Ogłoszenie z dnia 2025-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00393752/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bielsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015566
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolnosci 3A
1.5.2.) Miejscowość: Bielsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-230
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 265 01 01, 265 01 09
1.5.8.) Numer faksu: 24 265 01 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bielsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bielsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/bielsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0d72634-d178-4a91-bed7-471a8df59602
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00421456
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029949/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny samorząd
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” realizowanego w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa. Konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00393752
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRiRG.I.271.14.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ. Opis przedmiotu zamówienia zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ i postanowieniami projektu umowy oraz zasadami wiedzy technicznej, zasadami należytej staranności oraz obowiązującymi normami i przepisami.
4. Adres dostawy przedmiotu zamówienia:
a) Urząd Gminy w Bielsku, ul. Plac Wolności 3A, 09-230 Bielsk – pkt 1, 2, 4 Załącznik nr 7 – Opis przedmiotu zamówienia
b) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bielsku, ul. Drobińska 19, 09-230 Bielsk – 1 szt. z pkt 3 Załącznik nr 7 – Opis przedmiotu zamówienia
c) Szkoła Podstawowa w Bielsku, ul. Sierpecka 42, 09-230 Bielsk - 1 szt. z pkt 3 Załącznik nr 7 – Opis przedmiotu zamówienia
5. O terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego co najmniej z 2 dniowym wyprzedzeniem. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w godzinach 8.00-14.00.
6. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia sprzętu i oprogramowania fabrycznie nowego i odpowiadającego wymaganym normom określonym w odnośnych przepisach, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2025r., wyposażonych we wszelkie komponenty zapewniające właściwą instalację i użytkowanie (np. akumulatory, przewody zasilające itp.), nieużywanych, wolnych od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia tj. rejestr sprzętu z podaniem numerów seryjnych, certyfikatów, deklaracji zgodności, kart katalogowych.
7. Wykonawca dostarczy sprzęt i oprogramowanie, którego parametry będą zgodne (lub wyższe) z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym integralną część umowy.
8. Wykonawca, na własny koszt, dostarczy, wniesie przedmiot zamówienia do obiektów zgodnie z Rozdział III. ust. 4 SWZ oraz ujmie dostawę przedmiotu umowy w cenie oferty.
9. Odbiór dostarczonych urządzeń nastąpi w formie protokołu, po uprzednim potwierdzeniu jego zgodności z warunkami zamówienia.
10. Wykonawca zobowiązuje się, dostarczyć najpóźniej w dniu odbioru częściowego/końcowego instrukcje obsługi poszczególnych urządzeń oraz karty gwarancyjne producentów urządzeń.
11. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy, aż do chwili podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez Zamawiającego.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wymiany albo zwrotu: produktów wadliwych, o nieodpowiedniej jakości, nieodpowiadających opisowi przedmiotu zamówienia.
13. Numer CPV dotyczący przedmiotu zamówienia:
30200000-1 - urządzenia komputerowe
30230000-0 – sprzęt związany z komputerami
30233000-1 – Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
48900000-7 - różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
48920000-3 – pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych
48823000-3 - Serwery plików
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48710000-8 – Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
72260000-5 – Usługi w zakresie oprogramowania
14. Zamawiający wymaga:
• udzielenia przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na dostarczony przedmiot umowy - minimum 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. Termin gwarancji i rękojmi na dostarczony sprzęt i oprogramowanie, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z Rozdziałem XVIII ust. 2) lit. b) SWZ.
15. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust.3 pkt. 32 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania (wywozu i utylizacji) na własny koszt odpadów powstałych podczas realizacji zadania, zgodnie z obowiązującymi przepisami
16. Stosowanie materiałów, urządzeń równoważnych:
Rozwiązania równoważne wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie mają charakter pomocniczy dla określenia parametrów przedmiotu zamówienia. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia lub dokumentacji załączonej zostały użyte w/w wskazania należy traktować, jako propozycję i towarzyszy im zapis „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych o parametrach techniczno - użytkowych nie gorszych niż podane w Opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 7 do SWZ. Ponadto zamienne materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć; winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone prze Zamawiającego. Dopuszcza się zaoferowanie wyposażenia o wyższych parametrach.
17. Zgodnie z art. 101 ust. 5 PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (dowody, uzasadnienie, opis rozwiązań równoważnych).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
48920000-3 - Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych
48823000-3 - Serwery plików
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204795,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204795,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204795,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTEGRIZ SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452561214
7.3.3) Ulica: Hefajstosa
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-934
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204795,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Serwis oprogramowania DigRa, LogiPACS, Prometeusz i zakup licencji dostępowych do oprogramowania RemotEye Viewer.
- świadczenie usług serwisu informatycznego Systemu Obsługi Zgłoszeń i Zarządzania Dokumentacją (SOZZD)
- Zakup specjalistycznego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Utworzenie e - usług publicznych do zarządzania infrastrukturą drogową i organizacją ruchu wraz z budową systemu. Zadanie 3 - zakup sprzętu
- Dostawa oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd - Cyberbezpieczna Gmina Karnice"
- Zapewnienie cyberbezpieczeństwa i ochrony informacji w Urzędzie Miejskim, w Bierutowie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.