eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłużnicaDostawa pelletu drzewnego do obiektów gminnych



Ogłoszenie z dnia 2025-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pelletu drzewnego do obiektów gminnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Płużnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118810

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Płużnica, 60

1.5.2.) Miejscowość: Płużnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-214

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: (56) 6875200

1.5.8.) Numer faksu: n/d

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pluznica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pluznica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1156686

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pelletu drzewnego do obiektów gminnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63bb757e-a780-4e60-9d3b-d6e74f462b01

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00420330

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00009440/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa pelletu drzewnego do obiektów gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00368245

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pelletu drzewnego w łącznej ilości 51 ton do kotłowni centralnego ogrzewania.
Podana ilość jest ilością szacowaną. Dostawa przedmiotu zamówienia realizowana będzie sukcesywnie, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielny na trzy części zgodnie z poniższym:
Część I – Dostawa pelletu drzewnego dla Gminy Płużnica (51 ton)
1) Budynek Administracyjny Płużnica
do 31.12.2025 r. – 2 tony, do końca trwania umowy – 2 tony, łącznie 4 tony,
2) Budynek Urzędu Gminy
do 31.12.2025 r. – 5 ton, do końca trwania umowy – 6 ton, łącznie 11 ton,
3) Budynek (Goryń 15A)
do 31.12.2025 r. – 8 ton, do końca trwania umowy – 10 ton, łącznie 18 ton,
4) Budynek świetlicy w Płąchawach
do 31.12.2025 r. – 5 ton, do końca trwania umowy – 5 ton, łącznie 10 ton,
5) Budynek świetlicy w Nowej Wsi Królewskiej
do 31.12.2025 r. – 4 tony, do końca trwania umowy – 4 tony, łącznie 8 ton.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia (pelletu drzewnego):
 granulacja 6 mm (±1),
 zawartość popiołu - nie więcej niż 0,6%,
 wilgotność - nie więcej niż 10%,
 kaloryczność - nie mniej niż 16,5 kJ/kg.
Dostarczony przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania jakościowe normy PN-EN ISO 17225-2:2014-07 - wyższe lub równoważne i posiadać certyfikat ENplus A1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

4.5.5.) Wartość części: 76449,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pelletu drzewnego w łącznej ilości 60 ton do kotłowni centralnego ogrzewania.
Podana ilość jest ilością szacowaną. Dostawa przedmiotu zamówienia realizowana będzie sukcesywnie, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego.
Część II – Dostawa pelletu drzewnego dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Płużnicy (60 ton)
1) Budynek w Płużnicy
do 31.12.2025 r. – 30 ton, do końca trwania umowy – 30 tony, łącznie 60 ton.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia (pelletu drzewnego):
 granulacja 6 mm (±1),
 zawartość popiołu - nie więcej niż 0,6%,
 wilgotność - nie więcej niż 10%,
 kaloryczność - nie mniej niż 16,5 kJ/kg.
Dostarczony przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania jakościowe normy PN-EN ISO 17225-2:2014-07 - wyższe lub równoważne i posiadać certyfikat ENplus A1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

4.5.5.) Wartość części: 89940,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pelletu drzewnego w łącznej ilości 7 ton do kotłowni centralnego ogrzewania.
Podana ilość jest ilością szacowaną. Dostawa przedmiotu zamówienia realizowana będzie sukcesywnie, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego.
Część III – Dostawa pelletu drzewnego dla Płużnickiego Centrum Usług Społecznych (7 ton)
1) Budynek Płużnickiego Centrum Usług Społecznych
do 31.12.2025 r. – 3 tony, do końca trwania umowy – 4 tony, łącznie 7 ton.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia (pelletu drzewnego):
 granulacja 6 mm (±1),
 zawartość popiołu - nie więcej niż 0,6%,
 wilgotność - nie więcej niż 10%,
 kaloryczność - nie mniej niż 16,5 kJ/kg.
Dostarczony przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania jakościowe normy PN-EN ISO 17225-2:2014-07 - wyższe lub równoważne i posiadać certyfikat ENplus A1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

4.5.5.) Wartość części: 10493,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59593,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75276,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61977,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-DOM 2 Mateusz Wasilewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762500975

7.3.3) Ulica: Łyskowskiego 47

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 87-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61977,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70110,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88560,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72914,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-DOM 2 Mateusz Wasilewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762500975

7.3.3) Ulica: Łyskowskiego 47

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72914,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8179,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10332,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8506,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-DOM 2 Mateusz Wasilewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762500975

7.3.3) Ulica: Łyskowskiego 47

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8506,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.