Ogłoszenie z dnia 2023-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00310645/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do ZSCKR w Kamieniu Małym”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W KAMIENIU MAŁYM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000788353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 89
1.5.2.) Miejscowość: Kamień Mały
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-460
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 957515826
1.5.8.) Numer faksu: 957515826
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsrkm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsrkm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a964b12a-223a-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do ZSCKR w Kamieniu Małym”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a964b12a-223a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00421386
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045769/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do ZSCKR w Kamieniu Małym”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00310645
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/PZP/5/2023/US
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków dla wychowanków internatu ZSCKR w Kamieniu Małym od dnia podpisania umowy
z zastrzeżeniem, że rozpoczęcie realizacji umowy nie może nastąpić wcześniej niż od 04.09.2023r. do 21.06.2024 r. Z wyłączeniem wybranych miesięcy okresu wakacji letnich
i ferii zimowych, ustawowych świąt, dni oznaczonych przerw (m.in. dni wolnych od zajęć dydaktyczno-opiekuńczych), praktyk oraz dni o których Zamawiający poinformuje Wykonawcę zgodnie
z kalendarzem roku szkolnego. Od poniedziałku do czwartku całodzienne wyżywienie, natomiast w piątki lub dni poprzedzające dzień wolny bez obiadu i kolacji. Szacowana liczba posiłków: Śniadania – 15 730 szt, obiady dwudaniowe – 12 278 szt., kolacja – 12 278 szt. Wiek uczniów 13 – 20 lat.
W przypadku wystąpienia zagrożenia epidemiologicznego i wprowadzenia częściowego lub całkowitego zawieszenia stacjonarnej pracy szkoły usługa przygotowywania i dostarczania posiłków dla wychowanków internatu zostanie również zawieszona lub zmniejszona.
W takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu,
w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę między ilością usług wskazanych
w Zamówieniu, a ilością rzeczywiście zrealizowaną.
2) Posiłki obejmują: śniadania I i II, obiad dwudaniowy z kompotem (z owocami), kolacje.
3) Posiłek, sposób jego przygotowywania oraz transport powinien odbywać się
z zachowaniem warunków higieniczno-sanitarnych, przewidzianych odpowiednimi normami
i przepisami dotyczącymi warunków przygotowywania i jakości posiłków dla tej grupy wiekowej oraz warunków zdrowotnych żywności i żywienia obowiązujących w zakładach żywienia zbiorowego typu zamkniętego, Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom
i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. 2016 poz. 1154), a także spełniać warunki określone w przepisach ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia z późniejszymi aktami wykonawczymi do tej ustawy (U. z 2020 r. poz. 2021). Bezwzględnie należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności.
4) Wykonawca zobowiązuje się przygotowywać posiłki posiadające wymaganą przepisami kaloryczność i sporządzać je zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej. Posiłki muszą być wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności z wykluczeniem półproduktów. Szczegóły w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318836,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 402860,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 343392,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Cateringowa Ireneusz Andrejczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8581199070
7.3.3) Ulica: 11 listopada 82/6
7.3.4) Miejscowość: Gryfino
7.3.5) Kod pocztowy: 74-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA CATERINGOWA IRENEUSZ ANDREJCZYK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA CATERINGOWA IRENEUSZ ANDREJCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 343392,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług w zakresie żywienia w oddziałach przedszkolnych SP Lubenia, SP Siedliska i SP Straszydle oraz dożywiania uczniów ze szkół Gminy Lubenia"
- Świadczenie usług żywienia na potrzeby: Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałem Przedszkolnym, Szkoły Podstawowej nr 3 oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lidzbarku Warmińskim
- Usługa przygotowania i wydawania posiłków dla wychowanków Gminnego Przedszkola w Michałowie.
- Przygotowanie i dostarczanie oraz wydawanie posiłków dla dzieci i młodzieży Zespołu Szkół w Szumowie w okresie od 01.09.2025 r. do 31.07.2026 r."
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 7 im. rtm. Witolda Pileckiego we Wrocławiu w roku szkolnym 2025/2026.
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 8 WE WROCŁAWIU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.