eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Zakup karetki pogotowia dla Szpitala Powiatowego w Jarocinie wraz z wyposażeniem



Ogłoszenie z dnia 2023-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup karetki pogotowia dla Szpitala Powiatowego w Jarocinie wraz z wyposażeniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT JAROCIŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854599

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodległości 10

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 62 747 24 31

1.5.8.) Numer faksu: +48 62 747 33 37

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-jarocinski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-jarocinski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/797999

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup karetki pogotowia dla Szpitala Powiatowego w Jarocinie wraz z wyposażeniem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d907e30a-2c37-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00421277

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062274/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup karetki pogotowia dla Szpitala Powiatowego w Jarocinie wraz z wyposażeniem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00331679

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: A-OZPI.272.2.7.2023.JM3

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 704516,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego, fabrycznie nowego (rok produkcji minimum 2022) ambulansu medycznego typu „B” z zabudową medyczną oraz wyposażeniem zgodnie z Załącznikiem nr 1 i 2 do SWZ.
2. Ambulans wykorzystywany będzie do realizacji specjalistycznych świadczeń medycznych, a więc musi spełniać wymagania, o których mowa w art. 36 ust. 2 ustawy z dnia 8 września 2006 roku ‒ o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2022 r., poz. 1720 ze zm.) ‒ Zespół ratownictwa medycznego jest wyposażony w specjalistyczny środek transportu sanitarnego, spełniający cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane.
3. Ambulans musi spełniać wymagania określone w aktualnych Polskich Normach przenoszących normy europejskie: PN-EN 1789:2021-02 „Pojazdy medyczne i ich wyposażenie. Ambulanse drogowe" dla typu ambulansu lub równoważnej (tzn. spełniającej cechy techniczne i jakościowe określone we wskazanej normie).
4. Nosze główne z transporterem dostarczone wraz z ambulansem muszą spełniać wymagania określone w aktualnych Polskich Normach przenoszących normy europejskie: PN-EN 1865-1+A1:2015-08 ”Urządzenia do przenoszenia pacjenta stosowane w ambulansach drogowych ‒ Część 1: Ogólne systemy noszy i urządzenia do przenoszenia pacjenta” lub równoważnej (tzn. spełniającej cechy techniczne i jakościowe określone we wskazanej normie).
5. Ambulans musi być dostarczony jako skompletowany, przeznaczony dla krajów europejskich i ruchu prawostronnego.
6. Ambulans musi spełniać wymagania wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r., poz. 1047 ze zm.) oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy, w tym: Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 ze zm.).
7. Dostarczony pojazd musi posiadać świadectwo homologacji typu WE dla pojazdu skompletowanego, wydane na podstawie obowiązujących polskich przepisów w tym zakresie, na ambulans sanitarny oraz zgodne z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2018/858 z dnia 30 maja 2018 r. w sprawie homologacji i nadzoru rynku pojazdów silnikowych i ich przyczep oraz układów, komponentów i oddzielnych zespołów technicznych przeznaczonych do tych pojazdów, zmieniające rozporządzenia (WE) nr 715/2007 i (WE) nr 595/2009 oraz uchylające Dyrektywę 2007/46/WE.
8. Ambulans będzie dostarczony z oznakowaniem, zgodnym z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 3 stycznia 2023 roku w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego (Dz. U z 2023 r., poz. 118) – szczegóły dotyczące oznakowania zostaną przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy.
9. Zamawiający nie dopuszcza dostawy ambulansu i wyposażenia powystawowego, będącego wcześniej w eksploatacji, regenerowanego. Ambulans, jak i wyposażenie, ma być fabrycznie nowe (rok produkcji minimum 2022).
10. Pojazd musi spełniać wymagania aktualnie obowiązujących norm emisji spalin i hałasu.
11. Okres gwarancji:
- na pojazd bazowy, bez ograniczenia przebiegu (limitu km) ‒ min. 24 miesiące,
- na powłokę lakierniczą – min. 24 miesiące,
- na perforację nadwozia – min. 60 miesięcy,
- na zabudowę specjalistyczną ambulansu – min. 24 miesiące,
- na sprzęt medyczny w ambulansie – min. 24 miesiące.
12. Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dla pojazdu bazowego na terenie Polski, w autoryzowanej stacji obsługi (ASO) oferowanej marki ambulansu.
13. Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dla sprzętu medycznego na terenie Polski.
14. Przedmiot zamówienia stanowiący wyrób medyczny musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 07 kwietnia 2022 roku – o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 974). Wymagane jest: zgłoszenie lub wpis do rejestru wyrobów medycznych oraz deklaracja WE(CE), dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do używania w jednostkach służby zdrowia na terenie Polski – zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (jeżeli dotyczy). Wykonawca zobowiązany był dostarczyć w/w dokumenty przed podpisaniem umowy, zgodnie zapisami SWZ.
15. Przedmiot zamówienia finansowany jest ze środków rezerwy ogólnej budżetu państwa.
16. Do użytych w Załącznikach nr 1 i 2 do SWZ (lub innych dokumentach zamówienia) słów określających znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę dodano w każdym miejscu słowa: „lub równoważne”.
17. Ewentualne wskazanie w Załącznikach nr 1 i 2 do SWZ (lub innych dokumentach zamówienia) znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę służyło tylko i wyłącznie określeniu parametrów i funkcji zamawianych produktów, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych i doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy.
18. Zamawiający dopuszczał składanie ofert równoważnych, produktów równoważnych nie gorszych (pod względem posiadanych parametrów funkcjonalnych, jakościowych, technicznych i użytkowych) od ewentualnie opisanych przez Zamawiającego za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę pod warunkiem, że oferowane produkty posiadały parametry użytkowe, techniczne, jakościowe i funkcjonalne, co najmniej takie same jak produkty opisane za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę.
19. Ilekroć w Załącznikach nr 1 i 2 do SWZ (lub innych dokumentach zamówienia) przedmiot zamówienia został opisany przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszczał rozwiązania równoważne opisywanym.
20. Wykonawca, który powoływał się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, był obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 – 107 ustawy PZP, np. stosownych opisów technicznych i/lub funkcjonalnych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz że dostawa spełnia wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.
21. Jeżeli Wykonawca nie złożył wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe były niekompletne, Zamawiający zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy PZP, wezwał do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
22. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia i realizacją zamówienia:
1) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia.
2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
3) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad (fizycznych i prawnych) oraz w pełni sprawny technicznie.
4) Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na adres wskazany przez Zamawiającego: Szpital Powiatowy w Jarocinie Sp. z o.o., ul. Szpitalna 1, 63-200 Jarocin, wraz z niezbędną dokumentacją wskazaną w dokumentach zamówienia, w tym w Umowie i wszystkimi innymi dokumentami wymaganymi prawem.
5) Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na własny koszt łącznie z ubezpieczeniem do miejsca przeznaczenia wskazanego w pkt 22.4).
6) Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury po zatwierdzeniu protokołu odbioru przez Zamawiającego.
23. Zamawiający nie dopuszczał składania ofert częściowych.
Zamówienie nie zostało podzielone na części z uwagi na to, iż ze względów technicznych, organizacyjnych oraz ekonomicznych tworzyło nierozerwalną całość.
Ambulans wraz z zabudową i wyposażeniem stanowił całość ponieważ sprzęt jest wbudowany – powiązany z zabudową ambulansu, co w przypadku podziału zamówienia na części stwarzałoby nadmierne trudności w realizacji przedmiotu zamówienia.
Ponadto podział zamówienia na części i niezrealizowanie danej części zamówienia mogło skutkować utratą (otrzymanego na ten przedmiot zamówienia) dofinansowania zewnętrznego.
24. Warunki realizacji zamówienia zostały określone w Umowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114121-3 - Karetki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34114122-0 - Pojazdy do transportu chorych

33100000-1 - Urządzenia medyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 817486,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 817486,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 817486,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTO-FORM DISTRIBUTION Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220898694

7.3.3) Ulica: ul. Inwestycyjna 5

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-208

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 817486,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.