Ogłoszenie z dnia 2025-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00320552/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-11
- 2025/BZP 00343542/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ul. Poziomkowej w Barlinku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BARLINEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967047
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 20
1.5.2.) Miejscowość: Barlinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-320
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 957465577
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje3@barlinek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.barlinek.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/barlinek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ul. Poziomkowej w Barlinku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da33942c-3827-43c8-993b-3e0fcbe1c0c1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00418623
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035994/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa ul. Poziomkowej w Barlinku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RID.III.271.1.2025.WK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 833895,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie ul. Poziomkowej zlokalizowanej na działkach o nr ewid. gruntu 651/18, 712, 660/12 i 651/22 obr. 2 Barlinek wraz z instalacją oświetlenia drogowego.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
1) przygotowanie terenu budowy w tym wycinka drzew;
2) wykonanie nawierzchni ul. Poziomkowej z kostki betonowej EKO-KWADRAT/CEGŁA:
a) jezdnia oś nr 1 długości ok. 167,6m i szerokości 4,50m z odprowadzeniem wód deszczowych do odpowiednio ukształtowanych terenów zielonych, wyposażona w dwa progi zwalniające,
b) jezdnia oś nr 2 długości ok. 62,2m i szerokości 3,50m z odprowadzeniem wód deszczowych do odpowiednio ukształtowanych terenów zielonych, wyposażona w jeden próg zwalniający;
3) wykonanie zjazdów do indywidualnych posesji;
4) wykonanie chodników – dojść do posesji;
5) wykonanie poboczy z płyt ażurowych;
6) wykonanie profilowania poboczy i terenów zielonych w celu prawidłowego odwodnienia korpusu drogowego;
7) budowa oświetlenia drogowego:
a) szafka oświetleniowa SO wraz z zasileniem,
b) oś nr 1 – długość ok. 147m, 6 lamp,
c) oś nr 2 – długość ok. 61m, 2 lampy;
8) wprowadzenie stałej organizacji ruchu.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowią załączniki do SWZ:
1) Projekt budowlany „Budowa ul. Poziomkowej w Barlinku” – załącznik nr 1 do decyzji 100/2024 (załącznik nr 10 do SWZ).
2) Projekt architektoniczno-budowlany. Branża elektryczna „Budowa ul. Poziomkowej w Barlinku” (załącznik nr 11 do SWZ).
3) Projekt budowlany zagospodarowania terenu. Branża elektryczna (załącznik nr 18 do SWZ).
4) Projekt techniczny „Budowa ul. Poziomkowej w Barlinku” (załącznik nr 12 do SWZ).
5) Projekt wykonawczy. Branża drogowa „Budowa ul. Poziomkowej w Barlinku (załącznik nr 13 do SWZ).
6) Projekt wykonawczy. Branża elektryczna „Budowa ul. Poziomkowej w Barlinku” (załącznik nr 14 do SWZ).
7) Projekt stałej organizacji ruchu „Budowa ul. Poziomkowej w Barlinku” (załącznik nr 15 do SWZ).
8) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych „Budowa ul. Poziomkowej w Barlinku” (złącznik nr 16 do SWZ).
W stosunku do szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia określonego wyżej Zamawiający dokonuje następujących uszczegółowień:
1) Zamawiający wymaga wykonania dwóch zjazdów na końcu osi 2 drogi (działka nr 712 obr. 2 Barlinek) zgodnie z rys. 20V2325.PLT_1 znajdującym się w załączniku nr 10 do SWZ oraz Projektem technicznym „Budowa ul. Poziomkowej w Barlinku” (załącznik nr 12 do SWZ) i Projekt wykonawczy Branża drogowa „Budowa ul. Poziomkowej w Barlinku (załącznik nr 13 do SWZ).
2) Wykonawca ma zapewnić stałe dojście i dojazd do posesji sąsiadujących z placem budowy. Wszelkie czasowe ograniczenia dojazdu do poszczególnych posesji należy ograniczyć do niezbędnego minimum i odpowiednio wcześniej uzgodnić z właścicielami lub zarządcami tych posesji.
3) Uzyskane w wyniku wycinki drewno należy pociąć na odcinki ok. 1,5m załadować, przewieźć we wskazane przez Zamawiającego miejsce oddalone o nie więcej niż 5km od placu budowy, rozładować i przekazać protokolarnie Zamawiającemu. Gałęzie i karpinę Wykonawca zutylizuje w zakresie własnym.
4) Pod pojęciem „Karczowania krzaków i poszycia wraz z wywiezieniem pozostałości” (poz. 2 przedmiaru) należy rozumieć oraz wycenić usunięcie roślinności, krzewów oraz drzew o średnicy obwodu pnia mierzonej na wysokości 5cm od ziemi nie przekraczającej 80 cm dla topoli, wierzb, klonu jesionolistnego i klonu srebrzystego, 65 cm dla kasztanowca zwyczajnego, robinii akacjowej i platanu klonolistnego oraz 50 cm dla pozostałych gatunków drzew wraz z utylizacją.
5) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania w ramach dokumentacji powykonawczej Dokumentu Potwierdzającego Utylizację (DPU) lub Karty Przekazania Odpadu (KPO) na wszystkie materiały odpadowe.
6) Dwa słupy oświetleniowe wskazane do demontażu stanowią własność ENEA Oświetlenie Sp. z o.o. W związku z powyższym przy wykonywaniu robót przy nich należy zachować wszystkie wymagania stawiane przez właściciela w tym w szczególności:
a) powiadomienie ENEA Oświetlenie Sp. z o.o., Rejon Oświetleniowy Szczecin, ul. Ku Słońcu 34, 71-080 Szczecin o zakresie niezbędnych wyłączeń w terminie co najmniej 14 dni przed planowanym przystąpieniem do prac nad siecią oświetleniową,
b) prace mogą być wykonywane jedynie na polecenie pisemne, po uprzednim dopuszczeniu przez brygady ENEA Oświetlenie Sp. z o.o.,
c) o odbiorze wykonanych prac należy powiadomić ENEA Oświetlenie Sp. z o.o., Rejon Oświetleniowy Szczecin w terminie 5-ciu dni przed planowaną datą,
d) wraz z zawiadomieniem o odbiorze należ dostarczyć dokumentację powykonawczą, protokoły badań, zestawienia materiałów zdemontowanych i zabudowanych oraz powykonawczą inwentaryzację geodezyjną urządzeń,
e) do realizacji prac Wykonawca będzie mógł przystąpić nie wcześniej niż po otrzymaniu od Zamawiającego umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a ENEA Oświetlenia Sp. z o.o. na wykonanie likwidacji oświetlenia.
Wymaga się aby wykonywane roboty budowlane nie powodowały braku dojazdu do poszczególnych posesji przylegających do placu budowy. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia prac z zapewnieniem przejazdu przez ulice znajdujące się wokół placu budowy.
Wszelkie formalności i koszty dotyczące zajęcia pasa drogowego niezbędnego do wykonania inwestycji leżą po stronie Wykonawcy.
Wszelkie formalności i koszty związane z opracowaniem, uzyskaniem zatwierdzenia i wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu leżą po stronie Wykonawcy.
Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia prac z zapewnieniem czystości jezdni ulic wokół placu budowy.
Materiały pozyskane z rozbiórek oraz materiały odpadowe Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym ustawą o odpadach oraz ustawą o czystości i porządku w gminach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 643421,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 773070,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 643421,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: K&K Michał Goliszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5941592283
7.3.3) Ulica: Raduń 46
7.3.4) Miejscowość: Choszczno
7.3.5) Kod pocztowy: 73-200
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 643421,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BARLINKA
więcej: przetargi w Barlinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont wnętrza sali konferencyjnej w Urzędzie Gminy w Ostrowi Mazowieckiej
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym i częścią usługową w parterze wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Szarych Szeregów w Jarosławiu"
- Przebudowa części budynku Studium Wychowania Fizycznego i Sportu z dostosowaniem obiektu dla osób z niepełnosprawnościami i do obowiązujących przepisów ppoż., ul. Chełmońskiego 43 we Wrocławiu.
- Remont posadzki w garażu Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej w Wolbromiu w ramach Programu OLiOC
- Remont posadzki garażu bojowego Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej w Wolbromiu w ramach Programu OLiOC
- Remont toalet parteru i pomieszczeń I piętra skrzydła północnego oraz klatek schodowych od wejścia D i G znajdujących się w budynku położonym przy ul. Krakowskie Przedmieście 15 w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.