Ogłoszenie z dnia 2023-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00362630/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynków mieszkalnych na terenie Nadleśnictwa Wisła z podziałem na 2 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wisła
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 071001932
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czarne 6
1.5.2.) Miejscowość: Wisła
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-460
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 338552426
1.5.8.) Numer faksu: 338551160
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wisla@katowice.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wisla.katowice.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/ ; https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-wisla/zamowienia-publiczne31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynków mieszkalnych na terenie Nadleśnictwa Wisła z podziałem na 2 zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-777c2a33-40dd-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00420573
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00522984/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Remont budynków mieszkalnych na terenie Nadleśnictwa Wisła z podziałem na 2 zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00362630
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.17.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą:Remont budynków mieszkalnych na terenie Nadleśnictwa Wisła z podziałem na 2 zadania
Zadanie nr 1
Remont wnętrza budynku mieszkalnego w Wiśle przy ul. Czarne 6
w miejscowości Wisła, zgodnie z przedmiarem robót i opisem technicznym
w zakresie umożliwiającym osiągnięcie założonych celów;
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Roboty budowlane w obrębie Wisła 0002; w jednostce ewidencyjnej Wisła 2403031, zgodnie z przedmiarem robót i opisem technicznym stanowiącymi integralną część niniejszej SWZ.
3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje m.in.:
a) Roboty przygotowawcze;
b) Malowanie ścian;
c) Remont schodów, boazerii oraz okien dachowych;
d) Remont łazienek
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 80953,63 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą:Remont budynków mieszkalnych na terenie Nadleśnictwa Wisła z podziałem na 2 zadania
Zadanie nr 2
Remont elewacji budynków mieszkalnych
a) leśniczówki leśnictwa Beskidek
b) leśniczówki leśnictwa Gańczorka
w miejscowości Istebna, zgodnie z przedmiarem robót i opisem technicznym w zakresie umożliwiającym osiągnięcie założonych celów;
2. Zakres zamówienia obejmuje:
roboty budowlane w obrębie Istebna 0001
w jednostce ewidencyjnej Istebna 2403092, zgodnie z przedmiarem robót i opisem technicznym stanowiącymi integralną część niniejszej SWZ.
3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje m.in.:
e) Przygotowanie powierzchni;
f) Wymiana elementów konstrukcyjnych
g) Impregnacja oraz malowanie elewacji
h) Konserwacja i remont cokołu z kamienia
i) Remont posadzki oraz schodów z płytek
4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.5.) Wartość części: 43291,58 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie oferty oraz załączonych dokumentów Zamawiający stwierdza, że oferta jest niezgodna z XVIII. Pkt 2 pkt 2 lit. C SWZ tj.: „c. Jeżeli w ofercie
Wykonawca wpisze okres gwarancji inny niż obejmujący jeden z zakresów wskazanych w tabeli, to zamawiający uzna, że oferta jest niezgodna z SWZ, co skutkować będzie odrzuceniem oferty. W przypadku niewypełnienia w formularzu ofertowym stosownej rubryki zamawiający uzna, że wykonawca deklaruje najkrótszy tj. 36 miesięczny okres gwarancji i rękojmi”
Wykonawca wskazał w ofercie okres gwarancji wynoszący 24 miesiące. Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie art. 226 ust. 5 tj.: „5) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”, oraz unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 ust. 2
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99781,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99781,85 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający stwierdza, że kwota złożonych ofert znacznie przekroczyła kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia (46.754,90 zł brutto), wobec powyższego postanawia unieważnić postępowanie w części dla zadania nr 2 na podstawie art. 255 ust.3 PZP tj. „3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną
przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70567,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70567,48 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Świetlicy Wiejskiej w miejscowości Zapady, gm. Godzianów.
- Wykonanie wewnętrznych ścianek działowych - przegród budowlanych na potrzeby wydzielenia pożarowego klatki schodowej A
- Poprawa dostępności szkół Powiatu Żyrardowskiego dla osób ze specjalnymi potrzebami
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku - Remont elewacji budynku Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
- Modernizację instalacji elektrycznej: montaż opraw oświetlenia podstawowego i awaryjnego na klatkach schodowych oraz oświetlenia zewnętrznego w budynkach przy ulicy Meissnera 7, 9, 11 w Warszawie
- POPRAWA DOSTĘPNOŚCI DO EDUKACJI SZKOLNEJ W MIEŚCIE I GMINIE BUK. SZKOŁA PODSTAWOWA, UL. SZARYCH SZEREGÓW, 64-320 BUK
więcej: Roboty elewacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.