Ogłoszenie z dnia 2023-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00298792/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie, konserwacja i mycie wiat przystankowych na terenie miasta Zabrze w latach 2023-2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 5-7
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_bzp@um.zabrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miastozabrze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zabrze.logintrade.net/zapytania_email,134242,01d34a3d6170e50d3504b34780f1e96e.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie, konserwacja i mycie wiat przystankowych na terenie miasta Zabrze w latach 2023-20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90aab4f0-1f08-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00420117
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040349/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Utrzymanie, konserwacja i mycie wiat przystankowych zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze w latach 2023-2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00298792
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.44.2023.IK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 621498,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.: „Utrzymanie, konserwacja i mycie wiat przystankowych na terenie miasta Zabrze w latach 2023-2024”. Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca prace związane z bieżącym utrzymaniem, konserwacją i myciem wiat przystankowych, ławek wolnostojących i przysiadaków na przystankach komunikacji publicznej na terenie miasta Zabrze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63712100-4 - Usługi w zakresie obsługi dworców i przystanków autobusowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 549122,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 802408,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 549122,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mira Szczepańska prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Biuro Doradztwa Techniczno-Handlowego Mira Szczepańska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6341881625
7.3.3) Ulica: Poziomkowa 65/8
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO DORADZTWA TECHNICZNO-HANDLOWEGO MIRA SZCZEPAŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO DORADZTWA TECHNICZNO-HANDLOWEGO MIRA SZCZEPAŃSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 549122,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
dot. Sekcji IV pkt 4.3.1) wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT) podana w tym pkt. dotyczy zamówienia podstawowego, natomiast wartość całości zamówienia przedmiotowego postępowania wynosi
921498.92 PLN, a wartość na zamówienie podobne przedmiotowego postępowania wynosi 300000.00 PLN.
Termin wykonania zamówienia:
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 15 miesięcy od daty zawarcia umowy bądź do wyczerpania środków na podstawie zawartej umowy. Termin rozpoczęcia nie wcześniej niż od 01.10.2023 r.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO SPEKTROMETRU MAS ORAZ PODŁOŻA I INNE ODCZYNNIKI MIKROBIOLOGICZNE
- Realizacja posiłków dla podopiecznych MOPR w Zabrzu w lokalach gastronomicznych na terenie miasta Zabrze z podziałem na 8 części
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o. wraz z usługami dodatkowymi oraz monitorowanie sygnałów systemu alarmowego w okresie od VI do XII 2025 r.
- "Eksploatacja i konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Miasta Zabrze"
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO WYKONYWANIA BADAŃ GENETYCZNYCH
- Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze.
więcej: przetargi w Zabrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.