Ogłoszenie z dnia 2024-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00380607/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa montażu prototypowej instalacji”- II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Związek Międzygminny "BZURA"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100745837
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pijarska 1/9
1.5.2.) Miejscowość: Łowicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zmbzura@zmbzura.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmbzura.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e13fa1ea-3254-11ef-8a31-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa montażu prototypowej instalacji”- II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e13fa1ea-3254-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00420250
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00091305/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa prototopypowej instalacji do przetwarzania odpadaów organicznych w procesie fermentacji beztlenowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane w ramach projektu "FRONTSH1P” - dofinansowanie nr 101037031 z dnia 27 września 2021 r. w ramach programu ramowego Komisji Europejskiej - Horyzont 2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00380607
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZM.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 74740,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia montaż elementów i urządzeń do realizacji instalacji doświadczalnej w ramach zadania pt.: „Prototypowa instalacja do przetwarzania bioodpadów” dla projektu pn. „A FRONTrunner approac Transition to a circular & resilient future: deployment of systemic solutions with the support of local clusters and the development of regional community-based innovation schemes (FRONTSH1P)” (polskie tłumaczenie tytułu: “Awangardowe przejście do cyrkularnej i odpornej przyszłości: wdrażanie rozwiązań systemowych przy wsparciu lokalnych klastrów i rozwój regionalnych innowacji bazujących na społecznościach, w skrócie FRONTSH1P”) realizowanego w ramach umowy o dofinansowanie nr 101037031 z dnia 27 września 2021 r. w ramach programu ramowego Komisji Europejskiej - Horyzont 2020.
Zakres zamówienia obejmuje usługę montażu elementów oraz objęcie gwarancją zamontowanych elementów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SWZ.
CPV
48151000-1 Komputerowy system sterujący
42000000-6 Maszyny przemysłowe
16000000-5 Maszyny rolnicze
38000000-5 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny
51500000-7 Usługi instalowania maszyn i urządzeń
71300000-1 Usługi inżynieryjne
1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie: w ciągu 60 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 15 dni. Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego.
2. Zamawiający wymaga udzielenia 18 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia.
3. Zamawiający wymaga udzielenia 18 miesięcznego okresu rękojmi przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48151000-1 - Komputerowy system sterujący
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42000000-6 - Maszyny przemysłowe
16000000-5 - Maszyny rolnicze
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
51500000-7 - Usługi instalowania maszyn i urządzeń
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93480,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU „Metal-Spaw” Hanna Maślankowska, 55-080 Zachowice, NIP: 9131279496, REGON: 932807847
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9131279496
7.3.3) Ulica: ul. Żurawia 18
7.3.4) Miejscowość: Zachowice
7.3.5) Kod pocztowy: 55-080
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAŚLANKOWSKA HANNA PPHU "METAL-SPAW"
jakie przetargi wygrała firma
MAŚLANKOWSKA HANNA PPHU "METAL-SPAW"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁOWICZA
- Dostawa dwóch nowych, mobilnych zespołów prądotwórczych na potrzeby Powiatu Łowickiego i jego jednostek organizacyjnych w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku
- Dostawa nowego mobilnego zespołu prądotwórczego na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 r. na terenie powiatu łowickiego
- ZAKUP I DOSTAWA MOBILNYCH AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH
- Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do Zmian Klimatu dla Miasta Łowicza
- Usługa ubezpieczenia Powiatu Łowickiego wraz z podległymi jednostkami
więcej: przetargi w Łowiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż przenośnika łańcuchowego załadowczego na linii sortowniczej w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w Kozodrzy.
- Budowa obiektu sportowego z lodowiskiem stałym odkrytym na terenie działki o nr ewidencyjnym 630/6 obręb Krzyżowa Góra
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego
- Sprzedaż i dostawa komory starzeniowej dla Wydziału Medycznego
- Rozbudowa bazy magazynowej i uzupełnienie zasobów Miasta Siedlce służących do realizacji zadań OL i OC w ramach "Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Dostawa miniładowarki przegubowej, przystawki do zbioru kukurydzy na ziarno oraz symulatora maszyn rolniczych dla ZSCKR w Rudce.
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





