Ogłoszenie z dnia 2025-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00276215/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli prowadzących zajęcia w formie opiekuńczej i specjalistycznej w PWD w ramach projektu pn.: ,,Zrealizuj SWOJE PASJE I MARZENIA” – drugie postępowanie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK KULTURY W SKALBMIERZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001286004
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Romanowskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Skalbmierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-530
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektormgokskalbmierz@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skalbmierz.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-448459bc-8941-4762-bcab-a1a2187555981.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli prowadzących zajęcia w formie opiekuńczej i specjalistycznej w PWD w ramach projektu pn.: ,,Zrealizuj SWOJE PASJE I MARZENIA” – drugie postępowanie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-448459bc-8941-4762-bcab-a1a218755598
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00421975
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00108846/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli prowadzących zajęcia w formie opiekuńczej i specjalistycznej w Placówce Wsparcia Dziennego (PWD)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Zrealizuj SWOJE PASJE i MARZENIA” realizowany na podstawie umowy o dofinansowanie nr umowy: FESW.09.05-IZ.00-0009/24 z dnia 17.12.2024 r. zawartej z Województwem Świętokrzyskim reprezentowanym przez Zarząd Województwa pełniącym funkcję Instytucji Zarządzającej programem regionalnym Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00276215
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/PRZ/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Zatrudnienie nauczyciela prowadzącego zajęcia z matematyki (1 grupa x 228 godzin*).I. Kwalifikacje**: Wykazana osoba musi posiadać co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną, wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe związane z kierunkiem kształcenia tj. nauczyciel matematyki.
II. Czas pracy średnio: 1-2 dni w tygodniu oraz w ferie od godziny 15.00 do 20.00 w dni robocze, ferie wg
potrzeb dzieci. Harmonogram pracy w PWD ustalany wg potrzeb dzieci;
III. Miejsce realizacji: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Skalbmierzu, ul. Stanisława Romanowskiego 1, 28-530 Skalbmierz
IV. Okres zatrudnienia: od m-ca września 2025 r. do 31.12.2026 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 15756,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: zatrudnienie psychologa łącznie 240 godzin w tym łącznie 120 godziny dla dzieci (60 godzin* x 2 grupy) oraz terapia psychologiczna grupowa w tym indywidualna wg potrzeb dla min. 8 rodziców łącznie 120 godzin.I. Kwalifikacje** psychologa: wymagane prawo wykonywania zawodu psychologa w rozumieniu ustawy z dnia 8 czerwca2001 r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów (Dz. U. z 2019 r. poz.1026); Wykazana osoba musi posiadać co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną.
II. Czas pracy średnio: 1-2 dni w tygodniu oraz w ferie od godziny 15.00 do 20.00 w dni robocze, ferie wg potrzeb dzieci. Harmonogram pracy w PWD ustalany wg potrzeb dzieci oraz rodziców;
III. Miejsce realizacji: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Skalbmierzu, ul. Stanisława
Romanowskiego 1, 28-530 Skalbmierz.
IV. Okres zatrudnienia: od m-ca września 2025 r. do 31.12.2026 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 31219,51 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: Zatrudnienie logopedy, zajęcia indywidualne wg potrzeb dzieci (łącznie 300 godziny*).I. Kwalifikacje** logopedy: Wykazana osoba musi posiadać co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną, wykształcenie wyższe kierunkowe związane z kierunkiem kształcenia lub licencjat.
II. Czas pracy średnio: 1-2 dni w tygodniu oraz w ferie od godziny 15.00 do 20.00 w dni robocze, ferie wg potrzeb dzieci. Harmonogram pracy w PWD ustalany wg potrzeb dzieci;
III. Miejsce realizacji zajęć: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Skalbmierzu, ul. Stanisława
Romanowskiego 1, 28-530 Skalbmierz.
IV. Okres zatrudnienia: od m-ca września 2025 r. do 31.12.2026 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4: Zatrudnienie wychowawcy świetlicy (tj. 1 osoba x 1440 godzin zegarowych.I. Kwalifikacje** osób pracujących z dziećmi w PWD: posiada kwalifikacje na podstawie Art. 26. Kwalifikacje osób pracujących z dziećmi w PWD zg. z Ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej:
a) wykształcenie wyższe:
– na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą lub
– na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, lub
– na dowolnym kierunku oraz przygotowanie pedagogiczne uprawniające do wykonywania zawodu nauczyciela,
b) co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe i udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną.
II. Czas pracy średnio: 5 dni w tygodniu oraz w ferie od godziny 15.00 do 20.00 w dni robocze, ferie wg potrzeb dzieci. Harmonogram pracy w PWD ustalany wg potrzeb dzieci.
III. Miejsce realizacji: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Skalbmierzu, ul. Stanisława Romanowskiego 1, 28-530 Skalbmierz.
IV. Okres zatrudnienia: od m-ca września 2025 r. do 31.12.2026 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.5.) Wartość części: 93658,54 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5: Zatrudnienie pedagoga prowadzącego terapie pedagogiczną indywidualną wg potrzeb dla min. 8 rodziców i 15 dzieci łącznie 250 godzin.I. Kwalifikacje**: tytuł zawodowy magistra na kierunku pedagogika albo pedagogika specjalna. Wykazana osoba musi posiadać co najmniej 3 letni staż pracy z dziećmi lub rodziną. W przypadku osoby prowadzącej terapię - udokumentowane przygotowanie do prowadzenia terapii o profilu potrzebnym w pracy z dzieckiem i rodziną;
II. Czas pracy średnio: 3 dni w tygodniu oraz w ferie od godziny 15.00 do 20.00 w dni robocze, ferie wg potrzeb dzieci. Harmonogram pracy w PWD ustalany wg potrzeb dzieci.
III. Miejsce realizacji: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Skalbmierzu, ul. Stanisława
Romanowskiego 1, 28-530 Skalbmierz.
IV. Okres zatrudnienia: od m-ca września 2025 r. do 31.12.2026 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 28455,28 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6: Zatrudnienie eksperta prowadzącego zajęcia z działań antydyskryminacyjnych, z równości szans, tolerancji, zajęcia grupowe (2 grupy * 80 godzin*) wg potrzeb dzieci (160 godzin*).I. Kwalifikacje** eksperta prowadzącego zajęcia z działań antydyskryminacyjnych, z równości szans, tolerancji. Będzie posiadał min. 3-letnie doświadczenie dot. postaw antydyskryminacyjnych w zakresie szkoleń lub osoba do realizacji warsztatów, posiadająca wykształcenie wyższe zgodne z realizowaną tematyką np. filozof, socjolog, ekonomista i posiada dyplom ukończenia studiów podyplomowych//kursów/szkoleń związanych z zajęciami antydyskryminacyjnymi (równości szans, płci, budowania postaw społecznych opartych m.in.: na tolerancji, wolności i szacunku do drugiej osoby) lub edukator sprawiedliwości transformacyjnej i wiedzy o wykluczeniach, ukończone min, 3 warsztaty grupowe z ww. tematyki. Co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub z młodzieżą
II. Czas pracy średnio: 1 dzień w tygodniu oraz w ferie od godziny 15.00 do 20.00 w dni robocze, ferie wg potrzeb dzieci. Harmonogram pracy w PWD ustalany wg potrzeb dzieci;
III. Miejsce realizacji: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Skalbmierzu, ul. Stanisława Romanowskiego 1, 28-530 Skalbmierz.
IV. Okres zatrudnienia: września 2025 r. do 31.12.2026 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 19512,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14820 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27588 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14820 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Bątkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PESEL: 79050311723
7.3.4) Miejscowość: Skalbmierz
7.3.5) Kod pocztowy: 28-530
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14820 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38160 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38160 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7632055973
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-540
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38160 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Julia Sodo
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PESEL: 01212703745
7.3.4) Miejscowość: Kazimierza Wielka
7.3.5) Kod pocztowy: 28-500
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Widłak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PESEL: 97010507508
7.3.4) Miejscowość: Działoszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 28-440
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21250 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34750 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21250 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Paryż
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PESEL: 75011608978
7.3.4) Miejscowość: Skalbmierz
7.3.5) Kod pocztowy: 28-530
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21250 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury, ul. Stanisława Romanowskiego 1, 28-530 Skalbmierz, informuje,
iż w związku z odmową podpisania umowy przez Wykonawcę: BPR Consulting Paulina Rydz, 90-540 Łódź, którego oferta została wybrana w niniejszym postępowaniu jako najkorzystniejsza na Część nr 6, uchyla informację o wyborze oferty najkorzystniejszej na Część nr 6 z dnia 02.07.2025 r.
W związku z powyższym wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 pkt. 7 w związku z art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp tj.:
„wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263”, Zamawiający unieważnia postępowanie na Część nr 6.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem w roku 2025r. - V ".
- Szkolenie alpejskie ratowników górskich - przygotowanie do transgranicznych działań ratowniczych w okresie zimy, organizowanego w ramach współpracy transgranicznej GOPR i Horskiej Służby
- Świadczenie specjalistycznych usług dla osób /dzieci i dorosłych/ świadczonych przez psychologa, fizjoterapeutę w miejscu wskazanym przez zamawiającego w ramach projektu Integracja S... - II
- Udzielnie wsparcia specjalistycznego w formie szkoleń i warsztatów dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku.
- Świadczenie usług opiekuńczych osobom starszym, chorym, niepełnosprawnym w ich miejscu zamieszkania oraz świadczenie usług asystenta osób z niepełnosprawnością i niesamodzielnych
- Przeprowadzenie specjalistycznego poradnictwa psychologicznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





