eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Modernizacja kotłowni (wymiana kotła) w budynku Sądu Rejonowego w Krasnymstawie (w formule zaprojektuj i wybuduj).



Ogłoszenie z dnia 2023-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kotłowni (wymiana kotła) w budynku Sądu Rejonowego w Krasnymstawie (w formule zaprojektuj i wybuduj).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Zamościu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000570720

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Prymasa Stefana Wyszyńskiego 11

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zamosc.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.so.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3fd9a068-ea9f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja kotłowni (wymiana kotła) w budynku Sądu Rejonowego w Krasnymstawie (w formule zaprojektuj i wybuduj).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3fd9a068-ea9f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00421360

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00160649/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja kotłowni w budynku Sądu Rejonowego w Krasnymstawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00205259

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: G-2270-2/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja kotłowni (wymiana kotła) w budynku Sądu Rejonowego w Krasnymstawie (w formule zaprojektuj i wybuduj)”
– znak sprawy: G-2270-2/23.
Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz uzyskanie niezbędnych decyzji, ekspertyz, opinii i pozwoleń wraz z wykonaniem robót budowlanych w pełnym zakresie na podstawie wykonanej dokumentacji oraz konserwację zainstalowanych urządzeń w okresie udzielonej gwarancji.
Etapy realizacji zamówienia obejmują:
ETAP 1 (Projektowanie)
• Sporządzenie wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego wymiany kotła gazowego VIESSMAN VITOGAS 50 o mocy 233 kW na dwa o mniejszej mocy wraz z modernizacją kotłowni w budynku Sądu Rejonowego w Krasnymstawie z uwzględnieniem wymagań określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
• Wykonanie kosztorysów.
• Przedmiotowy projekt wielobranżowy z kosztorysem musi uzyskać akceptację Zamawiającego przed rozpoczęciem robót budowlanych.
• Dokumentacja będzie zaopatrzona we wszelkie uzgodnienia, ekspertyzy, opinie i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z obowiązujących
przepisów, w zakresie niezbędnym do realizacji robót stanowiących przedmiot opracowanej dokumentacji.
ETAP 2 (Wykonawstwo)
• Wykonanie niezbędnych demontaży i rozbiórek urządzeń i elementów instalacyjnych w kotłowni wraz z ich usunięciem poza teren sądu i utylizacją w uzgodnieniu z Sądem Rejonowym (w tym demontaż i utylizacja starego kotła c.o. oraz pozostałych urządzeń i elementów instalacji).
• Dostawa i montaż nowych kotłów (system gazowych kotłów kondensacyjnych w układzie kaskadowym ze sterowaniem pracą kotłów za pomocą sterownika z modułem kaskadowym) i urządzeń towarzyszących wraz z podłączeniem do obiegów grzewczych c.o. i podłączenie elektryczne urządzeń.
• Ciepła woda użytkowa pozyskiwana jest z lokalnych podgrzewaczy.
• Przebudowę istniejących instalacji wodnej, c.o., kanalizacyjnej, wentylacyjnej oraz gazowej w zakresie niezbędnym do prawidłowej pracy kotłowni.
• Modernizacja istniejącej instalacji elektrycznej uwzględniającej tablicę rozdzielczą oraz wyłącznik tablicy kotłowni.
• Wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej.
• Wykonanie nowego systemu detekcji gazu w kotłowni lub modernizacja istniejącego.
• Wykonanie zaprojektowanej aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki oraz elementów instalacji oraz urządzeń, których funkcją będzie wykonywanie pomiarów, sterowanie pracą kotłowni oraz monitoring parametrów instalacji.
• Dostosowanie istniejącego komina spalinowego prowadzonego na zewnętrznej ścianie budynku równolegle z kominem wentylacyjnym tak, aby spełniał wymagania na potrzeby nowego układu kotłów gazowych (wymiana wkładów kominowych) lub montaż nowego komina.
• Uruchomienie i wykonanie prób funkcjonalnych, próby ciśnieniowej.
• Wykonanie wymaganych zabezpieczeń p.poż. wykonanych instalacji, przejścia przeciwpożarowe.
• Dostosowanie pomieszczenia kotłowni do przepisów pożarowych, m.in. wymiana drzwi do pomieszczenia kotłowni, (kotłownia posiada wejście bezpośrednie z zewnątrz, drzwi stalowe bez atestu które nie podlegały wymianie podczas prowadzonych prac remontowych w 2004 r.).
• Wykonanie wszelkich niezbędnych wykończeniowych prac budowlanych po zakończeniu prac instalacyjnych w kotłowni i doprowadzeniu pomieszczenia kotłowni do stanu pierwotnego sprzed montażu (skucie postumentów pod kotły, szpachlowanie, gładzenie, malowanie miejsc po wprowadzeniu instalacji, uzupełnienie glazury i terakoty), z zastrzeżeniem, że wykonanie robót budowlanych będzie realizowane zgodnie z przepisami prawa, w tym prawa budowlanego, i przepisami BHP.
• Regulacja urządzeń przed przekazaniem Zamawiającemu oraz przekazanie Zamawiającemu sprawnej instalacji.
• Złożenie w imieniu użytkownika wniosku do U.D.T. uzyskanie niezbędnych zgód, dopuszczających urządzenia do eksploatacji, jeżeli będą wymagane.
• Przeszkolenie użytkowników urządzeń potwierdzone stosownym protokołem.
• Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
ETAP 3 (Gwarancja)
• Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na warunkach określonych w umowie.
• Wykonawca wykona konserwację i serwis kotłowni w okresie gwarancji w ramach zaoferowanego wynagrodzenia według wskazań producenta, min. 1 raz w roku przed sezonem grzewczym we wrześniu.
Usuwanie awarii w terminie zgodnym z projektem umowy.
Wszystkie urządzenia, instalacje i systemy związane z montażem urządzeń muszą być dostosowane do aktualnie obowiązujących przepisów i norm branżowych, ze szczególnym uwzględnieniem wymogów ochrony pożarowej i BHP. Zainstalowane urządzenia i materiały mają posiadać wymagane certyfikaty, deklaracje, atesty potwierdzające dopuszczenie do wbudowania

4.5.3.) Główny kod CPV: 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71321200-6 - Usługi projektowania systemów grzewczych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331110-0 - Instalowanie kotłów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 341940,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. INWEST L. Kaczmarczyk Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690003521

7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 3

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.