eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Ekspertyzy techniczne nośności konstrukcji dachowych budynków użyteczności publicznej



Ogłoszenie z dnia 2022-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ekspertyzy techniczne nośności konstrukcji dachowych budynków użyteczności publicznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Klimat-Energia-Gospodarka Wodna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384368691

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: os. Szkolne 27

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-977

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 323 30 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kegw.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kegw.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-38156338-a513-11ec-baa2-b6d934483bfb

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ekspertyzy techniczne nośności konstrukcji dachowych budynków użyteczności publicznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38156338-a513-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00418608

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020359/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Wykonanie ekspertyz technicznych nośności dachów budynków użyteczności publicznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095679/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/III/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ekspertyz stanu technicznego oraz nośności konstrukcji dachów budynków użyteczności publicznej należących do Gminy Miejskiej Kraków.
Celem zamówienia jest uzyskanie, oddzielnie dla każdego obiektu, dokumentu oceniającego stan techniczny dachów oraz informacji o dopuszczalnym dodatkowym obciążeniu dachu pod kątem możliwości jego obciążenia instalacją fotowoltaiczną (ocena musi zostać poparta badaniami i wyliczeniami wytrzymałościowymi). Ekspertyzy powinny być kompletne z punktu widzenia celu, któremu mają służyć. Stanowić będą podstawę do podjęcia dalszych działań, związanych z wykonaniem instalacji fotowoltaicznych.

Zamówienie będzie realizowane z podziałem na 3 części.

Zakres zamówienia częściowego:
Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:
• Część I
1. Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 15 im. Księdza Kardynała Karola Wojtyły, ul. Kluczborska 3, 31-271 Kraków,
2. Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 107 im. Tadeusza Boya-Żeleńskiego,
ul. Zdrowa 6, 31-216 Kraków,
3. Szkoła Podstawowa nr 93 im. Lucjana Rydla, ul. Szlachtowskiego 31, 30-132 Kraków.


2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia (załączniki nr 2 do SWZ) – załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.
• Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ) – załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.

3. Realizacja zamówienia winna nastąpić maksymalnie do 60 dni od dnia zawarcia umowy.
Skrócenie terminu realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71328000-3 - Usługi kontroli projektu konstrukcji nośnych

4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ekspertyz stanu technicznego oraz nośności konstrukcji dachów budynków użyteczności publicznej należących do Gminy Miejskiej Kraków.
Celem zamówienia jest uzyskanie, oddzielnie dla każdego obiektu, dokumentu oceniającego stan techniczny dachów oraz informacji o dopuszczalnym dodatkowym obciążeniu dachu pod kątem możliwości jego obciążenia instalacją fotowoltaiczną (ocena musi zostać poparta badaniami i wyliczeniami wytrzymałościowymi). Ekspertyzy powinny być kompletne z punktu widzenia celu, któremu mają służyć. Stanowić będą podstawę do podjęcia dalszych działań, związanych z wykonaniem instalacji fotowoltaicznych.

Zamówienie będzie realizowane z podziałem na 3 części.

Zakres zamówienia częściowego:
Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:
• Część II
1. Szkoła Podstawowa nr 86 im. Powstańców Śląskich, os. Jagiellońskie 18, 31-833 Kraków,
2. Szkoła Podstawowa nr 129 im. Kornela Makuszyńskiego, os. Na Wzgórzach 13A, 31-722 Kraków,
3. Żłobek Samorządowy nr 30, ul. Majora 18, 31-422 Kraków.


2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia (załączniki nr 2 do SWZ) – załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.
• Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ) – załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.

3. Realizacja zamówienia winna nastąpić maksymalnie do 60 dni od dnia zawarcia umowy.
Skrócenie terminu realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71328000-3 - Usługi kontroli projektu konstrukcji nośnych

4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ekspertyz stanu technicznego oraz nośności konstrukcji dachów budynków użyteczności publicznej należących do Gminy Miejskiej Kraków.
Celem zamówienia jest uzyskanie, oddzielnie dla każdego obiektu, dokumentu oceniającego stan techniczny dachów oraz informacji o dopuszczalnym dodatkowym obciążeniu dachu pod kątem możliwości jego obciążenia instalacją fotowoltaiczną (ocena musi zostać poparta badaniami i wyliczeniami wytrzymałościowymi). Ekspertyzy powinny być kompletne z punktu widzenia celu, któremu mają służyć. Stanowić będą podstawę do podjęcia dalszych działań, związanych z wykonaniem instalacji fotowoltaicznych.

Zamówienie będzie realizowane z podziałem na 3 części.

Zakres zamówienia częściowego:
Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:
Część III
1. Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Łanowa 41, 30-725 Kraków,
2. Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Łanowa 41A, 30-725 Kraków,
3. Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Łanowa 41B, 30-725 Kraków,
4. Szkoła Podstawowa Nr 123 im. Gen. Józefa Bema, ul. Okólna 16, 30-684 Kraków.

2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia (załączniki nr 2 do SWZ) – załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.
• Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ) – załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.

3. Realizacja zamówienia winna nastąpić maksymalnie do 60 dni od dnia zawarcia umowy.
Skrócenie terminu realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71328000-3 - Usługi kontroli projektu konstrukcji nośnych

4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27306,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69741,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27306,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budoserwis Z.U.H. Sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272163263

7.3.3) Ulica: Kościuszki 31

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.5) Kod pocztowy: 41-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27306,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21660,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69741,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21660,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budoserwis Z. U. H. Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272163263

7.3.3) Ulica: Kościuszki 31

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.5) Kod pocztowy: 41-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21660,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25092,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92988,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25092,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budoserwis Z.U.H. Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272163263

7.3.3) Ulica: Kościuszki 31

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.5) Kod pocztowy: 41-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25092,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.