Ogłoszenie z dnia 2025-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00366496/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg dojazdowych do pól na terenie Gminy Krynicy-Zdroju
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRYNICA -ZDRÓJ
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Krynicy-Zdroju
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893055
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Krynica-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-380
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 472 55 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umkrynica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krynica-zdroj.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6a57409e-b754-4220-ab5f-9f44da0de42a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dróg dojazdowych do pól na terenie Gminy Krynicy-Zdroju2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a57409e-b754-4220-ab5f-9f44da0de42a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00420102
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044422/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remont drogi wewnętrznej dojazdowej do pól dz. ewid. 50/3 i 49 w Piorunce
1.1.6 Remont drogi wewnętrznej dojazdowej do pól dz. ewid. 205 w Piorunce
1.1.7 Remont drogi wewnętrznej dojazdowej do pól dz. ewid. 221 i 229/2 w Bereście
1.1.10 Remont drogi wewnętrznej dojazdowej do pól dz. ewid. 28 w Polanach
1.1.12 Remont drogi wewnętrznej dojazdowej do pól dz. ewid. 416 w Mochnaczce Niżnej
1.1.13 Remont drogi wewnętrznej dojazdowej do pól dz. ewid. 281 i 159 w Muszynce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00366496
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPiOD.271.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 338727,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 pn. Remont drogi wewnętrznej dojazdowej do pól dz. ewid. nr 49 i 50/3 w m. Piorunka obejmuje wykonanie nawierzchni betonowej drogi o gr. 15 cm i pow. 270 m2.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 82676,32 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 pn. Remont drogi wewnętrznej dojazdowej do pól dz. ewid. nr 205 w m. Piorunka obejmuje wykonanie nawierzchni betonowej drogi o gr. 15 cm i pow. 180 m2.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 56167,84 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 pn. Remont drogi wewnętrznej dojazdowej do pól dz. ewid. nr 221, 229/2 w m. Berest obejmuje wykonanie nawierzchni betonowej drogi o gr. 15 cm i pow. 240 m2, remont ścieku z prefabrykatów betonowych o dł. 85 mb.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 82759,81 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 pn. Remont drogi wewnętrznej dojazdowej do pól dz. ewid. nr 28 w m. Polany obejmuje wykonanie nawierzchni betonowej drogi o gr. 15 cm i pow. 105 m2.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 34068,44 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 pn. Remont drogi wewnętrznej dojazdowej do pól dz. ewid. nr 416 w m. Mochnaczka Niżna obejmuje wykonanie nawierzchni z kamienia łamanego drogi o gr. 20 cm i pow. 460 m2.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 53751,69 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 pn. Remont drogi wewnętrznej dojazdowej do pól dz. ewid. nr 159 i 281 w m. Muszynka obejmuje wykonanie nawierzchni betonowej drogi o gr. 15 cm i pow. 90 m2.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 29303,26 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87797,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87797,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87797,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "EXIGO" Maciej Durlak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363078630
7.3.3) Ulica: 242
7.3.4) Miejscowość: Wierchomla Wielka
7.3.5) Kod pocztowy: 33-350
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "EXIGO" Maciej Durlak
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "EXIGO" Maciej Durlak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87797,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59605,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59605,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59605,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "EXIGO" Maciej Durlak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363078630
7.3.3) Ulica: 242
7.3.4) Miejscowość: Wierchomla Wielka
7.3.5) Kod pocztowy: 33-350
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "EXIGO" Maciej Durlak
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "EXIGO" Maciej Durlak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59605,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106013,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106013,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106013,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "EXIGO" Maciej Durlak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363078630
7.3.3) Ulica: 242
7.3.4) Miejscowość: Wierchomla Wielka
7.3.5) Kod pocztowy: 33-350
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "EXIGO" Maciej Durlak
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "EXIGO" Maciej Durlak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106013,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36112,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36112,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36112,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "EXIGO" Maciej Durlak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363078630
7.3.3) Ulica: 242
7.3.4) Miejscowość: Wierchomla Wielka
7.3.5) Kod pocztowy: 33-350
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "EXIGO" Maciej Durlak
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "EXIGO" Maciej Durlak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36112,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51487,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51487,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51487,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "EXIGO" Maciej Durlak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363078630
7.3.3) Ulica: 242
7.3.4) Miejscowość: Wierchomla Wielka
7.3.5) Kod pocztowy: 33-350
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "EXIGO" Maciej Durlak
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "EXIGO" Maciej Durlak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51487,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36518,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36518,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36518,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "EXIGO" Maciej Durlak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363078630
7.3.3) Ulica: 242
7.3.4) Miejscowość: Wierchomla Wielka
7.3.5) Kod pocztowy: 33-350
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "EXIGO" Maciej Durlak
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "EXIGO" Maciej Durlak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36518,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRYNICY-ZDRÓJ
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Krynicy-Zdroju w 2026 roku
- "Usługa wynajmu dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych na okres 36 miesięcy, dla Spółki Akcyjnej "Uzdrowisko Krynica Żegiestów" w Krynicy Zdroju ul. Nowotarskiego 9/4, 33-380 Krynica-Zdrój."
- Świadczenie kompleksowej usługi prania bielizny szpitalnej wraz z jej transportem na rzecz SPZOZ Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy-Zdroju przez okres 24 m-cy od dnia podpisania umowy
- "Dostawa ryb dla punktów żywienia dla Uzdrowiska Krynica-Żegiestów S.A. ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica -Zdrój"
- Przygotowanie i wydawanie gorącego posiłku dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy-Zdroju w okresie od 02.01.2026r. do 31.12.2026r.
- Doposażenie bazy magazynowej w sprzęt niezbędny do ochrony ludności, zakup sprzętu dla OSP do prowadzenia akcji ratunkowych
więcej: przetargi w Krynicy-Zdrój »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont ulicy Słabskiej w Pińczowie - droga Gminna nr 365040T"
- Przebudowa drogi gminnej nr 390020T Grabki Duże - Zielonka przez wieś, od km 0+430 do km 0+690
- Rozbudowa drogi gminnej nr K601497 od km 0+030 do km 0+337,40 oraz od 0+570,13 do km 1+327, ul. Długa w miejscowości Dziekanowice gmina Zielonki
- "Przebudowa drogi wewnętrznej Kleczanów - Komorna od km 0+000 do km 0+500 na działce o nr ewid. 228 położonej w msc. Kleczanów celem zabezpieczenia dna wąwozu lessowego"
- ,,Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Pałecznica, Gruszów oraz przebudowa przepustów w miejscowościach Nadzów, Pieczonogi w gminie Pałecznica"
- Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 107575R w miejscowości Lubzina i Brzezówka wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





