Ogłoszenie z dnia 2025-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00379541/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
MODERNIZACJA PLACU ZABAW PRZY MIEJSKIM ŻŁOBKU W WIELUNIU ul. PORZECZKOWA 8, 98-300 WIELUŃ- AKTYWNE PLACE ZABAW 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELUŃ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kazimierza Wielkiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43 888-02-49
1.5.8.) Numer faksu: zp@um.wielun.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.wielun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f86a06af-b959-4293-b3b4-f682c6d6371b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA PLACU ZABAW PRZY MIEJSKIM ŻŁOBKU W WIELUNIU ul. PORZECZKOWA 8, 98-300 WIELUŃ- AKTYWNE PLACE ZABAW 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f86a06af-b959-4293-b3b4-f682c6d6371b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00419087
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039730/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Modernizacja Aktywnego placu zabaw przy Miejskim Żłobku w Wieluniu przy ul. Porzeczkowej 8
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.23.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 228902,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja placu zabaw przy Miejskim Żłobku w Wieluniu, ul. Porzeczkowa 8 na działce nr 222/6, 220/8, obręb 15 m. Wielunia zgodnie z zakresem prac zamieszczonych w załączonej dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do specyfikacji.
Zakres rzeczowy prac obejmuje.
1. Wszystkie oferowane urządzenia rekreacyjno-zabawowe muszą w pełni odpowiadać określonym przez prawo polskie przepisom i normom w zakresie bezpieczeństwa ich użytkowania, w szczególności użytkowania ich przez dzieci, oraz muszą być dopuszczone do sprzedaży na terenie rzeczypospolitej Polskiej. Urządzenia nie mogą być wykonane z materiałów (np. toksycznych – kwestia farb, lakierów, impregnatów, które mogłyby stanowić zagrożenie dla zdrowia dzieci w trakcie normalnego ich użytkowania zgodnie z ich przeznaczeniem, Oferowane urządzenia muszą posiadać właściwe atesty, certyfikaty lub deklaracje zgodności atesty) z normami serii PN EN 1176 – 1177 wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Certyfikat musi być wydany w ramach akredytowanego programu certyfikacji potwierdzony logotypem PCA lub innej równoważnej zagranicznej jednostki akredytującej, znajdujący się na certyfikacie. Nie dopuszcza się "certyfikatów" wystawionych przez jednostkę nieakredytowaną. Certyfikat musi być ważny na dzień składania ofert. Certyfikaty / deklaracje zgodności (atesty) Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą. Certyfikaty muszą dotyczyć poszczególnych urządzeń, nie mogą dotyczyć systemu urządzeń.
2. Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany złożyć karty katalogowe przedstawiające rysunki lub zdjęcia oferowanych urządzeń, w których powinny znajdować się wymiary urządzeń, wymiary stref bezpieczeństwa oraz wysokość swobodnego upadku.
3. Przedstawiona wizualizacja produktu jest integralną częścią opisu – produkt musi być zgodny z przedstawionym rysunkiem.
4. Dopuszcza się rozbieżność wymiarów urządzeń i stref bezpieczeństwa w tolerancji +/- 5%.
5. Dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych. Decyzje o wprowadzonych zmianach winny być dokonane wyłącznie na piśmie i zaakceptowane przez Inwestora oraz projektanta przedmiotowej dokumentacji projektowej. Rozwiązania równoważne dotyczą producenta urządzeń. W sytuacji zastosowania urządzeń równoważnych wraz z ofertą należy złożyć projekt zagospodarowania jako dowód na to, iż wybrane urządzenia mieszczą się w ustalonych w projekcie miejscach posadowienia. W razie wątpliwości Inwestor ma prawo żądać od Wykonawcy dodatkowych materiałów, wyjaśnień oraz próbek materiałów zastosowanych w proponowanych urządzeniach. Inwestor ma prawo żądać oglądania na żywo zaproponowanych lub zbliżonych urządzeń na innych placach zabaw.
6. Urządzenia powinny odznaczać się wysoką odpornością na oddziaływanie czynników atmosferycznych oraz uszkodzenia w wyniku aktów wandalizmu. Elementy łączące wzajemnie poszczególne elementy urządzeń powinny być wykonane ze stali nierdzewnej, wystające końcówki elementów złącznych zabezpieczone plastikowymi zaślepkami. Urządzenia kotwione w podłożu przy pomocy fundamentu betonowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, który stanowi: – „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.Ww. opisana przesłana unieważnienie postępowania opiera się na okolicznościach, których łączne wystąpienie skutkuje obowiązkiem zastosowania tego przepisu tj. wada ma skutkować niemożliwością zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego wada musi być niemożliwa do usunięcia. Wada postępowania musi mieć charakter trwały musi rzeczywiście wystąpić i musi powodować niemożliwości zawarcia ważnej umowy. W niniejszym postępowaniu zaistniały wszystkie powyżej wymienione okoliczności.
- postępowanie obarczone jest wadą polegającą na braku uwzględnienia w Formularzu ofertowym miejsca na podanie jednego z kryteriów oceny ofert „Gwarancja” opisanego w SWZ w rozdziale 31, dotyczącym kryterium oceny ofert w tym m.in. gwarancji - 40 % (maksymalnie 40 pkt.) W niniejszym rozdziale opisany został również sposób punktowania za zadeklarowany okres gwarancji , gdzie najdłuższa gwarancja otrzyma najwięcej punktów. Okres udzielonej gwarancji musi mieścić się w granicach od 36 do 60 miesięcy,
W Formularzu ofertowym Zamawiający wpisał „Wykonawca udzieli gwarancji jakości zgodnej z producentem z zastrzeżeniem, iż nie może być ona krótsza niż okres 36 miesięcy”, co jest niezgodne z zapisami zawartymi w SWZ rozdziale 31 dotyczącymi kryterium oceny ofert.
Wykonawca powinien móc samodzielniej wskazać w Formularzu ofertowym na jaki okres udzieli gwarancji.
- wada ta uniemożliwia zawarcie umowy, ponieważ brak możliwości zadeklarowania okresu gwarancji przez Wykonawców z powodu braku pozycji w Formularzu ofertowym powoduje, że nie można przyznać Wykonawcom punktów za kryterium gwarancji w niniejszym postępowaniu i związku z tym nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty, tym samym wada ta ma niewątpliwie wpływa na wynik postępowania.
Powyższa wada na tym etapie prowadzonego postępowania jest niemożliwą do usunięcia. Zamawiający nie może dokonywać jakichkolwiek zmian SWZ oraz załączników do SWZ po terminie składania ofert, a wszelkie zmiany interpretacyjne postanowień SWZ, są niedopuszczalne w trakcie oceny ofert po terminie składnia ofert.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Remont drogi gminnej nr 117220E (Tr2) w Olewinie
- MODERNIZACJA PLACU ZABAW PRZY MIEJSKIM ŻŁOBKU W WIELUNIU UL. PORZECZKOWA 8, 98-300 WIELUŃ - AKTYWNE PLACE ZABAW 2025
- Rozbudowa sieci wodociągowej w Masłowicach, gm. Wieluń
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Robota Budowlana: Montaż urządzeń zabawowych na terenie Filii Żłobka Miejskiego w Siemianowicach Śląskich.
- Utworzenie Miejsca Przyjaznego Kajakarzom i Kamperom w ramach zadania pod nazwą: "Pisa - Narew - szlak aktywnej turystyki wodnej".
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z infrastruktura towarzyszącą i małą architekturą przy Oddziale Psychiatrycznym Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim
- Aktywnie i edukacyjnie - budowa placu rekreacyjno - sportowego wraz z niezbędną infrastrukturą przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Tłuczani, gmina Brzeźnica
- Rozwój oferty kulturalnej poprzez adaptację nowych pomieszczeń na Zamku pokrzyżackim w Bytowie
- "Projekt i budowa placu zabaw z założeniem oświetlenia na boisku przy Szkole Podstawowej w Łomnie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.