Ogłoszenie z dnia 2025-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00366597/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie minimum 55 warsztatów kulinarnych dla dzieci w wieku szkolnym (klasy I-III oraz IV-VIII), a także przeprowadzenie 10 warsztatów dla realizatorów żywienia zbiorowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY INSTYTUT ZDROWIA PUBLICZNEGO PZH - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288461
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Chocimska 24
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-791
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@pzh.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzh.gov.pl/public/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/pzh1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i przeprowadzenie minimum 55 warsztatów kulinarnych dla dzieci w wieku szkolnym (klasy I-III oraz IV-VIII), a także przeprowadzenie 10 warsztatów dla realizatorów żywienia zbiorowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-588c3ee6-1a88-4699-8f37-e0f43c14f393
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00421166
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00366597
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D.DZP.260.852.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie minimum 55 warsztatów kulinarnych dla dzieci w wieku szkolnym (klasy I-III oraz IV-VIII) dla minimum 1100 uczniów wraz z oprawą fotowizualną, a także przeprowadzenie 10 warsztatów po minimum 5-10 osób każdy dla realizatorów żywienia zbiorowego w szkołach i przedszkolach wraz z opracowaniem filmów w postaci rolek, jak przygotować korzystne dla zdrowia potrawy.
Działania są realizowane w ramach celu operacyjnego 1 NPZ na lata 2021-2025: Profilaktyka nadwagi i otyłości, zadania 1: Prowadzenie ogólnopolskiego centrum edukacji żywieniowej.
Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w Rozdziale III SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz Rozdziale IV SWZ (Projektowane Postanowienia Umowy).
Umowa obowiązywać będzie od dnia jej zawarcia do dnia 08.12.2025 r.
Zamawiający zwraca uwagę, iż przedmiot niniejszej Umowy realizowany jest w ramach Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowe (NCEŻ), zgodnie z umową nr 6/1/85195/NPZ/2021/1094/820 Działanie 3.1 w ramach Narodowego Programu Zdrowia (NPZ) a wykonanie umowy w terminie ww. wymienionym podyktowane jest przedmiotem niniejszej usługi oraz harmonogramem umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 309357,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sportujemy Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 91102021288
7.3.4) Miejscowość: Mława
7.3.5) Kod pocztowy: 06-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-08INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie remontu klatek schodowych w budynkach SMB Imielin przy ul. Wasilkowskiego 12 oraz Wasilkowskiego 4
- wymiana stolarki drzwiowej w gmachu KPRM przy Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie
- Świadczenie usług informatycznych na rzecz Studium Europy Wschodniej UW przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy
- Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług w zakresie wsparcia/utrzymania systemu enova365 (ERP) wraz z aktualizacją licencji na ten system, posiadanych przez zamawiającego
- Wymiana drzwi wejściowych od ul. Lipowej na automatyczne przesuwne, montaż kurtyn powietrznych oraz remont przedsionków budynku Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie przy ul. Dobrej 56/66
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dodatkowe zajęcia dla dzieci - trening umiejętności społecznych w ramach projektu "Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych"
- Dodatkowe zajęcia dla dzieci i zabawy z elementami integracji sensorycznej w ramach projektu "Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych"
- Przeprowadzenie kursu "CCNA CISCO" w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla dzieci w wieku przedszkolnym
- "Wyłonienie kadry dydaktycznej w ramach kursu specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapii dzieci i młodzieży - Moduł V" powtórka.
- "Wyłonienie kadry dydaktycznej w ramach kursu specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapii dzieci i młodzieży - Moduł IV"- powtórka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





