Ogłoszenie z dnia 2025-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00342632/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PROJEKT BUDOWY DRÓG ROWEROWYCH W EŁKU, z podziałem na pięć części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ełk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671076
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marsz. Józefa Piłsudskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 087 732 62 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.elk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.elk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2ffdf195-70ca-4e81-b66e-7b37c17c283f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PROJEKT BUDOWY DRÓG ROWEROWYCH W EŁKU, z podziałem na pięć części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ffdf195-70ca-4e81-b66e-7b37c17c283f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00419830
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00013595/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Projekt budowy dróg rowerowych w Ełku z podziałem na 5 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00342632
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O-ZP.271.23.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ulicy KolejowejW ramach dokumentacji projektowej należy zaprojektować wspólną drogę dla rowerów i pieszych w dwóch odcinkach. Początek pierwszego odcinka projektowanej trasy przed przejazdem kolejowym, koniec na początku istniejących dróg rowerowych. Początek drugie odcinka na końcu istniejący dróg rowerowych, koniec zgodnie z załącznikiem graficznym zał. nr 1. Łączna długość planowych dróg dla pieszych i rowerów około 250mb. W ramach dokumentacji projektowej należy zaprojektować ewentualną przebudowę istniejących urządzeń kolidujących z projektowaną inwestycją (zgodnie z warunkami wydanymi przez gestorów sieci uzbrojenia terenu, uzyskanie warunków technicznych na przebudowę kolizji należy do obowiązków wykonawcy dokumentacji projektowej).
Projektant zobowiązany będzie do uzyskania pozytywnej opinii Zespołu Opiniującego Projekty Inwestycyjne działającego przy Urzędzie Miasta Ełku, jak również wszystkich uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania inwestycji.
W związku z tym, iż dokumentacja wykorzystana zostanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest wykonać tę dokumentację zgodnie z wymogami, o których mowa w art. 99 - 103 ustawy z dnia 11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1320 z poz. zm.), pod rygorem poniesienia konsekwencji finansowych (w pełnych wysokościach) z tytułu ewentualnych korekt finansowych, nałożonych na zamawiającego przez instytucje współfinansujące.
W ramach opracowania wykonawca dostarczy:
1) Projekt budowlany na aktualnych mapach do celów projektowych,
2) Projekty techniczne,
3) Projekt przebudowy urządzeń kolidujących (w przypadku wystąpienia kolizji, na wszystkie branże oddzielne opracowania),
4) Projekt stałej organizacji ruchu,
5) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
6) przedmiary robót w rozbiciu na poszczególne branże, kosztorysy inwestorskie,
7) zbiorcze zestawienie kosztów,
8) pozwolenia na budowę lub skuteczne zgłoszenie zamiaru wykonania robót lub decyzję ZRID,
Projekty budowlane i techniczne należy opracować w 5 egz., SST, przedmiar, kosztorys inwestorski w 2 egz. oraz wersję elektroniczną dokumentacji (wersja edytowalna i wersja pdf).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 116000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Budowa drogi dla rowerów od ulicy Kilińskiego do ulicy Kolejowej na potrzeby projektu „Z bocianem przez Ego!”W ramach dokumentacji projektowej należy zaprojektować drogę rowerową dwukierunkową o nawierzchni bitumicznej szerokości min. 2,5m. Początek projektowanej trasy na zakończeniu istniejącej drogi dla rowerów przy ulicy Kilińskiego, koniec włączenie do projektowanego ciągu pieszo-rowerowego w ulicy Kolejowej. W ramach dokumentacji należy zaprojektować połączenie do promenady nad jeziorem Ełckim, oraz przejazd rowerowy przez ulicę Grajewską (droga wojewódzka, skrzyżowanie z sygnalizacją świetlną). Orientacyjna długość drogi dla rowerów 290 mb, zgodnie z załącznikiem graficznym nr 2. W ramach dokumentacji projektowej należy zaprojektować ewentualną przebudowę istniejących urządzeń kolidujących z projektowaną inwestycją (zgodnie z warunkami wydanymi przez gestorów sieci uzbrojenia terenu, uzyskanie warunków technicznych na przebudowę kolizji należy do obowiązków wykonawcy dokumentacji projektowej).
Projektant zobowiązany będzie do uzyskania pozytywnej opinii Zespołu Opiniującego Projekty Inwestycyjne działającego przy Urzędzie Miasta Ełku, jak również wszystkich uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania inwestycji.
W związku z tym, iż dokumentacja wykorzystana zostanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest wykonać tę dokumentację zgodnie z wymogami, o których mowa w art. 99 - 103 ustawy z dnia 11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1320 z poz. zm.), pod rygorem poniesienia konsekwencji finansowych (w pełnych wysokościach) z tytułu ewentualnych korekt finansowych, nałożonych na zamawiającego przez instytucje współfinansujące.
W ramach opracowania wykonawca dostarczy:
1) Projekt budowlany na aktualnych mapach do celów projektowych,
2) Projekty techniczne,
3) Projekt przebudowy urządzeń kolidujących (w przypadku wystąpienia kolizji, na wszystkie branże oddzielne opracowania),
4) Projekt stałej organizacji ruchu,
5) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
6) przedmiary robót w rozbiciu na poszczególne branże, kosztorysy inwestorskie,
7) zbiorcze zestawienie kosztów,
8) pozwolenia na budowę lub skuteczne zgłoszenie zamiaru wykonania robót lub decyzję ZRID,
Projekty budowlane i techniczne należy opracować w 5 egz., SST, przedmiar, kosztorys inwestorski w 2 egz. oraz wersję elektroniczną dokumentacji (wersja edytowalna i wersja pdf).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Budowa drogi dla rowerów od ulicy Kajki/11 Listopada do promenady (ul. Pomorska) na potrzeby projektu „Z bocianem przez Ego!”W ramach dokumentacji projektowej należy zaprojektować drogę rowerową dwukierunkową. Początek projektowanej drogi na połączeniu istniejącej trasy rowerowej w ulicy Kajki oraz połączenie do projektowanej drogi dla rowerów w ulicy 11-go Listopada, koniec w ulicy Pomorskiej na krawędzi istniejących dróg dla pieszych i rowerów. Łączna długość projektowanej trasy około 550mb zgodnie z załącznikiem graficznym nr 3. W ramach dokumentacji projektowej należy zaprojektować ewentualną przebudowę istniejących urządzeń kolidujących z projektowaną inwestycją (zgodnie z warunkami wydanymi przez gestorów sieci uzbrojenia terenu, uzyskanie warunków technicznych na przebudowę kolizji należy do obowiązków wykonawcy dokumentacji projektowej).
Projektant zobowiązany będzie do uzyskania pozytywnej opinii Zespołu Opiniującego Projekty Inwestycyjne działającego przy Urzędzie Miasta Ełku, jak również wszystkich uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania inwestycji.
W związku z tym, iż dokumentacja wykorzystana zostanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest wykonać tę dokumentację zgodnie z wymogami, o których mowa w art. 99 - 103 ustawy z dnia 11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1320 z poz. zm.), pod rygorem poniesienia konsekwencji finansowych (w pełnych wysokościach) z tytułu ewentualnych korekt finansowych, nałożonych na zamawiającego przez instytucje współfinansujące.
W ramach opracowania wykonawca dostarczy:
1) Projekt budowlany na aktualnych mapach do celów projektowych,
2) Projekty techniczne,
3) Projekt przebudowy urządzeń kolidujących (w przypadku wystąpienia kolizji, na wszystkie branże oddzielne opracowania),
4) Projekt stałej organizacji ruchu,
5) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
6) przedmiary robót w rozbiciu na poszczególne branże, kosztorysy inwestorskie,
7) zbiorcze zestawienie kosztów,
8) pozwolenia na budowę lub skuteczne zgłoszenie zamiaru wykonania robót lub decyzję ZRID,
Projekty budowlane i techniczne należy opracować w 5 egz., SST, przedmiar, kosztorys inwestorski w 2 egz. oraz wersję elektroniczną dokumentacji (wersja edytowalna i wersja pdf).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Budowa drogi dla rowerów w ulicy Wojska Polskiego do ulicy Mickiewicza na potrzeby projektu „Z bocianem przez Ego!”W ramach dokumentacji projektowej należy zaprojektować drogę rowerową o nawierzchni bitumicznej łączącą istniejącą drogę rowerową w ulicy Wojska Polskiego z drogą dla rowerów w ulicy Mickiewicza. Skrzyżowanie ulic Wojska Polskiego/Mickiewicza z sygnalizacją świetlną. W ramach dokumentacji projektowej należy zaprojektować ewentualną przebudowę istniejących urządzeń kolidujących z projektowaną inwestycją (zgodnie z warunkami wydanymi przez gestorów sieci uzbrojenia terenu, uzyskanie warunków technicznych na przebudowę kolizji należy do obowiązków wykonawcy dokumentacji projektowej). Łączna długość projektowanej trasy około 100mb zgodnie z załącznikiem graficznym nr 4.
Projektant zobowiązany będzie do uzyskania pozytywnej opinii Zespołu Opiniującego Projekty Inwestycyjne działającego przy Urzędzie Miasta Ełku, jak również wszystkich uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania inwestycji.
W związku z tym, iż dokumentacja wykorzystana zostanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest wykonać tę dokumentację zgodnie z wymogami, o których mowa w art. 99 - 103 ustawy z dnia 11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1320 z poz. zm.), pod rygorem poniesienia konsekwencji finansowych (w pełnych wysokościach) z tytułu ewentualnych korekt finansowych, nałożonych na zamawiającego przez instytucje współfinansujące.
W ramach opracowania wykonawca dostarczy:
1) Projekt budowlany na aktualnych mapach do celów projektowych,
2) Projekty techniczne,
3) Projekt przebudowy urządzeń kolidujących (w przypadku wystąpienia kolizji, na wszystkie branże oddzielne opracowania),
4) Projekt stałej organizacji ruchu,
5) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
6) przedmiary robót w rozbiciu na poszczególne branże, kosztorysy inwestorskie,
7) zbiorcze zestawienie kosztów,
8) pozwolenia na budowę lub skuteczne zgłoszenie zamiaru wykonania robót lub decyzję ZRID,
Projekty budowlane i techniczne należy opracować w 5 egz., SST, przedmiar, kosztorys inwestorski w 2 egz. oraz wersję elektroniczną dokumentacji (wersja edytowalna i wersja pdf).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – Droga dla rowerów w ulicy Zamkowej od promenady Aleja 1000-lecia do drogi rowerowej za jeziorem Ełckim na potrzeby projektu „Z bocianem przez Ego!”W ramach dokumentacji projektowej należy wykonać projekt stałej organizacji ruchu obejmujący odcinek ulicy Zamkowej od Alei 1000-lecia do drogi rowerowej za jeziorem Ełcki. Długość odcinka drogi podlegająca opracowaniu to ok 500 mb.
Projektant zobowiązany będzie do uzyskania pozytywnej opinii Zespołu Opiniującego Projekty Inwestycyjne działającego przy Urzędzie Miasta Ełku, jak również wszystkich uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania inwestycji. Łączna długość projektowanej trasy około 500mb zgodnie z załącznikiem graficznym nr 5.
W związku z tym, iż dokumentacja wykorzystana zostanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest wykonać tę dokumentację zgodnie z wymogami, o których mowa w art. 99 - 103 ustawy z dnia 11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1320 z poz. zm.), pod rygorem poniesienia konsekwencji finansowych (w pełnych wysokościach) z tytułu ewentualnych korekt finansowych, nałożonych na zamawiającego przez instytucje współfinansujące.
W ramach opracowania wykonawca dostarczy:
1) Projekt stałej organizacji ruchu,
2) przedmiary robót, kosztorys inwestorski,
Projekt należy opracować w 5 egz., przedmiar, kosztorys inwestorski w 2 egz. oraz wersję elektroniczną dokumentacji (wersja edytowalna i wersja pdf).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 13500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SBKiM Wojciech Grzybowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368771896
7.3.3) Ulica: ul. Al. 1000-lecia Państwa Polskiego 4 lokal 124/1
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-111
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187698,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SBKiM Wojciech Grzybowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368771896
7.3.3) Ulica: ul. Al. 1000-lecia Państwa Polskiego 4 lokal 124/1
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-111
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SBKiM Wojciech Grzybowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368771896
7.3.3) Ulica: ul. Al. 1000-lecia Państwa Polskiego 4 lokal 124/1
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-111
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170478,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SBKiM Wojciech Grzybowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368771896
7.3.3) Ulica: ul. Al. 1000-lecia Państwa Polskiego 4 lokal 124/1
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-111
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "PRO-GAL" PRZEMYSŁAW GALIŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280586572
7.3.3) Ulica: Stadionowa 7
7.3.4) Miejscowość: Gołdap
7.3.5) Kod pocztowy: 19-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu "Podniesienie jakości edukacji poprzez rozwój infrastruktury technicznej w Zespole Szkół nr 1 w Ełku i Zespole Szkół nr 5 w Ełku"
- Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczej Straży Pożarnej w Chełchach i Woszczelach - II postępowanie
- Świadczenie usług polegających na odławianiu bezdomnych, pozostawionych bez opieki psów z terenu Gminy Ełk
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Gminy Ełk w 2026 roku
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w trzech budynkach Starostwa Powiatowego w Ełku
- Wsparcie nauczycieli ZS6 oraz uczniów kształcących się w zawodzie Cukiernik, Technik Handlowiec i Sprzedawca w ramach projektu Zawodowcy z pasją w Zespole Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku cz. II
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy ul. Niepodległości i ul. Szpitalnej w Pionkach
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę dróg gminnych w miejscowości Mokra.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Namysłowie".
- Poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych na terenie gminy Warka
- Usługa sprawowania nadzoru nad zgodnością realizowanych robót budowlanych z dokumentacją projektową dla zadania pn.: "Budowa przystani kajakowej przy ul. Traktorowej w Szczecinie.
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA POKÓJ GOSPODARCZY W BUDYNKU PRZY UL. PARTYZANTÓW 2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





