eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesji wokół budynków Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Śródmieścia we Wrocławiu - 2 części-2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesji wokół budynków Sądu Rejonowego dla Wrocławia – Śródmieścia we Wrocławiu – 2 części-2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000683594

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Podwale 30

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71 748 11 70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@wroclaw-srodmiescie.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wroclaw-srodmiescie.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-33f91b6d-3059-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


WYMIAR SPRAWIEDLIWOŚCI

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesji wokół budynków Sądu Rejonowego dla Wrocławia – Śródmieścia we Wrocławiu – 2 części-2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33f91b6d-3059-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00421399

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00146497/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesji wokół budynków Sądu Rejonowego dla Wrocławia – Śródmieścia we Wrocławiu – 2 części-2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00337506

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: G 250-20/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 453419,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompleksowe, codzienne utrzymanie czystości w pomieszczeniach budynku Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Śródmieścia przy ul. Podwale 30 we Wrocławiu, w tym serwis dzienny.
Dane dla 2023 roku – za miesiące: X, XI, XII 2023 r.
Łączna powierzchnia objęta sprzątaniem w Części 1 wynosi: 4 077,14 m 2, w tym: 887,08 m2 – powierzchnia okien mierzona jednostronnie.
Dane dla 2024 roku – za miesiące: I-IX 2024 r.
Łączna powierzchnia objęta sprzątaniem w Części 1 wynosi: 4 342,93 m 2, w tym: 887,08 m2 – powierzchnia okien mierzona jednostronnie.
W ramach Części 1 wykonywana będzie również usługa sprzątania jako serwis dzienny. Sprzątanie obejmuje doczyszczanie toalet plus bieżące usuwanie zabrudzeń/śmieci z ciągów komunikacyjnych i klatek schodowych, uzupełnianie pojemników na papier, ręczniki i mydło w płynie, dezynfekcja klamek w pomieszczeniu Biura Podawczego i w salach rozpraw. Serwis dzienny świadczony będzie 1,5 godziny dziennie - Prace rozpoczynane będą nie wcześniej niż od godziny 10:00, nie później niż od godziny 11:00
UWAGA:
Przy wycenie oferty Wykonawca uwzględnia różnice metrażu powierzchni do sprzątania – to jest w roku 2023 (miesiące X, XI i XII) oraz zwiększenie powierzchni do sprzątania od stycznia 2024 r. (w miesiącach: I-IX 2024 r.) zgodnie z zapisami powyżej, jak też wszelkie okoliczności mające wpływ (różnicujące) wycenę oferty w tych dwóch okresach, w szczególności ilość personelu, wysokość minimalnego wynagrodzenia, koszt środków czystości itp.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.5.5.) Wartość części: 242753,75 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Kompleksowe, codzienne utrzymanie czystości w pomieszczeniach oraz na posesji wokół budynku Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Śródmieścia przy pl. Powstańców Śl. 14 we Wrocławiu wraz z utrzymaniem zieleni.
B. Kompleksowe, codzienne utrzymanie czystości w pomieszczeniach oraz na posesji wokół budynku Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia przy ul. Tkackiej 6-8 we Wrocławiu.
Łączna powierzchnia objęta sprzątaniem w Części 2 wynosi:
a) dla lokalizacji przy pl. Powstańców Śl. 14 we Wrocławiu:
• powierzchnia wewnętrzna 1840,28 m2, w tym powierzchnia okien i witryn - 266,68 m2 mierzona jednostronnie.
• powierzchnia zewnętrzna (posesji) 450,50 m2, w tym utrzymanie zieleni 104,00 m2. [krzewy 9 szt., drzewostan 3 szt., żywopłot 27 mb]
b) dla lokalizacji przy ul. Tkackiej 6-8 we Wrocławiu:
• powierzchnia wewnętrzna 541,15 m2, w tym powierzchnia okien i witryn – 77,08 m2 mierzona jednostronnie
• powierzchnia zewnętrzna (posesji) 1256,92 m2, w tym 600,00 m2 powierzchni parkingu, 40,00 m2 chodnika przed posesją oraz pozostały teren 616,92 m2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4a i 4b do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (odpowiednio Część 1 i 2 ).
Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia oraz płatności określają „Projektowane postanowienia umowy”- Wzór umowy, stanowiące Załącznik nr 5a i 5b do SWZ (odpowiednio Część 1 i 2 ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

4.5.5.) Wartość części: 210665,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208835,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 437213,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208835,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HEMAG H. GUZIAK spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 676 005 31 81

7.3.3) Ulica: ul. Konecznego 8

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-216

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208835,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-10-01 do 2024-09-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280809,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177807,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HEMAG H. GUZIAK spółka jawna 31-216 Kraków, ul. Konecznego 8

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 676 005 31 81

7.3.3) Ulica: ul. Konecznego 8

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-216

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177807,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-10-01 do 2024-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.