Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-03
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bielsko-Biała: przebudowa ulicy Karpackiej Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej, do kontaktów: mgr inż.Rafał Kleist, ul. Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4979636 do 39, fax 033 497 96 35, e-mail: mzd@home.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mzd.home.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa ulicy Karpackiej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Bielsko-Biała. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa ulicy Karpackiej na odcinku od ul. Gościnnej do ulicy Jazowej w Bielsku-Białej wraz z budową pętli autobusowej, w ramach zadania pod nazwą Przebudowa ulicy Karpackiej. Przedmiotem zamówienia są roboty obejmujące kompleksową przebudowę odcinka ulicy Karpackiej o długości ok. 500 m, w szczególności z budową kanalizacji deszczowej, budową pętli autobusowej, wzmocnieniem i zabezpieczeniem skarpy nasypu, wykonaniem nowych warstw konstrukcyjnych podbudów oraz nawierzchni bitumicznych wraz z przebudową kolidujących sieci energetycznych i teletechnicznych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie, że do realizacji zamówienia będą użyte materiały, które posiadają właściwości użytkowe nie gorsze niż opisane w dokumentacji projektowej, a także posiadają atesty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego Oryginalny kod CPV: 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych Oryginalny kod CPV: 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje w szczególności: - Przebudowę ulicy na odcinku ok. 500 m, - Budowę kanalizacji deszczowej o długości łącznej ok. 800 m, - Budowę murów oporowych - Przebudowę kolidującej infrastruktury technicznej, branże: elektryczna, teletechniczna. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.07.2008 całości robót, jednakże do dnia 31.10.2007r. wymagane jest wykonanie co najmniej następujących robót: budowy kanalizacji deszczowej, przebudowy sieci teletechnicznych i energetycznych, budowy murów oporowych, których wartość nie przekroczy kwoty o której mowa § 3 ust.1 wzoru umowy.
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 27 000 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki ogólne i szczegółowe: 1. Warunki ogólne. 1.1 Wykonawca musi wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 1.2 Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnić warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami, zwaną dalej ustawą. 1.3 W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w pkt.1.1. i 1.2 musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 1.4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. 2. Warunki szczegółowe. 2.1 Potencjał ekonomiczno-finansowy. O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: a) udokumentują przychód za ostatnie trzy lata obrotowe (na podstawie \Rachunku zysków i strat\ pozycja \Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi\) w wysokości nie mniejszej niż 6 000 000 zł. w każdym roku. W przypadku składania ofert przez konsorcjum przychody członków konsorcjum z poszczególnych lat będą sumowane. b) dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300 000 zł. W przypadku składania ofert przez konsorcjum środki finansowe poszczególnych członków będą sumowane. c) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na min. 500 000 zł. (bez limitu na poszczególne zdarzenia). W przypadku składania ofert przez konsorcjum ubezpieczeniem na kwotę, o której mowa powyżej, musi być objęty każdy z członków konsorcjum. 2.2. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel do realizacji zamówienia, w szczególności : a) kierownika budowy z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub w specjalności drogowej, z doświadczeniem w nadzorowaniu co najmniej 1 budowy lub przebudowy drogi lub ulicy o wartości min. 1 mln zł.; b) kierownika robót drogowych z uprawnieniami do kierowania robotami drogowymi. Dopuszcza się łączenie funkcji w pozycjach a) z b). Potencjał kadrowy Wykonawców składających wspólną ofertę - warunek określony w pkt 2.2. winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. 2.3. Potencjał techniczny. Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami odpowiadającymi pod względem charakterystyki i ilości wskazaniom zawartym w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, w szczególności : 1) koparki samojezdne o poj. łyżki 0,25 m3 - 2 szt. 2) koparka samojezdna o poj. łyżki min. 0,5 m3 - 1 szt. 3) samochody samowyładowcze o ładowności do 8 ton - 2 szt. 4) samochody samowyładowcze o ładowności do 30 ton - wyłącznie do przewozu masy bitumicznej - 2 szt. 5) zagęszczarki płytowe - 2 szt. 6) zagęszczarki punktowe - 2 szt. 7) walec stalowy - 1 szt. 8) walec ogumiony - 1 szt. 9) rozściełacz masy bitumicznej z automatycznym sterowaniem o szerokości min. 3,5m - 1 szt. 10) skrapiarka - 1 szt. Potencjał techniczny Wykonawców składających wspólną ofertę - warunek określony w pkt.2.3. winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. 2.4. Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 roboty drogowe odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia polegające w szczególności na budowie lub przebudowie dróg lub ulic o wartości min. 1 mln zł. każda. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, każdy z Wykonawców musi udokumentować, iż posiada doświadczenie w wykonaniu robót przewidzianych mu do wykonania. Wykazane doświadczenia w sumie muszą spełniać warunki wymagane od Wykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy. 1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólników spółek cywilnych należy załączyć aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników. 1.3 Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. 1.4 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5 Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4) do 8) ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.6 Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 2.1. Część sprawozdania finansowego to jest Rachunek Zysków i Strat, a jeżeli podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badaniu tej części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2.2. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.3.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu winny być dołączone kopie odpowiednich uprawnień oraz kopie zaświadczeń o wpisie na listę członków właściwej polskiej izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późniejszymi zmianami). 2.5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca. 2.6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (\Doświadczenie Wykonawcy\. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.home.pl. Opłata: 70 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłata w kasie MZD w przypadku osobistego odbioru SIWZ lub wysyłka za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.05.2007, godzina 10:00, Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej, 43-300 Bielsko-Biała, ul. Grażyńskiego 10, pok. nr 14.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.03.2007.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Budowa parku w ramach projektu "Ochrona różnorodności biologicznej - park naturalistyczny przy ulicy Stawowej i Spółdzielców w Bielsku-Białej.
- Przebudowa i remont modernizowanej pracowni zawodowej w Bielskim Centrum Edukacji przy ul. Legionów 44-46 w Bielsku-Białej w ramach projektu "Bielsko-Biała - zawodowo"
- Przebudowa pracowni zawodowych w budynku ZSEEiM przy ul. J. Słowackiego 24 w Bielsku-Białej, w ramach projektu "Zawody przyszłości - modernizacja sal do praktycznej nauki zawodu w Bielsku-Białej"
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę i świadczeniem usług nadzoru autorskiego w Czerwionce - Leszczynach przy ul. Parkowej.
- Zwiększenie bioróżnorodności i retencji zbiornika w ogródku jordanowskim przy ul. Wyzwolenia, w zakresie projektu "Adaptacja do zmian klimatu na terenie miasta Bielska-Białej" (...)
- Świadczenie usług transportowych związanych z przekwaterowaniami najemców oraz przewozem rzeczy na magazyn ZGM a także wywóz gabarytów z lokali porzuconych w podziale na 2 części.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Odbudowa po powodzi na obszarze powiatu nyskiego - Przebudowa i rozbudowa infrastruktury drogowej w ulicach: Bohaterów Warszawy, Mariackiej, Partyzantów, Norwida w wyniku powodzi w Nysie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3951W w Sokołowie Podlaskim - ul. Lipowa.
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Baszków Gmina Zduny - etap II
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioróżnorodności wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioróżnorodności na terenie siedziby Biura ZPKWŚ w Będzinie.
- Budowa targowiska miejskiego w Dębnie wraz z zagospodarowaniem terenu oraz urządzeniami budowlanymi.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





