eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żary › "Termomodernizacja budynków CKZiU w Żarach - wymiana okien"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja budynków CKZiU w Żarach - wymiana okien”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego im. KEN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365311639

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 9

1.5.2.) Miejscowość: Żary

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683632950

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ckziu.zary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ckziu.zary.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.wrota.lubuskie.pl/zsszary/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Termomodernizacja budynków CKZiU w Żarach - wymiana okien”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-347bacbf-4938-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00420872

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00386069/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CKZIU/1/ZP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 227577,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
„Termomodernizacja budynków CKZiU w Żarach - wymiana okien”
Wymiana stolarki okiennej 46 okien wraz z montażem. Współczynnik przenikania dla całego okna zgodnie z obowiązującymi przepisami, z wymianą parapetów wewnętrznych w kolorze białym PCV, szerokość 30 cm. Wycena powinna zawierać demontaż i montaż.
2. Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, SWZ, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych w umowie.
3. Zakres robót:
Wymiana stolarki okiennej wraz z montażem parapetów wewnętrznych w kolorze białym PCV o szerokości 30 cm. Wszystkie okna muszą zawierać szprosy lub naklejane listwy odzwierciedlające wygląd obecnych okien. Współczynnik przenikania ciepła 0,9. Razem 46 sztuk.
1) Wymiana okien w budynku C : okna z łukami dwudzielne dwuskrzydłowe - dolna część rozwierna w tym jedno skrzydło uchylne, górna część rozwierna, orientacyjne wymiary 1,24m x2,40 m - sztuk 30, orientacyjny wymiar 1,00m x 2,15m - sztuk 4.
2) Wymiana okien w budynku C : okna z łukami dwudzielne trzyskrzydłowe, dolna część rozwierna w tym środkowe skrzydło uchylne, górna część rozwierna, orientacyjne wymiary 2,30m x 2,5m - sztuk 6.
3) Wymiana okien w budynku A - okna z łukami, stałe z wstawionym skrzydłem w środku rozwiernym i uchylnym, odpowiadające wzorowi okna na kondygnacji powyżej, orientacyjne wymiary 1,40m x 2,80m - sztuk 6.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421132-8 - Instalowanie okien

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 357930,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 574410,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.