eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LututówDostawa sprzętu i oprogramowania na rzecz Gminy Lututów realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"



Ogłoszenie z dnia 2025-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania na rzecz Gminy Lututów realizowana w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lututów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Klonowska 8

1.5.2.) Miejscowość: Lututów

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-360

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438714052

1.5.8.) Numer faksu: 436767026

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lututowgmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lututowgmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4ccf984d-a461-434f-9bd4-844c0dc4626d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu i oprogramowania na rzecz Gminy Lututów realizowana w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ccf984d-a461-434f-9bd4-844c0dc4626d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00421916

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00072149/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Cyberbezpieczny Samorząd -Modernizacja rozwiązań serwisowych, infrastruktury sieci i wdrożenie oprogramowania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusz Europejski na Rozwój Cyfrowy (FERC) Priorytet: II Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie: 2.2 Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, numer naboru: FERC.02.02-CS.01-001/23

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00381921

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IPB.7013.10.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem dostawę:
1) Macierz dyskowa – 1 szt.;
2) Serwer backup – 1 szt.;
3) Serwer typ 1 - 1 szt.;
4) Router – 1 szt.;
5) Przełącznik sieciowy – typ 1 – 2 szt.;
6) Przełącznik zarządzalny warstwy 3 – 1 szt.;
7) Przełącznik sieciowy – typ 2 – 3 szt.;
8) Punkt dostępowy – 4 szt.;
9) Wkładka SFP – 6 szt.
10) Licencja oprogramowania obejmująca licencję dla 16 rdzeni – 2 szt.;
11) Licencja oprogramowania dla użytkownika – 30 szt.;
12) Licencja oprogramowania dla zarządzania zasobami – 1 szt.
Usługi instalacyjne i wdrożeniowe:
1) Wdrożenie systemu usług katalogowych – Active Directory – z następującymi minimalnymi wymaganiami:
a. System usług katalogowych będzie realizować usługi sieciowe: DNS, DHCP.
b. system ma zawierać usługi takie jak WSUS.
c. Zastosowane rozwiązania techniczne powinny gwarantować wysoką niezawodność usług.
d. Zapewnienie możliwość delegacji uprawnień administracyjnych do poszczególnych obiektów (kont użytkowników, grup,
kont komputerów, itp.), do poziomu poszczególnych jednostek organizacyjnych.
e. Liczba użytkowników: 60.
Wymagania funkcjonalne systemu usług katalogowych:
a) Usługi systemu usług katalogowych powinny być dostępne we wszystkich objętych projektem lokalizacjach Zamawiającego połączonych za pośrednictwem sieci korporacyjnej.
b) Centralny katalog informacji o użytkownikach, komputerach i zasobach.
c) Logowanie użytkowników na stacji roboczej.
d) Uwierzytelnienie i autoryzacja użytkowników przy dostępie do aplikacji i zasobów.
e) Zarządzanie konfiguracją komponentów oprogramowania na stacjach roboczych w tym konfiguracja ustawień bezpieczeństwa.
f) Scentralizowane zarządzanie konfiguracją bezpieczeństwa dla serwerów. - Usługi sieciowe: DNS, LDAP.
g) Automatyczna dystrybucja poprawek i aktualizacja dla oprogramowania dla stacji roboczych oraz serwerów.
h) Zdalne instalowanie systemów operacyjnych na stacjach roboczych i serwerach.
Konfiguracja zapory ogniowej (Firewall) oraz przełączników zarządzalnych - zgodnie z zaleceniami działu IT Zamawiającego;
Segmentowanie sieci poprzez:
a. Rozdzielenie drukarek, serwerów, komputerów i rejestratorów na osobne VLAN
b. Konfiguracja Firewall i DHCP.
Migracja maszyn wirtualnych wraz z konfiguracją nowego wirtualizatora;
Instalacja i konfiguracja wirutalizacji;
Przeniesienie Istniejących VM do nowego rozwiązania;
Instalacja i konfiguracja Starego serwera i nowego w Klastrze;
Ustawienie backupów na nowym Serwerze i istniejącym urządzeniu NAS.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30210000-4 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

32413100-2 - Rutery sieciowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240683,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 285114 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240683,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Optimus Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 730173184

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 84K

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240683,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.