Ogłoszenie z dnia 2022-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00410050/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-26
- 2023/BZP 00001100/01 - Wynik z dnia 2023-01-02
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywne dostawy części i akcesoriów medycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKA STACJA POGOTOWIA RATUNKOWEGO
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811640482
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Mieszka I 33
1.4.2.) Miejscowość: Szczecin
1.4.3.) Kod pocztowy: 71-011
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: m_optacy@999.szczecin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.999.szczecin.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00421997
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-11-03
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00410050/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje):
Dla części I: co najmniej dwa zamówienia, rozumiane jako dwie osobne umowy, na dostawę części do tlenoterapii o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto;
Dla części II: co najmniej dwa zamówienia, rozumiane jako dwie osobne umowy, na dostawę akcesoriów medycznych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto;
Dla części III: co najmniej dwa zamówienia, rozumiane jako dwie osobne umowy, na dostawę części do defibrylatorów o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto;
Dla części IV: co najmniej dwa zamówienia, rozumiane jako dwie osobne umowy, na dostawę części do pulsoksymetrii o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto.
Po zmianie:
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje):
Dla części I: co najmniej dwa zamówienia, rozumiane jako dwie osobne umowy, na dostawę części do tlenoterapii o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto;
Dla części II: co najmniej dwa zamówienia, rozumiane jako dwie osobne umowy, na dostawę akcesoriów medycznych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto;
Dla części III: co najmniej dwa zamówienia, rozumiane jako dwie osobne umowy, na dostawę części do defibrylatorów o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto;
Dla części IV: co najmniej jedno zamówienie, rozumiane jako jedna umowa, na dostawę części do pulsoksymetrii o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-11-04 10:30
Po zmianie:
2022-11-09 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-11-04 11:00
Po zmianie:
2022-11-09 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-12-03
Po zmianie:
2022-12-08
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- REMONT OGRODZENIA ZEWNĘTRZNEGO KOMPLEKSU PRZY UL. METALOWEJ 39 W SZCZECINIE PODJUCHACH
- Wykonanie dok. projektowej na budowę windy zewn. (szyb windowy) dla Bud. Głów. nr 1 Politech. Morskiej w Szcz. w ramach projektu pt. "Morze dostępności - Politechnika bez barier" - postępowanie 2.
- Dostawa mundurów, spodni gabardynowych i wiatrówek dla Politechniki Morskiej w Szczecinie.
- Dostawy chemii gospodarczej, kosmetyków oraz artykułów do utrzymania czystości dla Centrum Opieki nad Dzieckiem im. K. Maciejewicza w Szczecinie
- Kompleksowa ochrona obiektu przy ul. Światowida 75 w Szczecinie
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania: "Montaż dźwigu osobowego dostosowanego do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Rektoratu w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji programu pn. "Centra informacyjno-doradcze dla osób niepełnosprawnych"
- dostawa drobnego sprzętu medycznego cz. II na potrzeby Multidyscyplinarnego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych w 5 Wojskowym Szpital Klinicznym z Polikliniką SPZOZ w Krakowie
- Zakup specjalistycznego sprzętu dla Klinicznego Oddziału Anestezjologii, Intensywnej Terapii i Leczenia Bólu - zakup analizatora do tromboelastometrii
- Dostawa wyrobów do morcelatora ERGO 300 prod. Bowa dla UCK
- Dostawa aparatu ultrasonograficznego
- Modernizacja i wyposażenie sali operacyjnej w formule "wybuduj i wyposaż" wraz z adaptacją przenoszonych pomieszczeń oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.