Ogłoszenie z dnia 2023-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00416756/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa sprzętu medycznego VIII
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z POlikliniką SP ZOZ w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351506868
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wrocławska 1-3
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-901
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@5wszk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f2d8b61-5bbe-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa sprzętu medycznego VIII2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f2d8b61-5bbe-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00420643
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049205/52/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.49 dostawa sprzetu medycznego VIII
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Wsparcie oddziałów 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie poprzez kompleksowe doposażenie ” nr POIS.11.03.00-00-0097/221 w ramach działania 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia oś priorytetowa XI REACT-EU Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00416756
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 75/ZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2091892,85 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 227710,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wiertarka kątowa z wyposażeniem zgodnie z opisem pakietu w załączniku nr 1 do SWZ - 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 29759 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zestaw optyk endoskopowych (zestaw składa się z 15 szt optyk) zgodnie z opisem pakietu w załączniku nr 1 do SWZ - 1 kpl.4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 155507 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Aparaty EKG zgodnie z opisem pakietu w załączniku nr 1 do SWZ - 3 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 31944,45 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Aktualizacja systemu do obróbki danych z badań echokardiograficznych zgodnie z opisem pakietu w załączniku nr 1 do SWZ - 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 3800 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Stacja robocza do Echopack zgodnie z opisem pakietu w załączniku nr 1 do SWZ - 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 6700 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnia się postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 Pzp, albowiem w dniu publikacji ogłoszenia o zamówienia nie doszło w wyniku błędu do zamieszczenia SWZ na stronie prowadzonego postępowania, w związku z tym wystąpiły okoliczności z art. 255 pkt 6 Pzp
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnia się postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 Pzp, albowiem w dniu publikacji ogłoszenia o zamówienia nie doszło w wyniku błędu do zamieszczenia SWZ na stronie prowadzonego postępowania, w związku z tym wystąpiły okoliczności z art. 255 pkt 6 Pzp
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnia się postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 Pzp, albowiem w dniu publikacji ogłoszenia o zamówienia nie doszło w wyniku błędu do zamieszczenia SWZ na stronie prowadzonego postępowania, w związku z tym wystąpiły okoliczności z art. 255 pkt 6 Pzp
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnia się postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 Pzp, albowiem w dniu publikacji ogłoszenia o zamówienia nie doszło w wyniku błędu do zamieszczenia SWZ na stronie prowadzonego postępowania, w związku z tym wystąpiły okoliczności z art. 255 pkt 6 Pzp
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnia się postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 Pzp, albowiem w dniu publikacji ogłoszenia o zamówienia nie doszło w wyniku błędu do zamieszczenia SWZ na stronie prowadzonego postępowania, w związku z tym wystąpiły okoliczności z art. 255 pkt 6 Pzp
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Ogłoszenie na przetarg dot. Imbramowskiej 3 m. 46
- lokal użytkowy przy ul. Pachońskiego 14A m. 44 a
- 124/2025 Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
- Dostawa przełączników sieciowych wraz z wyposażeniem i oprogramowaniem dla potrzeb Narodowego Centrum Promieniowania Synchrotronowego SOLARIS.
- 125/2025 Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
- 123/2025 Wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego adaptacji zagospodarowania Fortu nr 48a "Mistrzejowice" na os. Piastów 56 E w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 21/APT/DCZP/2025/P Dostawa mebli i wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy do apteki szpitalnej dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Dostawa ultrasonografu okulistycznego z sondami A B UBM wraz ze stolikiem jezdnym i drukarką
- Dostawa lasera do zabiegów litotrypsji wraz z sukcesywną dostawą włókien.
- "Wyposażenie pracowni dydaktycznych w LO Wołów, LO Brzeg Dolny w ramach projektu pt. "Rozwój kształcenia ogólnego w Powiecie Wołowskim (...) - Sprzęt komputerowy i multimedialny
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego na potrzeby PANS w Jarosławiu
- Sukcesywna dostawa zużywalnego sprzętu medycznego przez okres 12 miesięcy
więcej: Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.