Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00317390/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-09
 - 2024/BZP 00327906/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-17
 - 2024/BZP 00330046/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-20
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Dostawy
            Dostawa sprzętu telefonii IP w ramach I wyposażenia dla CBZC  Zarządu 
w Łodzi    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470754976
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lutomierska 108/112
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-048
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ld.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9242871.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu telefonii IP w ramach I wyposażenia dla CBZC Zarząduw Łodzi
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e08fdb1a-0df4-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00420290
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00239634/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa sprzętu telefonii IP w ramach I wyposażenia dla CBZC
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00317390
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ-2380/23/24/RK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1796621,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu telefonii IP w ramach I wyposażenia dla CBZC Zarządu w Łodzi.
2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęto w Załączniku nr 2 do SWZ. Szczegółowe warunki wykonywania zamówienia zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
3.	Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
4.	Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar na własny koszt i własnym transportem do KWP w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112 (pomieszczenia w piwnicach).
5.	Przedmiot zamówienia obejmuje również wniesienie dostarczonego sprzętu do wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego pomieszczeń. Towar niewniesiony uważa się, za nie dostarczony.
6.	Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad. Nie dopuszcza się dostaw pochodzących z demontażu, używanych lub uprzednio naprawianych. Musi spełniać wymogi Polskich Norm. Wykonawca zobowiązany będzie okazać na żądanie Zamawiającego aprobatę, atest lub certyfikat, o ile taki jest wymagany przez obowiązujące przepisy prawa.
7.	Przedmiot zamówienia musi być dostarczony przez Wykonawcę w oryginalnych opakowaniach producenta wraz z instrukcją obsługi w języku polskim lub angielskim (instrukcja może być w formie elektronicznej).
8.	Wszystkie dostarczone urządzenia muszą być kompatybilne z systemem telefonii eksploatowanym przez Zamawiającego tj. sprzęt sieciowy Cisco współpracujący z klastrem Cisco Unified Communication Manager wersja 14.0.1) 
9.	Korzystanie przez Zamawiającego z zakupionych urządzeń i oprogramowania nie może  naruszać majątkowych praw autorskich osób trzecich. 
10.	Zamawiający wymaga, by w chwili nabycia licencji stał się ich jedynym właścicielem z pełnymi prawami oraz z pełnymi prawami do korzystania z oprogramowania. 
11.	W przypadku użycia przez Zamawiającego w SWZ, w tym załączniku nr 2 do SWZ jakichkolwiek znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma to charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 ustawy. Należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych. Przedstawiony opis parametrów w załączniku nr 2 do SWZ stanowi minimum techniczne przedmiotu zamówienia oczekiwane przez Zamawiającego i będzie stanowiło podstawę oceny ofert równoważnych.
12.	Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 80% wartości umowy        
4.5.3.) Główny kod CPV: 32550000-3 - Sprzęt telefoniczny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198568,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245262,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198568,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ventus Communications Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 779-00-34-154
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe 
i kontaktowe firmy 
"VENTUS COMMUNICATIONS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma 
"VENTUS COMMUNICATIONS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198568,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zakup i dostawa oprogramowania biurowego na potrzeby Urzędu Statystycznego w Łodzi.
 - Usunięcie usterek - przekazanie Inwestycji do użytkownika przy ul. Wschodniej nr 45 w Łodzi
 - 56/ZP/2025 Dostawa wytłaczarki do filamentu wraz z zestawem konserwującym
 - Dostawa licencji oprogramowania wraz ze wsparciem technicznym oraz przedłużenie subskrypcji i wsparcia technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego licencji oprogramowania
 - Zakup i dostawa 20 zestawów składających się z krzeseł ewakuacyjnych (1 szt.) i transportowych (5 szt.) oraz mat (2 szt.) i materaców (3 szt.) ewakuacyjnych dla potrzeb MOPS w Łodzi
 - Usługi utrzymania czystości w siedzibie Kuratorium Oświaty w Łodzi oraz delegaturze Kuratorium w Skierniewicach przez pierwsze 8 miesięcy 2026 r. z opcją przedłużenia
 
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





