Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00324115/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup sprzętu, usług i oprogramowania w ramach projektu grantowego
Cyfrowa Gmina - część I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Sanniki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015916
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 169
1.5.2.) Miejscowość: Sanniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-540
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 277 78 10
1.5.8.) Numer faksu: 24 277 78 15
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sanniki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanniki.bip.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
- https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu, usług i oprogramowania w ramach projektu grantowegoCyfrowa Gmina - część I
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9ba02ce-2793-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00420272
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019081/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup sprzętu, usług i oprogramowania w ramach projektu grantowego Cyfrowa Gmina
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt "Cyfrowa Gmina" jest dofinansowany z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenie REACT-UE działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00324115/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DG.271.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 38000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług: diagnoza cyberbezpieczeństwa, szkolenie dla urzędników w zakresie cyberbezpieczeństwa, opracowanie i wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”, realizowanego przez Miasto i Gminę Sanniki.
Projekt jest dofinansowany z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenie REACT-UE działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.
W zakres zamówienia wchodzi:
1) Wykonanie audytu (diagnozy)cyberbezpieczeństwa powinno się odbyć zgodnie z następującymi przepisami:
- Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2247 z późn. zm.),
- Ustawą z dnia 5 lipca 2018 r. o krajowym systemie cyberbepieczeństwa
(Dz. U. z 2018 r., poz. 1560 z późn. zm.),
- Rozporządzeniem Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r.
w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu.
Wykonana diagnoza powinna być zgodna z zakresem oraz formularzem stanowiącym załącznik nr 8 do Regulaminu Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina opublikowanego na stronie Centrum Projektów Polska Cyfrowa pod adresem https:/ / www.gov.p1/ web/cppc/cyfrowa¬gmina oraz zgodna z zapisami umowy o powierzenie grantu.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia diagnozy cyberbezpieczeństwa w siedzibie Zamawiającego – przynajmniej 2 dni pracy w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji usługi za pomocą środków zdalnej komunikacji.
2) Opracowanie i Wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI) opartego o normę ISO 27001, które powinno zawierać następujące elementy:
1. Określenie ról i odpowiedzialności w zarządzaniu bezpieczeństwem informacji
1.1. Najwyższe kierownictwo i odpowiedzialność za zarządzanie bezpieczeństwem informacji
1.2. Role związane z Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji
2. Odpowiednio zdefiniowana i wdrożona struktura dokumentacji definiującej zarządzanie bezpieczeństwem informacji
2.1. Charakter obecnie obowiązującej dokumentacji
2.2. Wdrożenie nowej lub aktualizacja obecnej dokumentacji
2.3. Nadzorowanie dokumentacji
2.4. Nadzorowanie zapisów
3. Zdefiniowane mechanizmy doskonalenia wykorzystywane w zarządzaniu bezpieczeństwem informacji
3.1. Audyty wewnętrzne
3.2. Działania korygujące / zapobiegawcze
3.3. Przeglądy Zarządzania
3.4. Incydenty Bezpieczeństwa
4. Wdrożony proces oceny ryzyka
4.1. Identyfikacja zasobów
4.2. Klasyfikacja informacji
4.3. Ocena ryzyka dla zasobu
4.4. Szacowanie ryzyka
4.5. Plan działań doskonalących
4.6. Wykorzystanie mechanizmów ciągłego doskonalenia do nadzorowania bezpieczeństwa informacji.
Wynikiem wykonania i wdrożenia SZBI opartego na normie ISO 27001 powinny być :
- pełny raport zawierający: ocenę stosowanych zabezpieczeń, analizę stanu bezpieczeństwa,
- wnioski,
- rekomendacje dotyczące technicznych zabezpieczeń danych i informacji,
- opracowanie dokumentu oceny ryzyka,
- opracowanie procedur dotyczących bezpieczeństwa
3) Przeprowadzenie szkolenia dla urzędników w zakresie cyberbezpieczeństwa, dotyczącego praktycznego stosowania mechanizmów bezpieczeństwa korespondencji i zabezpieczenia danych. Szkolenie powinno składać się z części teoretycznej i praktycznej.
Wymagania dotyczące organizacji szkolenia:
- szkolenie odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w trybie stacjonarnym oraz na platformie e-learningowej w trybie zdalnym,
- w szkoleniu będzie brało udział 30 osób - jedna grupa szkoleniowa,
- szkolenie będzie prowadzone w języku polskim,
- Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe, w odpowiedni sposób oznakowane,
- każdy uczestnik szkolenia otrzyma zaświadczenie/certyfikat o ukończeniu szkolenia,
- Wykonawca zapewni kadrę trenerską posiadającą wiedzę, doświadczenie
i umiejętności adekwatne do rodzaju i zakresu merytorycznego szkolenia.
Wykonawca zobowiązany jest do przekazania dokumentacji szkolenia Zamawiającemu w formie papierowej (dokumentacja fotograficzna w formie elektronicznej).
2.Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia wszystkich kosztów związanych
z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowej realizacji zamówienia, wypełnienia i podpisania wymaganych dokumentów zgodnie z Regulaminem konkursu grantowego Cyfrowa Gmina i zapisami umowy o powierzenie grantu oraz ich dostarczenie w wersji elektronicznej i papierowej do siedziby Zamawiającego.
4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28167,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37884,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37884,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ONLINE-INFO Bogusław Kowalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 774-194-24-43
7.3.3) Ulica: Dybowskiego 22
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37884,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-31INNE PRZETARGI SANNIKI
- REMONT CZĘŚCI ELEWACJI ZABYTKOWEGO PAŁACU W SANNIKACH
- Wymiana źródła ciepła i poprawa efektywności energetycznej Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach
więcej: przetargi SANNIKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczna Gmina Miedźno
- Realizacja szkoleń i doradztwa dla PFRON i organów nadzoru rynku w ramach projektu "Budowa i rozwój systemu nadzoru rynku w zakresie dostępności produktów i usług"
- Przeprowadzenie szkoleń na rzecz Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie (WCPR)
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Pielęgniarstwo opieki długoterminowej dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze zimowym roku akademickiego 2025/2026
- "Szkolenia miękkie dla pracowników Estrady Poznańskiej w ramach projektu "ROZWÓJ DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ ESTRADY POZNAŃSKIEJ-PRZEBUDOWA BUDYNKÓW WRAZ Z ZAKUPEM WYPOSAŻENIA"
- "Organizacja i realizacja szkoleń grupowych oraz poradnictwa psychologicznego dla opiekunów faktycznych wskazanych przez uczestników projektu "Pogodna Jesień Życia"
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.