eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jakubów › Remont Sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Wiśniewie oraz wykonanie ogrodzenia płyty boiska do siatkówki, gmina Jakubów



Ogłoszenie z dnia 2023-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont Sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Wiśniewie oraz wykonanie ogrodzenia płyty boiska do siatkówki, gmina Jakubów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jakubów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582718

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mińska 15

1.5.2.) Miejscowość: Jakubów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-306

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jakubow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jakubow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e4ceab49-40e2-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont Sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Wiśniewie oraz wykonanie ogrodzenia płyty boiska do siatkówki, gmina Jakubów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4ceab49-40e2-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00419959

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020907/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Remont Sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Wiśniewie oraz wykonanie ogrodzenia płyty boiska do siatkówki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00362649

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BiF.271.17.2023.AW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 363564,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej
w Wiśniewie oraz wykonanie ogrodzenia płyty boiska do siatkówki, gmina Jakubów .
Remont obejmował będzie :
• Roboty przygotowawcze:
- zabezpieczenie okien i drzwi przeznaczonych do pozostawienia folią budowlaną
- demontaż wyposażenia sportowego sali gimnastycznej (drabinki, uchwyty itp.)
• Roboty rozbiórkowe:
- wykucie z muru ościeżnic (drzwi wejściowych, drzwi do magazynku, nieczynnych drzwi do biblioteki, drzwi wewnętrznych w bibliotece)
- wykucie z muru elementów wyposażenia (zabudowy lamp oświetleniowych, kratek wentylacyjnych, podokienników)
- rozbiórka podłogi na gruncie: rozebranie posadzek, listew, cokołów, zerwanie posadzki cementowej, rozbiórka chudego betonu, usunięcie gruzu i nadmiaru ziemi pod nowe warstwy posadzkowe
- wykopy przy istniejących fundamentach pod projektowane stopy fundamentowe
- rozbiórka ścian, filarów i kolumn z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej
- ługowanie farby olejnej z tynków ścian
- zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian
- roboty rozbiórkowe instalacji c.o.: demontaż grzejników, zaworów grzejnikowych i przelotowych, rurociągu stalowego
- roboty rozbiórkowe instalacji elektrycznych: demontaż opraw oświetleniowych, gniazd wtyczkowych podtynkowych i natynkowych, łączników instalacyjnych i puszek wtynkowych, demontaż przewodów wtynkowych
- wywóz gruzu i materiałów rozbiórkowych
• Roboty remontowe i renowacyjne:
- wykonanie konstrukcji podparcia stalowego: stemplowanie sklepień, zabezpieczenie stropu w sąsiedztwie rozbieranej ściany i montowanego podciągu, ręczne profilowanie i zagęszczanie podłoża, wylanie podkładu betonowego (chudy beton B-10 gr. 10 cm) pod stopy żelbetowe, deskowanie stóp i płyt fundamentowych, zbrojenie prętami stalowymi i betonowanie stóp fundamentowych zbrojonych (betonem B25), montaż słupów stalowych, montaż podciągu stalowego. Szczegóły wykonania wg części konstrukcyjnej opracowania
- wykonanie podłogi na gruncie: wykonanie pospółki gr. 10 cm, wykonanie podkładu z chudego betonu B-10 gr. 10 cm, montaż izolacji przeciwwilgociowej z papy zgrzewalnej, suchy montaż poziomych izolacji cieplnych i akustycznych (10 cm styropianu EPS 100), wykonanie posadzek cementowych zbrojonych siatką stalową zatartych na ostro wraz z cokolikami, gruntowanie posadzki, wykonanie warstw wyrównujących i wygładzających z zaprawy samopoziomującej gr. 5 mm, wykonanie (kładzenie i zgrzewanie) posadzki z wykładziny sportowej z warstwą elastyczną o grubości 11 mm,
- roboty ogólnobudowlane: uzupełnienie ścian i zamurowanie otworów w ścianach na zaprawie cementowo-wapiennej bloczkami z betonu komórkowego (po starych drzwiach od zaplecza od strony sali gimnastycznej), uzupełnienie ścianek z cegieł o grub. ½ cegły na zaprawie cementowo-wapiennej – ścianka wydzielająca schowek, uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach i słupach prostokątnych na podłożu z cegły i pustaków ceramicznych, wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III na ścianach i słupach, wykonanie przesklepień otworów w ścianach z cegieł (drzwi do zaplecza od strony wiatrołapu), montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych wejściowych wewnętrznych szklonych, montaż regulowanych ościeżnic i skrzydeł drzwiowych jednodzielnych MDF w okleinie CPL HQ, gruntowanie ścian
i sufitów, wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych dwuwarstwowych na ścianach i sufitach, wykonanie podokienników o szerokości do 40 cm z płyt z konglomeratów kamiennych na spoiwie poliestrowym gr. 3 cm, wykonanie obudów słupów, belek i podciągów płytami gipsowo-kartonowymi na rusztach metalowych pojedynczych jednowarstwowo, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych ścian (podłoży gipsowych z gruntowaniem), dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi płyt gipsowych spoinowanych szpachlowanych z gruntowaniem,
- roboty montażowe instalacji centralnego ogrzewania, roboty montażowe wentylacji wspomaganej mechanicznie (włączona w istniejące kanały murowane), roboty montażowe instalacji elektrycznych (rozbudowa tablicy rozdzielczej, montaż instalacji oświetlenia, gniazd wtykowych),
- prace porządkowe, ponowny montaż wyposażenia sportowego
• Ogrodzenie i oznakowanie terenu budowy oraz odpowiedniego oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót, wygrodzenia stref niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, zapewnienia zgodnych z przepisami prawa warunków bhp i ppoż..

Obmiary robót zawarte w przedmiarze mają wyłącznie charakter informacyjny (pomocniczy). Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowego zrealizowania zamówienia w zakresie wszystkich prac wynikających z w/w dokumentacji. Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć wszystkie niezbędne koszty i prace do kompleksowego zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji, SWZ, jak również koszty w nich nie ujęte, bez których nie można wykonać zamówienia lub przystąpić do użytkowania.
Wykonawca ma obowiązek zapoznać się dokładanie z w/w dokumentacją oraz całą SWZ wraz
z jej załącznikami. Zaleca się, aby przed sporządzeniem oferty Wykonawca zapoznał się z miejscem przyszłych robót budowlanych. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia.

2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia – 36 miesięcy.
Okres gwarancji liczony będzie od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych
i podpisania bez uwag protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
3. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być
fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu,
stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, oraz
jakościowym i gatunkowym wymaganiom do wykonania i odbioru robót budowlanych.
4. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 99 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego.
5. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia określone w ust. 1 opisu przedmiotu zamówienia jeżeli wykonywanie tych czynności będzie w przypadku danego Wykonawcy polegało na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów art.22 § 1 kodeksu pracy. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w dniu zawarcia umowy oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie pracowników, o których mowa powyżej , na podstawie art.22 § 1 Kodeksu Pracy.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolowania wypełniania przez Wykonawcę obowiązku,
o którym mowa w ust. 5, na miejscu realizacji zamówienia. Podczas kontroli osoby oddelegowane przez Wykonawcę zobowiązane są do podania imienia i nazwiska wyznaczonemu pracownikowi Zamawiającego.
W razie odmowy podania danych umożliwiających identyfikację osób wykonujących zamówienie, Zamawiający wzywa Wykonawcę do pisemnego oświadczenia wskazującego dane osób, które odmówiły podania imienia i nazwiska podczas Kontroli Zamawiającego.
7. Zamawiający ma prawo zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o wykonanie czynności
w ramach ustawowych kompetencji w celu sprawdzenia/kontroli zatrudnienia przez Wykonawcę lub przez Podwykonawcę osób na umowę o pracę przy czynnościach o których mowa w ust. 1.
8. W przypadku niewywiązania się z obowiązków, o których mowa w ust. 5, Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty kary, o których mowa odpowiednio w niniejszej umowie.
9. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności.
10. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części z następujących względów:
Wartość zamówienia jest niższa od tzw. progów unijnych które zobowiązują do implementacji dyrektyw UE. Dyrektywa 2014/24/UE w treści motywu 78 wskazuje, że aby zwiększyć konkurencję, instytucje zamawiające należy w szczególności zachęcać do dzielenia dużych zamówień na części. Przedmiotowe zamówienie nie jest dużym zamówieniem w rozumieniu motywu 78 powołanej dyrektywy UE (dyrektywy stosuje się od tzw. progów UE, a dyrektywa posługuje się pojęciem dużego zamówienia na gruncie zamówień podlegających dyrektywie - a więc zamówienia o wartości znacznie przewyższającej tzw. progi UE ). Zamówienie nie zostało podzielone na części z następujących względów:
a) przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót funkcjonalnie ze sobą związanych, rozdzielenie robót groziłoby niedającymi się wyeliminować problemami organizacyjnymi związanymi
z odpowiedzialnością za poszczególne elementy robót wykonywanych przez różnych wykonawców,
b) przy tego typu robotach (równoległe wykonywanie prac z różnych branż) nie ma możliwości jednoznacznego określenia zasad odpowiedzialności za jeden plac budowy (przekazany byłby równolegle wielu wykonawcom), nie jest także możliwe rozgraniczenie odpowiedzialności wielu kierowników budowy,
c) przy tego typu robotach wykonywanych przez różnych wykonawców nie możliwe byłoby jednoznaczne określenie zasad odpowiedzialności OC (np. w razie jednoczesnego wykonywania robót przez wielu wykonawców utrudnione byłoby ustalenie podmiotu odpowiedzialnego za szkody objęte polisą OC.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 445000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 714659,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 446517 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano-Handlowa Józef Powierża

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8240001144

7.3.3) Ulica: Wyszkowska 8

7.3.4) Miejscowość: Łochów

7.3.5) Kod pocztowy: 07-130

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 446517,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.