eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rydułtowy › Dostawa gazu ziemnego dla obiektów będących we władaniu Miasta Rydułtowy na 2023 rok

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa gazu ziemnego dla obiektów będących we władaniu Miasta Rydułtowy na 2023 rok

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Rydułtowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258635

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ofiar Terroru 36

1.5.2.) Miejscowość: Rydułtowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-280

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324537411

1.5.8.) Numer faksu: 324537410

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@rydultowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydultowy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa gazu ziemnego dla obiektów będących we władaniu Miasta Rydułtowy na 2023 rok

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff0b698e-3d71-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00420565

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015788/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawa gazu ziemnego do obiektów będacych we władaniu Miasta Rydułtowy na rok 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00363399/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BP.271.000028.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 570738,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1„Dostawa gazu ziemnego dla obiektów nie objętych ochroną taryfową”. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazu ziemnego w 2023 roku do dwóch obiektów bez ochrony taryfowej, tj: Urząd Miasta i Straż Miejska.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazu ziemnego wysokometanowego z grupy E, obejmującej sprzedaż wraz z usługą dystrybucji paliwa gazowego dla obiektów będących we władaniu Miasta Rydułtowy.
3. Dostarczany przez Wykonawcę gaz ziemny musi spełniać wymagania określone
w obowiązujących przepisach, w szczególności ustawie Prawo energetyczne
(t. j. Dz. U. z 2022 poz. 1385) oraz aktach wykonawczych wydanych na jej podstawie, jak
i innych związanych z nimi aktach obowiązującego prawa oraz polskimi normami.
4. Zamawiający posiada obecnie zawarte umowy kompleksowe sprzedaży paliwa gazowego z PGNiG Obrót Detaliczny spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie przy ul. Jana Kazimierza 3, 01-248 Warszawa na sprzedaż i dystrybucję gazu ziemnego na punkty poboru określone w zadaniach nr 1 i 2. Umowy zawarte są na czas określony do 31.12.2022 r. Umowy przewidują możliwość ich rozwiązania za porozumieniem stron. Zamawiający po raz kolejny przeprowadza procedurę zmiany sprzedawcy. Po zakończeniu postępowania Zamawiający przekaże Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, wszelkie dane niezbędne do przeprowadzenia przez Wykonawcę procedury zmiany sprzedawcy.
5. Wszystkie punkty objęte postępowaniem podległe są Polskiej Spółce Gazownictwa Oddział Zakład Gazowniczy w Zabrzu.
6. Zamawiający informuje, że jest odbiorcą końcowym. W przypadku zmiany Sprzedawcy Zamawiający udzieli pełnomocnictwa Wykonawcy do zmiany Sprzedawcy w imieniu Zamawiającego.
7. Zamawiający obecnie nie posiada ofert promocyjnych i nie jest członkiem programów lojalnościowych.
8. Wykonawca przygotuje wzory umów dla poszczególnych jednostek uwzględniające zapisy SWZ oraz wytyczne w zakresie osób reprezentujących Odbiorców i urządzeń gazowych będących odbiornikami gazu, przekazane po wyborze Wykonawcy.
9. Rozliczenia odbywać się będą na podstawie rzeczywistego zużycia gazu w poszczególnych obiektach, zgodnie ze wskazaniami liczników, w okresach rozliczeniowych zgodnych z taryfą systemu dystrybucyjnego oraz wg ceny jednostkowej wynikającej z oferty Wykonawcy.
10. Zamawiający nie wyraża zgody na otrzymywanie faktur prognozowanych.
11. Zamawiający nie jest płatnikiem podatku akcyzowego.
12. Strukturę zużycia paliwa gazowego wraz z informacją na jaki cel przeznaczone będzie zakupione paliwo gazowe opisuje
13. Wskazane zużycie ma charakter szacunkowy i orientacyjny, który służy jedynie wycenie, a następnie porównaniu ofert, a w konsekwencji nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zakupu gazu w podanej ilości, która może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu (+/- 10%) w okresie realizacji umowy, a rozliczenie następować będzie wg faktycznego zużycia gazu w poszczególnych obiektach, zgodnie ze wskazaniami liczników, w okresach rozliczeniowych przyjętych dla danej taryfy.
14. Planowane zużycie gazu ziemnego dla przedmiotowych obiektów z grup (zadań) 1 i 2 wynosi: 409 040 kWh z czego dla zadnia nr 1 wynosi 264 000 kWh.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 410928,37 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 „Dostawa gazu ziemnego dla obiektów objętych ochroną taryfową”. W ramach zadania nr 2 przedmiotem zamówienia jest dostawa gazu ziemnego na 2023 rok obejmuje następujące obiekty podlegające ochronie taryfowej: Szkoła Podstawowa Nr 1, Szkoła Podstawowa Nr 2 – 2 przyłącza, Szkoła Podstawowa Nr 4, Publiczne Przedszkole Nr 1, Publiczne Przedszkole Nr 4.
2. Przedmiot zamówienia w ramach zadania nr 2 obejmuje także dostawę gazu ziemnego dla obiektów, dla dwóch obiektów, dla których nie wydano warunków, a objętych ochroną taryfową: Publiczne Przedszkole Nr 2, Publiczne Przedszkole Nr 3.
3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazu ziemnego wysokometanowego z grupy E, obejmującej sprzedaż wraz z usługą dystrybucji paliwa gazowego dla obiektów będących we władaniu Miasta Rydułtowy.
4. Dostarczany przez Wykonawcę gaz ziemny musi spełniać wymagania określone w obowiązujących przepisach, w szczególności ustawie Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2022 poz. 1385) oraz aktach wykonawczych wydanych na jej podstawie, jak
i innych związanych z nimi aktach obowiązującego prawa oraz polskimi normami.
5. Zamawiający posiada obecnie zawarte umowy kompleksowe sprzedaży paliwa gazowego z PGNiG Obrót Detaliczny spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą
w Warszawie przy ul. Jana Kazimierza 3, 01-248 Warszawa na sprzedaż i dystrybucję gazu ziemnego na punkty poboru określone w zadaniach nr 1 i 2. Umowy zawarte są na czas określony do 31.12.2022 r. Umowy przewidują możliwość ich rozwiązania za porozumieniem stron. Zamawiający po raz kolejny przeprowadza procedurę zmiany sprzedawcy. Po zakończeniu postępowania Zamawiający przekaże Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, wszelkie dane niezbędne do przeprowadzenia przez Wykonawcę procedury zmiany sprzedawcy.
6. Wszystkie punkty objęte postępowaniem podległe są Polskiej Spółce Gazownictwa Oddział Zakład Gazowniczy w Zabrzu.
7. Zamawiający informuje, że jest odbiorcą końcowym. W przypadku zmiany Sprzedawcy Zamawiający udzieli pełnomocnictwa Wykonawcy do zmiany Sprzedawcy w imieniu Zamawiającego.
8. Zamawiający obecnie nie posiada ofert promocyjnych i nie jest członkiem programów lojalnościowych.
7. Zamawiający planuje wprowadzenie dodatkowych 2 punków, tj.: Publicznego Przedszkole Nr 2, Publicznego Przedszkole Nr 3, dla których nie wydano jeszcze warunków.
9. Wykonawca przygotuje wzory umów dla poszczególnych jednostek uwzględniające zapisy SWZ oraz wytyczne w zakresie osób reprezentujących Odbiorców
i urządzeń gazowych będących odbiornikami gazu, przekazane po wyborze Wykonawcy.
10. Rozliczenia odbywać się będą na podstawie rzeczywistego zużycia gazu w poszczególnych obiektach, zgodnie ze wskazaniami liczników, w okresach rozliczeniowych zgodnych z taryfą systemu dystrybucyjnego oraz wg ceny jednostkowej wynikającej z oferty Wykonawcy.
11. Zamawiający nie wyraża zgody na otrzymywanie faktur prognozowanych.
12. Zamawiający nie jest płatnikiem podatku akcyzowego.
13. Strukturę zużycia paliwa gazowego wraz z informacją na jaki cel przeznaczone będzie zakupione paliwo gazowe opisuje
14. Wskazane zużycie ma charakter szacunkowy i orientacyjny, który służy jedynie wycenie, a następnie porównaniu ofert, a w konsekwencji nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zakupu gazu w podanej ilości, która może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu (+/- 10%) w okresie realizacji umowy, a rozliczenie następować będzie wg faktycznego zużycia gazu w poszczególnych obiektach, zgodnie ze wskazaniami liczników, w okresach rozliczeniowych przyjętych dla danej taryfy.
15. Planowane zużycie gazu ziemnego dla przedmiotowych obiektów z grup (zadań) 1 i 2 wynosi: 409 040 kWh z czego dla zadania nr 2 wynosi 145 040 kWh.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 54931,85 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie nr 3 „Dostawa gazu ziemnego dla obiektów, dla których wydano warunki lub opracowano audyt”. Przedmiot zamówienia w ramach zadania nr 3 obejmuje dostawę gazu dla poniższych obiektów podlegających ochronie taryfowej. Obiekty planuje się podłączyć w czerwcu 2023 roku. Wielkość zużycia, taryfy przyjęto na podstawie wystawionych warunków lub audytów:
1) Budynek komunalny ul. Gen. Józefa Bema 6, 6A,
2) Budynek komunalny ul. Gen. Józefa Bema 28,
3) Budynek komunalny ul. Bohaterów Warszawy 38,
4) Budynek komunalny ul. Adama Mickiewicza 6,
5) Budynek komunalny ul. Ofiar Terroru 49,
6) Budynek komunalny ul. Ofiar Terroru 70.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazu ziemnego wysokometanowego z grupy E, obejmującej sprzedaż wraz z usługą dystrybucji paliwa gazowego dla obiektów będących we władaniu Miasta Rydułtowy.
3. Dostarczany przez Wykonawcę gaz ziemny musi spełniać wymagania określone w obowiązujących przepisach, w szczególności ustawie Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2022 poz. 1385) oraz aktach wykonawczych wydanych na jej podstawie, jak i innych związanych z nimi aktach obowiązującego prawa oraz polskimi normami.
4. Zamawiający posiada obecnie zawarte umowy kompleksowe sprzedaży paliwa gazowego z PGNiG Obrót Detaliczny spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą
w Warszawie przy ul. Jana Kazimierza 3, 01-248 Warszawa na sprzedaż i dystrybucję gazu ziemnego na punkty poboru określone w zadaniach nr 1 i 2. Umowy zawarte są na czas określony do 31.12.2022 r. Umowy przewidują możliwość ich rozwiązania za porozumieniem stron. Zamawiający po raz kolejny przeprowadza procedurę zmiany sprzedawcy. Po zakończeniu postępowania Zamawiający przekaże Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, wszelkie dane niezbędne do przeprowadzenia przez Wykonawcę procedury zmiany sprzedawcy.
5. Wszystkie punkty objęte postępowaniem podległe są Polskiej Spółce Gazownictwa Oddział Zakład Gazowniczy w Zabrzu.
6. Zamawiający informuje, że jest odbiorcą końcowym. W przypadku zmiany Sprzedawcy Zamawiający udzieli pełnomocnictwa Wykonawcy do zmiany Sprzedawcy w imieniu Zamawiającego.
7 Zamawiający obecnie nie posiada ofert promocyjnych i nie jest członkiem programów lojalnościowych.
8. Wykonawca przygotuje wzory umów dla poszczególnych jednostek uwzględniające zapisy SWZ oraz wytyczne w zakresie osób reprezentujących Odbiorców
i urządzeń gazowych będących odbiornikami gazu, przekazane po wyborze Wykonawcy.
9. Rozliczenia odbywać się będą na podstawie rzeczywistego zużycia gazu w poszczególnych obiektach, zgodnie ze wskazaniami liczników, w okresach rozliczeniowych zgodnych z taryfą systemu dystrybucyjnego oraz wg ceny jednostkowej wynikającej z oferty Wykonawcy.
10. Zamawiający nie wyraża zgody na otrzymywanie faktur prognozowanych.
11. Zamawiający nie jest płatnikiem podatku akcyzowego.
12. Strukturę zużycia paliwa gazowego wraz z informacją na jaki cel przeznaczone będzie zakupione paliwo gazowe opisuje
13. Wskazane zużycie ma charakter szacunkowy i orientacyjny, który służy jedynie wycenie, a następnie porównaniu ofert, a w konsekwencji nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zakupu gazu w podanej ilości, która może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu (+/- 10%) w okresie realizacji umowy, a rozliczenie następować będzie wg faktycznego zużycia gazu w poszczególnych obiektach, zgodnie ze wskazaniami liczników, w okresach rozliczeniowych przyjętych dla danej taryfy.
14. Planowane zużycie gazu ziemnego dla przedmiotowych obiektów z grupy (zadania) 3 wynosi: 279 340 kWh

4.5.3.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 104878,09 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 326485,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 326485,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 326485,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272706082

7.3.3) Ulica: Jana Kazimierza 3

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-248

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 326485,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37550,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37550,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37550,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272706082

7.3.3) Ulica: Jana Kazimierza 3

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-248

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37550,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89939,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89939,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89939,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272706082

7.3.3) Ulica: Jana Kazimierza 3

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-248

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89939,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.