eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączBZP.271.84.2025 Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich, na potrzeby gminy, Miasta Nowy Sącz



Ogłoszenie z dnia 2025-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
BZP.271.84.2025 Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich, na potrzeby gminy, Miasta Nowy Sącz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Nowy Sącz

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Nowego Sącza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893167

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@nowysacz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowysacz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BZP.271.84.2025 Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich, na potrzeby gminy, Miasta Nowy Sącz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51ed471b-60c8-486e-afc6-c4126e1735a5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00419175

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00059384/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa samochodów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/nowysacz; https://bip.malopolska.pl/nowysacz,m,288947,ogloszeniaozamowieniach

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej, zwanej dalej „Platformą”, dostępnej na stronie
https://platformazakupowa.pl/pn/nowysacz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wszelkie informacje dotyczące
wymagań technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zostały opisane w
specyfikacji oraz w regulaminie korzystania z Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-
regulamin

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.84.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa, przeniesienie własności na Zamawiającego i wydanie Zamawiającemu fabrycznie nowego samochodu 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich
II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w załączniku nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowana dostawa spełnia określone przez Zamawiającego wymagania, tj.:
a) oświadczenie potwierdzające, że oferowany samochód odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, tj. wypełniony i podpisany druk szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do specyfikacji;
b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił broszury, katalogi lub inne dokumenty oferowanego pojazdu potwierdzające spełnianie przez Zamawiającego wymogów technicznych oferowanego samochodu zawartych w opisie przedmiotu zamówienia (dot. opis wymagań jakościowych, technicznych konstrukcyjnych i funkcjonalnych – poz. 1-51).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowana dostawa spełnia określone przez Zamawiającego wymagania, tj.:
a) oświadczenie potwierdzające, że oferowany samochód odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, tj. wypełniony i podpisany druk szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do specyfikacji;
b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił broszury, katalogi lub inne dokumenty oferowanego pojazdu potwierdzające spełnianie przez Zamawiającego wymogów technicznych oferowanego samochodu zawartych w opisie przedmiotu zamówienia (dot. opis wymagań jakościowych, technicznych konstrukcyjnych i funkcjonalnych – poz. 1-51).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą: 1. dokumentu, z którego wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy; 2. oświadczenia o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli
dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie wskazanym w §8 projektowanych postanowień umowy, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ
Wszelkie zmiany Umowy, pod rygorem nieważności, wymagają formy pisemnej i mogą być dopuszczalne tylko w granicach unormowanych w art. 454 – 455 ustawy PZP.
Zamawiający, na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy PZP, dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach:
1) w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej Wykonawcy wykonanie przedmiotu zamówienia oraz skutkującej brakiem możliwości wykonania przedmiotu Umowy w sposób/w zakresie/w terminie przewidzianym przez Zamawiającego; w takim przypadku Strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania niniejszej Umowy o czas, w jakim siła wyższa uniemożliwiała wykonanie obowiązków Stron;
2) w przypadku pojawienia się przeszkody w wykonaniu zamówienia w przewidzianym terminie niewynikającej z winy Wykonawcy lub w przypadku zaistnienia nowych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy o udzielenie zamówienia publicznego; w takim przypadku Strony mogą przedłużyć termin wykonania przedmiotu zamówienia o ilość dni trwania przeszkody lub ilość dni koniecznych na uwzględnienie nowych okoliczności;
3) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT – w takim przypadku wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian, natomiast stawka VAT zostanie dostosowana do obowiązujących przepisów i odpowiednio zmianie ulegnie wynagrodzenie brutto, o którym mowa w § 3 ust. 1 Umowy;
4) w przypadku wycofania z produkcji przedmiotu Umowy i wystąpienia możliwości zastąpienia go pojazdem o parametrach zgodnych z OPZ oraz nie gorszych niż oferowane, za cenę taką, jak została ustalona w niniejszej Umowie, przy czym zmiana ta wymaga od Wykonawcy poinformowania pisemnie Zamawiającego w terminie 7 dni, licząc od daty powzięcia wiadomości o tym fakcie oraz akceptacji takiego rozwiązania przez Zamawiającego.
Zmiana Umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego, albo Wykonawcy, poprzez przedstawienie drugiej Stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać:
a) opis zmiany;
b) uzasadnienie zmiany;
c) koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia;
d) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-19 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/nowysacz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-19 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-10-18

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamówienie dofinansowane jest ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON) w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” w 2025 r. - Obszar D.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.