eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk PodlaskiWsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym-Granty PPGR.



Ogłoszenie z dnia 2022-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym-Granty PPGR.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bielsk Podlaski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659007

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 46

1.5.2.) Miejscowość: Bielsk Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 85 7306851

1.5.8.) Numer faksu: 85 730 20 15

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@bielskpodlaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielskpodlaski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bielskpodlaski.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym-Granty PPGR.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-722a94dc-4eba-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00419844

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029152/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00396998/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGK.271.18.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 15 sztuk fabrycznie nowych komputerów przenośnych (CPV 30213100-6 Komputery przenośne), Zastosowanie: Dla potrzeb aplikacji edukacyjnych i pakietów biurowych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej, a także do nauki zdalnej, Wydajność obliczeniowa: SYSmark 2018 Desktop overall score: min. 420. Nie dopuszcza się oveclocking’u do testów, Pamięć operacyjna: min. 4 GB, możliwość rozbudowy, Wyświetlacz: min 14”, Parametry pamięci masowej: Dysk półprzewodnikowy o pojemności min. 240 GB, Wyposażenie multimedialne: Karta dźwiękowa, wbudowane głośniki stereo, mikrofon , kamera internetowa min 1.3 mpix, port audio (słuchawki), Łączność bezprzewodowa: Minimum Wi-Fi + Bluetooth 4.0, Wymagania dotyczące baterii: Czas pracy min. 2 h, Zgodność z systemami operacyjnymi: Microsoft Windows 10, Systemy UNIX, Porty i złącza: USB 3.0, port zasilania, Bezpieczeństwo użytkownika: Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki. Bezpieczeństwo: Wbudowany moduł TPM 2.0, Wymagania dodatkowe: zainstalowany system operacyjny, zainstalowany pakiet biurowy, klawiatury z układem klawiszy QWERTY, dodatkowa mysz oraz 1 sztuki fabrycznie nowego komputera typu tablet (CPV 30213200-7 Komputer tablet) Zastosowanie: tablet będzie wykorzystywany do nauki zdalnej, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej, Procesor minimum 2 rdzeniowy, Pamięć RAM minimum 2 GB, Pamięć wbudowana minimum 32 GB, Ekran przekątna minimum 10”, dotykowy pojemnościowy minimum 9-punktowy, Łączność: min. Wi-Fi 5 (802.11 a/b/g/n/ac), wbudowany moduł Bluetooth, Modem 4G/LTE, Złącza USB, wyjście słuchawkowe, Bateria: Litowo-polimerowa, pojemność minimum 4000 mAh, Aparat: min. 2.0 Mpix – przód, min. 4.0 Mpix – tył, Dodatkowe informacje wbudowane głośniki, Dołączone akcesoria: kabel USB, zasilacz.

2. Zamówienie to ma związek z otrzymanym przez Gminę Bielsk Podlaski Grantem nr 2673/2022 w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”.
3. Zgodnie z art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku zamówienia na dostawę Zamawiający nie ma obowiązku określania w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.). Wobec powyższego Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie i nie wymaga od Wykonawcy lub podwykonawcy zatrudniania na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w realizacji zamówienia.
4. W opisie przedmiotu zamówienia określono minimalne wymagania co oznacza, że Wykonawca może zaoferować sprzęt równoważny, zgodny z wymaganiami minimalnymi, o parametrach i funkcjonalności nie gorszych niż określone w SWZ.
5. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie w związku ze specyfiką przedmiotu zamówienia to wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213200-7 - Komputer tablet

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotem zamówienia była dostawa fabrycznie nowych komputerów przenośnych.
Przy opisie wymagań dotyczących procesora Zamawiający podał, że wymaga, aby procesory dostarczonych komputerów będących przedmiotem zamówienia posiadały wydajność obliczeniową SYSmark 2018 Desktop overall score: min. 420 punktów.
Pojęcie ,,Desktop” odnosi się do komputerów stacjonarnych, w związku z czym, może w sposób istotny wprowadzić Wykonawców w błąd co do przedmiotu zamówienia i jego wymagań.
Jeden z Wykonawców złożył w tym zakresie zapytanie dotyczące wyjaśnienia treści zapisów SWZ w tym zakresie. Jednakże z uwagi na zbyt późne złożenie zapytania Zamawiający nie udzielił odpowiedzi.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32078,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52416,45 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.