Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00337879/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Hrubieszów, jednostek organizacyjnych oraz Stowarzyszenia Przystań Mieniany
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Hrubieszów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368782
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: B. Prusa 8
1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@hrubieszow-gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ughrubieszow.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. T. Kościuszki w Husynnem
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191735733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 118
1.5.2.) Miejscowość: Husynne
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkolahusynne@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sphusynne.edupage.org
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Ślipczu z siedzibą w Kozodawach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191735733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 83
1.5.2.) Miejscowość: Kozodawy
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spslipcze@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spslipcze.szkolnastrona.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Mienianach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191735733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 50
1.5.2.) Miejscowość: Mieniany
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spmieniany@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spmieniany.edupage.org
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. 15 Pułku Piechoty "Wilków" w Stefankowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191735733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 26
1.5.2.) Miejscowość: Stefankowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkolastefankowice@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spstefankowice.pl
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Ks. Stanisława Staszica w Czerniczynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191735733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 79
1.5.2.) Miejscowość: Czerniczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spczerniczyn@o2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spczerniczyn.edupage.org
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Papieża Jana Pawła II w Moniatyczach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191735733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 148
1.5.2.) Miejscowość: Moniatycze
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkolamoniatycze@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http:://www.szkolamoniatycze.pl
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Kultury w Hrubieszowie z siedziba w Wołajowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191735733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 33
1.5.2.) Miejscowość: Wołajowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gok-wolajowice@gok-wolajowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gok-wpolajowice.pl
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zakład Usług Komunalnych w Hrubieszowie z siedzibą w Świerszczowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191735733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 108
1.5.2.) Miejscowość: Świerszczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@gzukswierszczow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzukswierszczow.bip.lubelskie.pl
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Stowarzyszenie "Przystań" Mieniany
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191826424
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 91/9
1.5.2.) Miejscowość: Mieniany
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@cismieniany.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cismieniany.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Hrubieszów, jednostek organizacyjnych oraz Stowarzyszenia Przystań Mieniany2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-308a766a-2e82-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00421693
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037741/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.1 Dostawa energii elektrycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00337879/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIPG.271.25.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Hrubieszów, jednostek organizacyjnych oraz Stowarzyszenia „Przystań” Mieniany”.
Dostawa energii elektrycznej odbywać się do punktów, obiektów jednostek (zamawiających) wymienionych w punkcie 3 swz.
Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie objętym postępowaniem wynosi 797 600 kWh, w tym energia rozliczana w następujących grupach taryfowych:
Grupa taryfowa:
Całodobowa:
- w grupie taryfowej C11 – 305 800 kWh
- w grupie taryfowej B11 – 83 810 kWh
- w grupie taryfowej G11 – 170 kWh
W grupie taryfowej C12A:
- strefa szczytowa – 101 280 kWh
- strefa pozaszczytowa – 244 700 kWh
W grupie taryfowej C12W:
- strefa dzienna – 1 510 kWh
- strefa nocna – 2 240 kWh
W grupie taryfowej C23:
- strefa szczyt przedpołudniowy - 24 120 kWh
– strefa szczyt popołudniowy – 3 910 kWh
- strefa pozostałe godziny doby – 30 060 kWh
Moc umowna dla wszystkich punktów odbioru wynosi łącznie 1 184 kW.
Prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie objętym przedmiotowym postępowaniem ma jedynie charakter orientacyjny, służący tylko do porównania ofert.
Nie stanowi ono dla zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Pomiar pobieranej przez zamawiającego (wszystkich zamawiających w ramach zamówienia wspólnego) energii elektrycznej odbywa się za pomocą układów pomiarowo-rozliczeniowych. Rozliczanie zobowiązań wynikających z tytułu sprzedaży energii elektrycznej odbywać się będzie według wskazań tych układów pomiarowo-rozliczeniowych. Dostawa energii obejmuje zasilanie budynków, lokali biurowych, stacji wodociągowych, oczyszczalni ścieków, oświetlenia ulicznego itp.
Energia elektryczna musi spełniać standardy jakościowe zgodnie z ustawą – Prawo energetyczne oraz aktami wykonawczymi do ustawy. Przedmiot zamówienia obejmuje również dokonywanie przez wykonawcę bilansowania handlowego.
Wykonawca zobowiązany jest posiadać umowę lub zobowiązanie do zawarcia umowy
o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego PGE Dystrybucja S. A. nie później niż do dnia rozpoczęcia dostaw zamawiającym energii elektrycznej oraz aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ważną w okresie wykonywania umowy lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać nazwy ewentualnych podwykonawców jeżeli będą już znani.
Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 swz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1867580,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1999902,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1867580,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Green S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010296402
7.3.3) Ulica: Słonimskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-304
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1867580,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31INNE PRZETARGI Z HRUBIESZOWA
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH DLA APTEKI SZPITALNEJ SPZOZ W HRUBIESZOWIE - MATERIAŁY OPATRUNKOWE, IGŁY STRZYKAWKI, PRZYRZĄDY DO INFUZJI
- "DOSTAWA LEKÓW DO APTEKI SZPITALNEJ"
- Nadzór inwestorski nad pracami wykonanymi w ramach zagospodarowania poscaleniowego dla operacji "Scalanie gruntów wsi Jarosławiec w gminie Uchanie"
- Przebudowy i remonty dróg gminnych
- Rozbudowa drogi gminnej nr 111100L w miejscowości Kozodawy
- "Remont drogi 3402L Kol. Staszic - Zadębce odc. Staszic - Chyżowice"
więcej: przetargi w Hrubieszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa Energii Elektrycznej dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Łasku Sp. z o.o.
- 2024 Postępowanie o zawarcie umowy ramowej na dostawę i przesył energii cieplnej dla obiektu Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Włochy
- Przebudowa i rozbudowa Centrum Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych w Klenicy.
- PN/03/2024 Zakup energii elektrycznej na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu
- Dostawa energii elektrycznej.
- "Dostawa energii elektrycznej do Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu na rok 2025"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.