eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PołaniecDostawa wyposażenia dydaktycznego dla szkoły podstawowej w Ruszczy w ramach rządowego programu "Aktywna tablica" na lata 2020-2024



Ogłoszenie z dnia 2022-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia dydaktycznego dla szkoły podstawowej w Ruszczy w ramach rządowego programu „Aktywna tablica” na lata 2020-2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POŁANIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409710

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ruszczańska 27

1.5.2.) Miejscowość: Połaniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-230

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 8650 305

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@poczta.polaniec.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://polaniec.bip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/671575

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia dydaktycznego dla szkoły podstawowej w Ruszczy w ramach rządowego programu „Aktywna tablica” na lata 2020-2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-293e3de8-460c-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00420530

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039878/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Aktywna tablica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00383366/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZF.271.278.2022.ZF1/10

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 340297,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. 1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, robota edukacyjnego - wg warunków technicznych i ilości wskazanych w formularzu cenowym (załącznik do SWZ), wraz z dostawą do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj. Zespół Placówek Oświatowych w Ruszczy, ul. Szkolna 2, 28-230 Połaniec.
2. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, profesjonalny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich oraz gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem.
3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie określeniem minimalnych parametrów i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały lub urządzenia użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Wykonawca, który oferuje materiały lub urządzenia równoważne zobowiązany jest wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania Zamawiającego.
4. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności winno odbyć się w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 - 107 ustawy Pzp.
5. Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach realizowanego Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych „Aktywna tablica” na lata 2020-2024.
Wymagania dodatkowe:
6. Zamawiający przekazuje wraz SWZ wszelką dokumentację niezbędną do realizacji zamówienia, w związku z czym nie przewiduje możliwości ani konieczności jej sprawdzenia przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego.
7. Wymagany okres gwarancji i okres rękojmi na przedmiot zamówienia:
a) na robota edukacyjnego i tablet - min. 12 miesięcy, max. 24 miesiące,
b) na monitor interaktywny i komputer przenośny typu notebook - min. 24 miesiące, max. 36 miesięcy,
Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231320-6 - Monitory dotykowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w sytuacji, gdy cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W postępowaniu złożono trzy oferty. Dwie oferty zostały odrzucone, natomiast cena trzeciej oferty przekracza kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia, którą zamawiający podał przed otwarciem ofert – 43 750,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny nieodrzuconej oferty w związku z czym postępowanie podlega unieważnieniu.
Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy Moje Bambino sp. z o.o., Łódź na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp – jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Wykonawca w złożonej ofercie zaoferował Zestaw Programów Multimedialnych Profesjonalny Gabinet Edukacyjno-Terapeutyczny, który zawiera „blisko 800 kart pracy do wydruku”. Zamawiający wymagał w formularzu cenowym, stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, aby program ten posiadał 800 kart pracy do wydruku. Oferta wykonawcy nie spełnia tego parametru w wymaganym zakresie lecz w mniejszym, jest więc niezgodna z warunkami zamówienia i podlega odrzuceniu.
Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy MULTIMY Sp. z o.o., Łąck, Łódź na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp – jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Wykonawca nie złożył formularza ofertowego, a wyłącznie formularz cenowy, który nie zawiera wszystkich istotnych dla postępowania informacji: okresu gwarancji i rękojmi na robota edukacyjnego i tablet oraz na monitor interaktywny i komputer przenośny typu notebook. Zamawiający nie może przez to zweryfikować, czy oferowany sprzęt spełnia wymogi określone w SWZ dotyczące okresu gwarancji i rękojmi, ponadto informacje te są niezbędne do zawarcia umowy (oferowany okres gwarancji i rękojmi jest podawany w umowie).
Jednocześnie Wykonawca ten zaoferował Zestaw Programów Multimedialnych Profesjonalny Gabinet Edukacyjno-Terapeutyczny, który nie spełnia wymagań określonych w formularzu cenowym, stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ponieważ nie zawiera programu z obszaru edukacji matematycznej dla uczniów na etapie wczesnoszkolnym (poz. 5 pkt 4 formularza cenowego).
Oferta wykonawcy jest więc niezgodna z warunkami zamówienia i podlega odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.