Ogłoszenie z dnia 2025-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00372792/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-12
- 2025/BZP 00380564/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„PRACE GEODEZYJNE POLEGAJĄCE NA AKTUALIZACJI EWIDENCJI BUDYNKÓW I LOKALI, AKTUALIZACJI UŻYTKÓW GRUNTOWYCH POD BUDYNKAMI”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kolski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311620839
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 21/23
1.5.2.) Miejscowość: Koło
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@starostwokolskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwokolskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://starostwokolskie.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„PRACE GEODEZYJNE POLEGAJĄCE NA AKTUALIZACJI EWIDENCJI BUDYNKÓW I LOKALI, AKTUALIZACJI UŻYTKÓW GRUNTOWYCH POD BUDYNKAMI”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef1ca559-8599-4d81-9cc4-cd01057213be
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00419101
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00004607/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dostosowanie baz danych prowadzonych przez starostę do zgodności z aktualnie obowiązujacymi przepisami prawa w dziedzinie geodezji i kartografii - założenie ewidencji budynków część opisowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00372792
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.16.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – „ Prace geodezyjne polegające na aktualizacji ewidencji budynków i lokali, aktualizacji użytków gruntowych pod budynkami” dla obrębów: Augustynów, Bród, Chełmno Parcele, Chełmno Wieś, Chruścin, Cichmiana, Domanin, Gaj, Grabina Wielka, Lutomirów, Ladorudz, Majdany, Rzuchów, położonych w Gminie Dąbie4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71354100-5 - Usługi odwzorowania cyfrowego
4.5.5.) Wartość części: 77235,77 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – „Prace geodezyjne polegające na aktualizacji ewidencji budynków i lokali, aktualizacji użytków gruntowych pod budynkami” dla obrębów: Baranowiec, Karszew, Kupinin, Krzewo, Krzykosy, Lisice, Rośle, Sobótka, Tarnówka Duża, Tarnówka Wiesiołowska, Wiesiołów, Zalesie położonych w Gminie Dąbie4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71354100-5 - Usługi odwzorowania cyfrowego
4.5.5.) Wartość części: 73170,73 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116899,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232224,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116899,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEO-SYSTEM Usługi Geodezyjne Łukasz Łuczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882797446
7.3.3) Ulica: Włocławska
7.3.4) Miejscowość: Koło
7.3.5) Kod pocztowy: 62-600
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GEO-SYSTEM Usługi Geodezyjne Łukasz Łuczak
jakie przetargi wygrała firma
GEO-SYSTEM Usługi Geodezyjne Łukasz Łuczak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116889,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-26Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188682,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Geodezyjne GEO-JARD jarosław Stanisławiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6662036916
7.3.4) Miejscowość: Zalesie
7.3.5) Kod pocztowy: 62-660
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Geodezyjne GEO-JARD Jarosław Stanisławiak
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Geodezyjne GEO-JARD Jarosław Stanisławiak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-26INNE PRZETARGI Z KOŁA
- Remont dróg powiatowych na terenie gminy Kłodawa - Etap III Remont odcinka drogi powiatowej nr 3429P na odcinku Słupeczka - Okoleniec
- Remont odcinka ulicy 11-go Listopada w Przedczu
więcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Publicznym Żłobku nr 1 w Mińsku Mazowieckim ul. Mikołaja Kopernika 13
- Remont dróg gminnych w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych na terenie Gminy Krempna
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Borzytuchom
- "Budowa drogi gminnej w miejscowości Tylkowo. Budowa ul. Szkolnej w Pasymiu"
- Budowa drogi gminnej w miejscowości Tylkowo. Budowa ul. Szkolnej w Pasymiu
- opracowanie numerycznej mapy EGiB obejmującej obręby ewidencyjne z gminy Supraśl
więcej: Usługi odwzorowania cyfrowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.