Ogłoszenie z dnia 2025-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00265600/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
- 2025/BZP 00278752/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu informatycznego do wyposażenia nowego budynku Sądu Rejonowego w Legionowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006472869
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Krasińskich 2/4/6
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-207
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 279 85 28
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@waw.sa.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.waw.sa.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-819a378b-b74b-4255-91f7-ca27ba0a35a71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu informatycznego do wyposażenia nowego budynku Sądu Rejonowego w Legionowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-819a378b-b74b-4255-91f7-ca27ba0a35a7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00421605
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00126199/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa sprzętu informatycznego - wyposażenie nowego budynku Sądu Rejonowego w Legionowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00265600
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.13.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 462601,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 140 sztuk monitorów standardowych celem wyposażenia nowego budynku Sądu Rejonowego w Legionowie.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.5.) Wartość części: 113821,14 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 90 sztuk terminali komputerowych celem wyposażenia nowego budynku Sądu Rejonowego w Legionowie.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.5.) Wartość części: 248780,49 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 60 sztuk drukarek monochromatycznych A4 zespołowych oraz 15 sztuk drukarek monochromatycznych wysokowydajnych A4 z dodatkowym podajnikiem celem wyposażenia nowego budynku Sądu Rejonowego w Legionowie.4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232150-0 - Drukarki atramentowe
4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94021,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155324,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94021,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MBA System Sp. z o.o,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242872114
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-736
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94021,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208780,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223503,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208780,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FYR Systems Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252863223
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-563
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208780,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99556,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 340402,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115478,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MBA System Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242872114
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-736
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115478,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Kompleksowa, specjalistyczna i indywidualna usługa transportów zagranicznych dzieł sztuki na potrzeby organizacji wystawy czasowej "Gero Hellmuth. Przeciw Zapomnieniu." (transport i re-transport) wraz
- usługi redakcji i składu książkowych publikacji naukowych
- 541/2025 Wymiana pieców na pompy ciepła w lokalach w budynkach mieszkalnych przy ul. Podkowy 15 lok. 2/3 i ul. Macierzanki 4 lok. 1 i 4 w Warszawie.
- Wykonanie robót adaptacyjnych i modernizacyjnych w salach dydaktycznych nr 140, 141 i 336 Wydziału Mechatroniki Politechniki Warszawskiej wraz z dostawą wyposażenia"
- Zakup i dostawa zestawów narzędzi
- Dostawa i montaż I-go wyposażenia budynku (mebli biurowych i mebli do pomieszczenia socjalnego) w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa strzelnicy przy ul. KOR 23 w m. Warszawa"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę 20 sztuk komputerów AIO dla SZPZLO Warszawa-Wawer w ramach realizacji projektu grantowego pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej.
- Zakup wraz z dostawą do Urzędu Gminy w Celestynowie fabrycznie nowych zestawów komputerowych stacjonarnych z oprogramowaniem w ilości 20 sztuk.
- Dzierżawa urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
- Rozwój elektronicznych usług publicznych na obszarze MOF Krasnegostawu dla Gminy Siennica Różana
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz monitorów interaktywnych i projektorów multimedialnych z podziałem na części
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.