Ogłoszenie z dnia 2025-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00339534/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-22
- 2025/BZP 00357848/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
" Rozbudowa drogi powiatowej nr 1 544R w Husowie ".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W ŁAŃCUCIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690657197
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Polna 3B
1.5.2.) Miejscowość: Łańcut
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172252137
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zdplancut.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdplancut.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d5fa231e-96b8-4695-9dff-cf566519233e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
infrastruktura drogowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
" Rozbudowa drogi powiatowej nr 1 544R w Husowie ".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5fa231e-96b8-4695-9dff-cf566519233e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00420146
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00339534
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.472.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7453147,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi powiatowej nr 1544R w miejscowości Husów na odcinku od domu weselnego przed skrzyżowaniem dróg powiatowych nr 1545R Husów – Lipnik i 1546R Husów – Tarnawka (tzw. „Górnica”) do Gminnego Ośrodka Kultury w Husowie. Długość odcinka 3 025 mb.
Odcinek został podzielony na dwa etapy realizacyjne.
Etap 1 od domu weselnego do skrzyżowania z droga gminną za przedszkolem.
Etap 2 od skrzyżowania z droga gminną do gminnego ośrodka kultury w Husowie.
Realizację zadania należy zacząć od Etapu 1, a po jego ukończeniu przystąpić do realizacji Etapu 2.
Zakres inwestycji obejmuje:
• przygotowanie i oznakowanie terenu budowy,
• wytyczenie obiektu w terenie,
• rozbiórka istniejącej nawierzchni jezdni, chodników, wiat, budynku (ruiny), usunięcie elementów ulic – m.in. krawężników obrzeży, demontaż istn. ogrodzeń i innych kolidujących z przedmiotową inwestycją,
• odhumusowanie obszaru robót,
• wycinka drzew i usunięcie zieleni niskiej w postaci punktowych krzewów i zakrzaczeń w obrębie projektowanego pasa drogowego,
• przebudowę i/lub zabezpieczenie sieci uzbrojenia terenu w sposób zgodny z projektem zagospodarowania terenu – sieci kablowe elektroenergetyczne, sieć gazowa średniego ciśnienia, sieć teletechniczne (w tym światłowodowa), sieć kanalizacji sanitarnej,
• wykonanie kanalizacji deszczowej z rozbiórką istniejącej, budowa wylotów wraz z umocnieniem cieku,
• rozbiórka istniejących obiektów i budowa przepustów pod drogą, umocnienie wlotów/wylotów,
• umocnienie skarp prefabrykowanymi elementami betonowymi, koszami gabionowymi i kamieniem hydrotechnicznym
• wykonanie robót ziemnych, tj. wykopów i nasypów drogowych celem uksztaltowania korpusu projektowanej drogi w terenie wraz z przygotowaniem koryta pod projektowane nawierzchnie drogi, zatok i chodnika,
• wykonanie warstw dolnych konstrukcji nawierzchni – podłoże stabilizowane cementem/spoiwem z dowozu,
• wykonanie elementów ulic, tj. ustawienie krawężników i obrzeży, prefabrykowanych betonowych elementów odwodnienia (korytka)
• wykonanie warstw górnych nawierzchni,
• przebudowę zjazdów zwykłych, odtworzenie dojść do posesji
• wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, ustawienie urządzeń bezpieczeństwa ruchu, w tym stalowych barier ochronnych,
• wykonanie nasadzeń kompensacyjnych,
• prace wykończeniowe i porządkowe, w tym wyrównanie terenu, założenie trawników.
Przyjęto następujące parametry techniczne:
• Droga kategorii powiatowej klasy Z
• Prędkość do projektowania Vp = 40 km/h
• Kategoria ruchu: KR3 (Etap 1) / KR2 (Etap 2)
• Przekrój dróg: 1x1
• Szerokość pasa ruchu: 2,75 m
• Dopuszczalny nacisk osi pojazdu: 115 kN/oś
• Skrajnia pionowa 4,60 m
• Szerokość chodnika:1,5 - 2,50 m
• Pochylenie poprzeczne i=2,0% w kierunku jezdni drogi powiatowej
a. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa łącznie dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7340467,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9524964,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7340467,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631014321
7.3.3) Ulica: ul. Nowa 49
7.3.4) Miejscowość: Palędzie
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7340467,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI I ZBIORNIKA NA CIEKŁY TLEN MEDYCZNY
- DOSTAWA LICENCJI NA OPROGRAMOWANIE
- Dostawa produktów mleczarskich do Powiatowego Zespołu Placówek Oświatowych w Łańcucie
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do zbiornika mieszczącego się na terenie Łańcuckiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych na terenie gminy Warka
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej Niska Jabłonica - etap II, Rzuców - Ninków - etap III, Rzuców - etap IV
- Termomodernizacja wraz z modernizacją systemów grzewczych i montażem źródeł OZE w budynku wielofunkcyjnym w Szymocicach
- Budowa przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych na terenie gminy Dębe Wielkie
- Utworzenie 37 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej instytucji żłobka pod adresem Klęczany 1, polegające na przebudowie istniejącego budynku przedszkola na cele żłobka i przedszkola
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Zakliczyn
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





