Ogłoszenie z dnia 2025-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00353768/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont istniejącego stawu ziemnego zlokalizowanego na działkach nr 998/4, 1019/1, 1020/4, 1020/5, 1020/23 i 1022 w miejscowości Dobrzyca
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobrzyca
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854984
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 14
1.5.2.) Miejscowość: Dobrzyca
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-330
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627413013
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ugdobrzyca.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dobrzyca.bipgmina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dobrzyca1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont istniejącego stawu ziemnego zlokalizowanego na działkach nr 998/4, 1019/1, 1020/4, 1020/5, 1020/23 i 1022 w miejscowości Dobrzyca2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9f2e466-d87b-4ebf-8de1-804c3286cdcc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00420497
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00050733/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont istniejącego stawu ziemnego zlokalizowanego na działkach nr 998/4, 1019/1, 1020/4, 1020/5, 1020/23 i 1022 w miejscowości Dobrzyca
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Inwestycja jest dofinansowana ze środków EFRR w ramach działania FEWWP.08.01 Wspieranie rozwoju programowanego w Lokalnych strategiach Rozwoju (RLKS), w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2012-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00353768
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.1.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 430893,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 1 – Remont istniejącego stawu ziemnego w m. DobrzycaPrzedmiotem zamówienia jest remont istniejącego stawu ziemnego zlokalizowanego na działkach nr 998/4, 1019/1, 1020/4, 1020/5, 1020/23 i 1022 w m. Dobrzyca, obręb Dobrzyca. Od północy staw ograniczony jest ul. Pleszewską, od zachodu chodnikiem i ul. Ostrowską, a od wschodu i południa terenami zielonymi należącymi do Rolniczego Kombinatu Spółdzielczego „Nowy Świat” Gospodarstwo Augustynów. W skład stawu wchodzą dwie części: duża (północna) i mała (południowa) oddzielone groblą z przesmykiem zapewniającym kontakt hydrauliczny pomiędzy wydzielonymi strefami.
Prace będą polegać na odmuleniu stawu zgodnie z projektem technicznym stanowiącym załącznik do postępowania oraz wykonaniu nasadzeń w następującej kolejności:
1) prace utrzymaniowe części małej (południowej),
2) prace utrzymaniowe części dużej (północnej),
3) wykonanie nasadzeń roślin wodnych.
Urobek powstały podczas wykonywania prac remontowych należy składować na uprzednio przygotowanym terenie w obrębie działki 1020/26 do czasu jego wywozu w miejsce wskazane przez Zamawiającego w odległości do 10 km.
Po zakończeniu prac remontowych stawu ziemnego Wykonawca wykona geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, a także rekultywację terenów przyległych, na których magazynowany był urobek oraz zorganizowane zaplecze techniczne budowy.
Zakres robót:
Obsługa geodezyjna przy remoncie części południowej stawu na działkach 1020/23 i 1022 w m. Dobrzyca,
Gryzowanie powierzchni przewidzianej pod rozścielenie urobku z dna stawu 0,480 ha,
Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej z terenu przewidzianego pod plac budowy rozplantowanie urobku, spycharką grub. 15 cm – 4800 m²,
Wykopy-odmulenie dna stawu, czerpanie gruntu koparką 0,6 m³ grunt kat. III-IV na materacach/pontonie z przerzutem gruntu pod miejsce odsączenia i rozplantowania - kalkulacja indywidualna wykonawcy należy przewidzieć dodatkowe przerzuty urobku ze środka stawu pod brzegi stawu i dalej na teren przyległy do stawu od strony południowej 10420 m³,
Transport urobku ze stawu w miejsce wskazane przez Zamawiającego - kalkulacja indywidualna wykonawcy – 10420 m³,
Rozplantowanie gruntu z wykopu spycharką 100 KM na gruntach na które zostanie wywieziony urobek - kalkulacja indywidualna wykonawcy - 10420 m³,
Rozplantowanie ziemi urodzajnej na powierzchni rozplantowania urobku z czaszy stawu spycharką 100 KM – 720 m³,
Uporządkowanie terenu inwestycji po robotach odmuleniowych - kalkulacja indywidualna wykonawcy – 1 komplet,
Nasadzenia roślin wodnych (lilia wodna o wys. 5 cm-15 cm - 125 szt., grążele żółte o wys. 5 cm – 25 cm -125 szt.) co razem daje 250 szt.
Zamawiający uzna inwestycję za zakończoną po zrealizowaniu wszystkich robót objętych umową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45247270-3 - Budowa zbiorników
4.5.5.) Wartość części: 268601,36 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 2 – Wzmocnienie skarpy przy ul. PleszewskiejPrzedmiotem zamówienia jest wzmocnienie skarpy przy ul. Pleszewskiej w Dobrzycy. W miejscu projektowanej inwestycji znajdują się droga powiatowa oraz staw. W pobliżu projektowanej inwestycji występuje infrastruktura: sieć energetyczna, kanalizacja sanitarna, wodociąg oraz sieć teletechniczna. W ramach zadania planuje się wykonać: usuniecie darniny ze skarpy, wyprofilowanie skarpy, ułożenie warstw wzmacniających grunt, humusowanie i obsianie zgodnie z projektem technicznym stanowiącym załącznik do postępowania.
Zakres robót:
Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych-trasa wałów ochronnych lub przeciwpowodziowych 0,276 km,
Mechaniczne karczowanie średniej gęstości krzaków i podszycia 0,110 ha,
Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. Łyżki 0,40 m³ w gruncie kat. III z utylizacją gruntu 331,200 m³,
Ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego kat. IV - 1.104,000 m²,
Warstwa wzmacniająca grunt pod warstwy technologiczne z geowłókniny o szer. 5,0m – 1.104,000 m²,
Warstwa wzmacniająca grunt pod warstwy technologiczne z geokrat o wys. 15,0 cm – 1.104,000 m²,
Humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5 cm – 1.104,000 m².
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 162292,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246520,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1346648,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246520,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jadwiga Szepielak Zakład Handlowo Usługowy „TAG-MET”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7661286787
7.3.3) Ulica: Oporzyn, nr 17
7.3.4) Miejscowość: Pawłowo Żońskie
7.3.5) Kod pocztowy: 62-104
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JADWIGA SZEPIELAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JADWIGA SZEPIELAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246520,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148369,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257167,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148369,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Ekologiczne Budeko Joanna Przybyłowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6172114224
7.3.3) Ulica: Klonowa 25
7.3.4) Miejscowość: Dopiewo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO EKOLOGICZNE BUDEKO JOANNA PRZYBYŁOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO EKOLOGICZNE BUDEKO JOANNA PRZYBYŁOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148369,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Osiek nad Notecią - utworzenie miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 - Aktywny Maluch
- Poprawa jakości edukacji poprzez przebudowę pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Werbkowicach
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Toruńskiej 15 w Grudziądzu z podłączeniem budynku do miejskiej sieci ciepłowniczej
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Zakliczyn
- Budowa budynku wielorodzinnego przy ulicy Sądeckiej w Rabce-Zdroju
- Budowa ogólnodostępnego placu sportowo-rekreacyjnego przy Zespole Szkół nr 2 w Żyrardowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





