eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SadlinkiRozbudowa infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sadlinki. Etap III. Budowa boiska dla dzieci, wiaty i budynku gospodarczego przy Przedszkolu Publicznym w Sadlinkach



Ogłoszenie z dnia 2025-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sadlinki. Etap III. Budowa boiska dla dzieci, wiaty i budynku gospodarczego przy
Przedszkolu Publicznym w Sadlinkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sadlinki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747804

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwidzyńska 12

1.5.2.) Miejscowość: Sadlinki

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-522

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 552757510

1.5.8.) Numer faksu: 552757580

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@sadlinki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sadlinki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-885f0775-bade-4d26-9da6-93f1eaf3dedc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sadlinki. Etap III. Budowa boiska dla dzieci, wiaty i budynku gospodarczego przy
Przedszkolu Publicznym w Sadlinkach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-885f0775-bade-4d26-9da6-93f1eaf3dedc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00418605

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018613/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa boiska dla dzieci, wiaty i budynku gospodarczego przy Przedszkolu Publicznym w Sadlinkach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie współfinansowane jest z programu: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Program: Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 Priorytet: Fundusze europejskie dla silnego społecznie Pomorza (EFRR) Działanie: Infrastruktura edukacji przedszkolnej

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00354839

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.18.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót:
1.Małe boisko dla dzieci przedszkolnych wraz infrastrukturą towarzyszącą obejmujące wykonanie następującego zakresu robót:
• wykonanie nawierzchni boiska o wymiarach 15,0 m x 15,0 m z sztucznej trawy, otoczonej betonowym obrzeżem trawnikowym o wymiarach 6,0 x 20,0 x 100,0 cm,
• montaż ogrodzenia boiska z ogrodzeniowej siatki panelowej 3D, z furtką wejściową o szer. 100,0 cm,
• montaż piłkochwytu o wymiarach 15,0 m x 4,0 m z siatki poliuretanowej,
• wykonanie chodnika - dojścia do projektowanego boiska z betonowej kostki brukowej gr. 6,0 cm chodnik będzie ograniczony betonowym obrzeżem trawnikowym o wym. 6,0 cm
x 20,0 cm x 100,0 cm,
• dostawa i montaż małej bramki piłkarskiej o wymiarach 3,0 m x1,6 m,

2. Drewniana altana ogrodowa obejmująca wykonanie następującego zakresu robót:
• Wykonanie podestu pod altanę o wymiarach 6,2 m x 7,2 m i
dojścia do niej o szer. 1,5 m z betonowej kostki brukowej o gr.
6,0 cm ograniczonej betonowym obrzeżem trawnikowym o wym.
6,0 cm x 20,0 cm x 100,0 cm,
• Montaż drewnianej altany ogrodowej, o pow. zabudowy 5,0 m x
6,0 m (altany), wspartej na drewnianych słupach, osłoniętej
dachem drewnianym pokrytym gontem bitumicznym, ściany
altany wypełnione drewnianymi ażurowymi panelami,

3. Metalowy budynek gospodarczy obejmujący wykonanie następującego zakresu robót:
• Wykonanie podestu pod budynek o wymiarach 3,2 m x 5,2 m z
betonowej kostki brukowej o gr. 6,0 cm ograniczonej betonowym
obrzeżem trawnikowym o wym. 6,0 cm x 20,0 cm x 100,0 cm,
• Montaż metalowego prefabrykowanego budynku gospodarczego o
wymiarach 3,0 m x 5,0 m,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 224600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 907540,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 224600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNION INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 222072068

7.3.3) Ulica: ul. Transportowa 9

7.3.4) Miejscowość: Łubiana

7.3.5) Kod pocztowy: 83-407

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 224600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.