eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa Wystawy "ILUZJE I RUCH"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa Wystawy „ILUZJE I RUCH”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340875212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Władysława Łokietka 5

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 56 690 49 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: centrum@centrumnowoczesnosci.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://centrumnowo.kei.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa Wystawy „ILUZJE I RUCH”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f9c2632-1a31-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00419037

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00104009/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa eksponatów na wystawę

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00304934/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DFA.331.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 160000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa Wystawy „ILUZJE I RUCH”. Głównym tematem Wystawy są zjawiska fizyczne powodujące różne iluzje i efekty optyczne oraz zagadnienia fizyki związane z ruchem. Wystawa ma być miejscem, w którym zwiedzający będą mogli przy okazji zabawy dowiedzieć się nieco więcej o zjawiskach fizycznych, dzięki którym możemy zaobserwować prezentowane na stanowiskach iluzje i miraże. Na Wystawę składać się będzie 6 stanowisk, z których 5 tematycznie związanych z iluzjami optycznymi i mirażami, czyli postrzeganiu zjawisk optycznych przez ludzkie oko i temu jak mózg interpretuje i integruje widziane obrazy. Wykonawca zaaranżuje przestrzeń wystawy tak, aby stanowiska były odpowiednio wyciemnione lub oświetlone w zależności od potrzeb oraz wkomponowane kolorystycznie i stylistycznie w przestrzeń. Cała przestrzeń powinna sprawiać wrażenie spójnej i atrakcyjnej wizualnie. Wykonawca może w tym celu odpowiednio pomalować ściany, wykorzystać grafiki naklejane na ściany, czy przeszklenia drzwi, elementy oświetlenia, elementy ozdobne, elementy architektoniczne i konieczne meble (siedziska, stoliki, podesty). Wykonane przez Wykonawcę elementy wystawy winny zostać zaprojektowane i wykonane specjalnie dla Zamawiającego. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w podziale na wskazane niżej etapy:
1) Etap I – Sporządzenie projektów:
2) Etap II – Wykonanie prac, dostawa i montaż elementów Wystawy, dostawa materiałów eksploatacyjnych i dokumentacji powykonawczej, przeszkolenie pracowników.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92312213-7 - Usługi autorów technicznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212310-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy wystaw

92312000-1 - Usługi artystyczne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

79930000-2 - Specjalne usługi projektowe

79931000-9 - Usługi dekoracji wnętrz

79932000-6 - Usługi projektowania wnętrz

79632000-3 - Szkolenie pracowników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 325000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDUKACYJNE WYSTAWY INTERAKTYWNE KRZYSZTOF HORODECKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5831105603

7.3.3) Ulica: Marsz. Ferdynanda Focha nr 24, lok. 7

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-156

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.