eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DęblinRemont pomieszczeń Warsztatów Terapii Zajęciowej w Dęblinie



Ogłoszenie z dnia 2025-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń Warsztatów Terapii Zajęciowej w Dęblinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO DĘBLIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019419

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12

1.5.2.) Miejscowość: Dęblin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-530

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.deblin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.deblin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-80a53ee1-9f11-465c-bd08-66153e0e70ef

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń Warsztatów Terapii Zajęciowej w Dęblinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80a53ee1-9f11-465c-bd08-66153e0e70ef

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00420231

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042245/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont pomieszczeń Warsztatów Terapii Zajęciowej w Dęblinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00353734

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RMI.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 209322,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn. „Remont pomieszczeń Warsztatów Terapii Zajęciowej w Dęblinie”.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje remont części pomieszczeń w budynku Warsztatów Terapii Zajęciowej w Dęblinie w tym, w szczególności:
1) Roboty przygotowawcze.
2) Wymiana ścianek działowych w pomieszczeniach 05, 06, 07.
3) Wymiana stolarki drzwiowej w pomieszczeniach 05, 06, 07.
4) Wymiana ścianki działowej g-k pomiędzy pomieszczeniem 01 i 02.
5) Montaż przesuwnej ściany działowej pomiędzy pomieszczeniem 03 i 04
i związane z tym przeniesienie opraw oświetleniowych.
6) Wymiana posadzek w pomieszczeniu 01, 02, 05, 06, 07, 08.
7) Ułożenie glazury w sanitariatach i wzdłuż mebli kuchennych w pomieszczeniu 08 (łącznie z parapetami).
8) Usunięcie ościeżnicy w pomieszczeniu 08.
9) Zabudowa przewodów sanitarnych w pomieszczeniu 08.
10) Przetarcie tynków i malowanie wszystkich pomieszczeń objętych opracowaniem.
11) Montaż mebli kuchennych w pomieszczeniu 08 z wyposażeniem,
12) Wymiana armatury w pomieszczeniach 05, 06, 07.
13) Wykonanie instalacji wod. – kan.
14) Montaż wentylatorów łazienkowych z zasilaniem.
15) Wymiana grzejników.
16) Roboty wykończeniowe.
17) Przeprowadzenie wszelkich niezbędnych prób i badań.
Szczegółowy zakres robót zawiera Dokumentacja projektowa – załącznik nr 9 do SWZ oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – załącznik nr 10 do SWZ. Przedmiar robót stanowi element pomocniczy do obliczenia ceny oferty – załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242005,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 388801,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 242005,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Radosław Świderski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060282859

7.3.3) Ulica: ul. Nałęczowska 28

7.3.4) Miejscowość: Bochotnica

7.3.5) Kod pocztowy: 24-120

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242005,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.