Ogłoszenie z dnia 2025-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00572799/01 - Wynik z dnia 2025-12-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wyposażenia specjalnego dla nieetatowej grupy realizacyjnej KPP Kłodzko
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adam.balicki@wr.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia specjalnego dla nieetatowej grupy realizacyjnej KPP Kłodzko
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-815819bf-0b8e-4c1c-95ee-6d0a3018b187
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00418599
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035995/39/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.34 Dostawa wyposażenia specjalnego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl (dalej jako „Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy: platformazakupowa.pl oraz poczty elektronicznej: adam.balicki@wr.policja.gov.pl,
3. W zakresie pytań technicznych związanych z działaniem systemu (Platformy) Zamawiający prosi o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numer 22 1010202, cwk@platformazakupowa.pl
4. Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl adres: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl adres: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
5. Zamawiający, zgodnie § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
5.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
5.2. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
5.3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, Uwaga – od dnia 17 sierpnia 2021 r., ze względu na zakończenie wspierania przeglądarki Internet Explorer przez firmę Microsoft, stosowanie przeglądarki Internet Explorer nie będzie dopuszczalne,
5.4. włączona obsługa JavaScript,
5.5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
5.6. szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
5.7. oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Zamawiający zgodnie § 11 ust. 2 ww. rozporządzenia dopuszcza formaty przesyłanych danych oraz informuje, że maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB, natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB w formatach: .pdf, .xls, .xlsx, .doc, .docx, .txt, .rtf, .xps, .odt, .ods, .odp, .ppt, .pptx, .csv, .jpg, .jpeg, .tif, .tiff, .geotiff. .png, .svg, .wav, .mp3, .avi, .mpg, .mpeg, .mp4, .m4a, .mpeg4, .ogg, .ogv, .zip, .tar, .gz, .gzip, .7z, .html, .xhtml, .css, .xml, .xsd, .gml, ,rng, .xsl, .xslt.
6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
6.1. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej platformazakupowa.pl w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
6.2. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert dostępnej na stronie: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; dalej: „RODO”) informujemy, że:
a. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław.
b. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod.kwp@wr.policja.gov.pl, tel. 47 8713598
c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021 poz. 1129 z późn. zm.) – dalej „ustawa PZP”.
d. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy PZP
e. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i ust. 4 ustawy PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a następnie w celu archiwalnym przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną i Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt. W przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres określony przepisami o przechowywaniu i archiwizacji dokumentów dotyczących projektów współfinansowanych z UE od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
f. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP i będą skutkować brakiem możliwości udzielenia Pani/Panu zamówienia (brakiem możliwości zawarcia umowy);
g. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
Posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
Informacja o ograniczeniach stosowania przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych):
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, w tym w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania , o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PU-2380-131-011-130/2025/AB
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 13
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Część 1 postępowania – rękawice taktyczne opisane w załączniku nr 1A do SWZ (część 1 postępowania – opis przedmiotu zamówienia – rękawice taktyczne)
4.2.5.) Wartość części: 1233,43 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 18424000-7 - Rękawice
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów.
1. Zamawiający będzie oceniać oferty przyznając im punkty. Punkty, których liczba będzie decydować o wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający obliczy z zachowaniem niżej wymienionych zasad. Punkty będą obliczane zgodnie z zasadą: 1% = 1 pkt (analogicznie w stosunku do dziesiętnych i setnych części procent/punkt)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji (w miesiącach) – 40% waga kryterium, maksymalnie Wykonawca może uzyskać 40 punktów, przy czym 1% = 1 punkt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.2. Część 2 postępowania – bielizna specjalna opisana w załączniku nr 1A do SWZ (część 2 postępowania – opis przedmiotu zamówienia – bielizna specjalna) oraz w załączniku nr 1B do SWZ (tabela rozmiarów)
4.2.5.) Wartość części: 3747,15 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 19231000-4 - Bielizna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów.
1. Zamawiający będzie oceniać oferty przyznając im punkty. Punkty, których liczba będzie decydować o wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający obliczy z zachowaniem niżej wymienionych zasad. Punkty będą obliczane zgodnie z zasadą: 1% = 1 pkt (analogicznie w stosunku do dziesiętnych i setnych części procent/punkt)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji (w miesiącach) – 40% waga kryterium, maksymalnie Wykonawca może uzyskać 40 punktów, przy czym 1% = 1 punkt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.3. Część 3 postępowania – buty specjalne, opisane w załączniku nr 1A do SWZ (część 3 postępowania – opis przedmiotu zamówienia – buty specjalne) oraz w załączniku nr 1B do SWZ (tabela rozmiarów)
4.2.5.) Wartość części: 6814,63 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 18832000-0 - Obuwie specjalne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów.
1. Zamawiający będzie oceniać oferty przyznając im punkty. Punkty, których liczba będzie decydować o wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający obliczy z zachowaniem niżej wymienionych zasad. Punkty będą obliczane zgodnie z zasadą: 1% = 1 pkt (analogicznie w stosunku do dziesiętnych i setnych części procent/punkt)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji (w miesiącach) – 40% waga kryterium, maksymalnie Wykonawca może uzyskać 40 punktów, przy czym 1% = 1 punkt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.4. Część 4 postępowania – ochronniki, opisane w załączniku nr 1A do SWZ (część 4 postępowania – opis przedmiotu zamówienia – ochronniki)
4.2.5.) Wartość części: 14729,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów.
1. Zamawiający będzie oceniać oferty przyznając im punkty. Punkty, których liczba będzie decydować o wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający obliczy z zachowaniem niżej wymienionych zasad. Punkty będą obliczane zgodnie z zasadą: 1% = 1 pkt (analogicznie w stosunku do dziesiętnych i setnych części procent/punkt)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji (w miesiącach) – 40% waga kryterium, maksymalnie Wykonawca może uzyskać 40 punktów, przy czym 1% = 1 punkt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.5. Część 5 postępowania – spodnie specjalne, opisane w załączniku nr 1A do SWZ (część 5 postępowania – opis przedmiotu zamówienia – spodnie specjalne) oraz w załączniku nr 1B do SWZ (tabela rozmiarów)
4.2.5.) Wartość części: 10923,36 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 18410000-6 - Odzież specjalna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów.
1. Zamawiający będzie oceniać oferty przyznając im punkty. Punkty, których liczba będzie decydować o wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający obliczy z zachowaniem niżej wymienionych zasad. Punkty będą obliczane zgodnie z zasadą: 1% = 1 pkt (analogicznie w stosunku do dziesiętnych i setnych części procent/punkt)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji (w miesiącach) – 40% waga kryterium, maksymalnie Wykonawca może uzyskać 40 punktów, przy czym 1% = 1 punkt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.6. Część 6 postępowania – bluza specjalna, opisana w załączniku nr 1A do SWZ (część 6 postępowania – opis przedmiotu zamówienia – bluza specjalna) oraz w załączniku nr 1B do SWZ (tabela rozmiarów)
4.2.5.) Wartość części: 6185,58 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 18410000-6 - Odzież specjalna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów.
1. Zamawiający będzie oceniać oferty przyznając im punkty. Punkty, których liczba będzie decydować o wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający obliczy z zachowaniem niżej wymienionych zasad. Punkty będą obliczane zgodnie z zasadą: 1% = 1 pkt (analogicznie w stosunku do dziesiętnych i setnych części procent/punkt)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji (w miesiącach) – 40% waga kryterium, maksymalnie Wykonawca może uzyskać 40 punktów, przy czym 1% = 1 punkt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.7. Część 7 postępowania – kurtka uniwersalna z podpinką, opisana w załączniku nr 1A do SWZ (część 7 postępowania – opis przedmiotu zamówienia – kurtka uniwersalna z podpinką) oraz w załączniku nr 1B do SWZ (tabela rozmiarów)
4.2.5.) Wartość części: 6178,96 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18220000-7 - Odzież przeciwdeszczowa
18221000-4 - Odzież nieprzemakalna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów.
1. Zamawiający będzie oceniać oferty przyznając im punkty. Punkty, których liczba będzie decydować o wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający obliczy z zachowaniem niżej wymienionych zasad. Punkty będą obliczane zgodnie z zasadą: 1% = 1 pkt (analogicznie w stosunku do dziesiętnych i setnych części procent/punkt)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji (w miesiącach) – 40% waga kryterium, maksymalnie Wykonawca może uzyskać 40 punktów, przy czym 1% = 1 punkt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.8. Część 8 postępowania – pas taktyczny, opisany w załączniku nr 1A do SWZ (część 8 postępowania – opis przedmiotu zamówienia – pas taktyczny) oraz w załączniku nr 1B do SWZ (tabela rozmiarów)
4.2.5.) Wartość części: 4389,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 18410000-6 - Odzież specjalna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów.
1. Zamawiający będzie oceniać oferty przyznając im punkty. Punkty, których liczba będzie decydować o wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający obliczy z zachowaniem niżej wymienionych zasad. Punkty będą obliczane zgodnie z zasadą: 1% = 1 pkt (analogicznie w stosunku do dziesiętnych i setnych części procent/punkt)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji (w miesiącach) – 40% waga kryterium, maksymalnie Wykonawca może uzyskać 40 punktów, przy czym 1% = 1 punkt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.9. Część 9 postępowania – ochraniacze, opisane w załączniku nr 1A do SWZ (część 9 postępowania – opis przedmiotu zamówienia – ochraniacze)
4.2.5.) Wartość części: 5038,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18410000-6 - Odzież specjalna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów.
1. Zamawiający będzie oceniać oferty przyznając im punkty. Punkty, których liczba będzie decydować o wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający obliczy z zachowaniem niżej wymienionych zasad. Punkty będą obliczane zgodnie z zasadą: 1% = 1 pkt (analogicznie w stosunku do dziesiętnych i setnych części procent/punkt)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji (w miesiącach) – 40% waga kryterium, maksymalnie Wykonawca może uzyskać 40 punktów, przy czym 1% = 1 punkt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.10. Część 10 postępowania – opaska odblaskowa z napisem POLICJA, opisana w załączniku nr 1A do SWZ (część 10 postępowania – opis przedmiotu zamówienia – opaska odblaskowa z napisem POLICJA)
4.2.5.) Wartość części: 214,63 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 18410000-6 - Odzież specjalna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów.
1. Zamawiający będzie oceniać oferty przyznając im punkty. Punkty, których liczba będzie decydować o wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający obliczy z zachowaniem niżej wymienionych zasad. Punkty będą obliczane zgodnie z zasadą: 1% = 1 pkt (analogicznie w stosunku do dziesiętnych i setnych części procent/punkt)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji (w miesiącach) – 40% waga kryterium, maksymalnie Wykonawca może uzyskać 40 punktów, przy czym 1% = 1 punkt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.11. Część 11 postępowania – kamizelka odblaskowa z napisem POLICJA, opisana w załączniku nr 1A do SWZ (część 11 postępowania – opis przedmiotu zamówienia – kamizelka odblaskowa z napisem POLICJA) oraz w załączniku nr 1B do SWZ (tabela rozmiarów)
4.2.5.) Wartość części: 594,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów.
1. Zamawiający będzie oceniać oferty przyznając im punkty. Punkty, których liczba będzie decydować o wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający obliczy z zachowaniem niżej wymienionych zasad. Punkty będą obliczane zgodnie z zasadą: 1% = 1 pkt (analogicznie w stosunku do dziesiętnych i setnych części procent/punkt)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji (w miesiącach) – 40% waga kryterium, maksymalnie Wykonawca może uzyskać 40 punktów, przy czym 1% = 1 punkt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.12. Część 12 postępowania – czapka taktyczna z daszkiem, opisana w załączniku nr 1A do SWZ (część 12 postępowania – opis przedmiotu zamówienia – czapka taktyczna z daszkiem) oraz w załączniku nr 1B do SWZ (tabela rozmiarów)
4.2.5.) Wartość części: 268,29 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 18410000-6 - Odzież specjalna
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów.
1. Zamawiający będzie oceniać oferty przyznając im punkty. Punkty, których liczba będzie decydować o wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający obliczy z zachowaniem niżej wymienionych zasad. Punkty będą obliczane zgodnie z zasadą: 1% = 1 pkt (analogicznie w stosunku do dziesiętnych i setnych części procent/punkt)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji (w miesiącach) – 40% waga kryterium, maksymalnie Wykonawca może uzyskać 40 punktów, przy czym 1% = 1 punkt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.13. Część 13 postępowania – kominiarka taktyczna, opisana w załączniku nr 1A do SWZ (część 13 postępowania – opis przedmiotu zamówienia – kominiarka taktyczna) oraz w załączniku nr 1B do SWZ (tabela rozmiarów)
4.2.5.) Wartość części: 293,69 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18410000-6 - Odzież specjalna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów.
1. Zamawiający będzie oceniać oferty przyznając im punkty. Punkty, których liczba będzie decydować o wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający obliczy z zachowaniem niżej wymienionych zasad. Punkty będą obliczane zgodnie z zasadą: 1% = 1 pkt (analogicznie w stosunku do dziesiętnych i setnych części procent/punkt)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji (w miesiącach) – 40% waga kryterium, maksymalnie Wykonawca może uzyskać 40 punktów, przy czym 1% = 1 punkt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda przedstawienia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie żąda przedstawienia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ:10.1. Formularz ofertowy w postaci elektronicznej – Wypełniony i podpisany formularz ofertowy zawierający informacje określone w załączniku nr 1 do SWZ – podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
10.2. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 125 ustawy PZP, aktualne na dzień składania ofert – oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SWZ – podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
10.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy to również wykonawców prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej):
10.3.1. Oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SWZ, o którym mowa w pkt 10.2, składa każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
10.3.2. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (podpisane zgodnie z informacją zawartą w pkt 5.2)
10.4. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty – o ile ofertę składa pełnomocnik (podpisane zgodnie z informacją zawartą w pkt 5.2.)
10.5. Ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy PZP, zaleca się sporządzić na drukach stanowiących załączniki do SWZ.
10.6. Oferta oraz oświadczenia muszą być złożone w oryginale.
11. Uzupełnianie i wyjaśnianie oświadczeń i dokumentów
11.1. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SWZ (o niepodleganiu wykluczeniu) lub pełnomocnictwa albo będą one niekompletne lub będą zawierały błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że:
11.1.1. oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie, lub
11.1.2. zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
11.2. Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty na wezwanie, o którym mowa w pkt 11.1, aktualne na dzień ich złożenia.
11.3. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu, w tym pełnomocnictwa oraz innych dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentowania.
11.4. Jeżeli złożone przez wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, lub podmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, kryteriów selekcji lub braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Oferta składana przez podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa winno jednoznacznie wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum.10.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy to również wykonawców prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej):
10.3.1. Oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SWZ, o którym mowa w pkt 10.2, składa każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
10.3.2. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (podpisane zgodnie z informacją zawartą w pkt 5.2)
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zgodnie z § 5 PPU (załącznik nr 2 do SWZ) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:1) zmiana terminu dostawy:
a) dopuszczalna jest zmiana terminu dostawy spowodowana siłą wyższą, w tym w szczególności klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi zrealizowanie dostawy w terminie. W takim przypadku termin dostawy może ulec wydłużeniu o okres trwania tych okoliczności;
b) dopuszczalna jest zmiana terminu dostawy będąca następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy. W takim przypadku termin dostawy może ulec wydłużeniu o okres trwania tych okoliczności;
c) dopuszczalna jest zmiana terminu dostawy będąca wynikiem czasowego wstrzymania produkcji towarów lub braków towarów na polskim rynku będących przedmiotem umowy, w tym będącą następstwem działania organów administracji publicznej. W takim przypadku termin dostawy może ulec wydłużeniu o czas trwania tych okoliczności;
2) zmiana sposobu spełnienia świadczenia:
a) dopuszczalna jest zmiana pierwotnie oferowanego przedmiotu zamówienia na inny pod warunkiem, że cena jednostkowa zmienionego przedmiotu zamówienia nie przewyższy ceny jednostkowej określonej w ofercie Wykonawcy złożonej w ramach postępowania o udzielenie zamówienia z zachowaniem wszelkich wymaganych parametrów technicznych i jakościowych określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia oraz w ofercie Wykonawcy. Podstawą tej zmiany mogą być obiektywne trudności Wykonawcy w uzyskaniu pierwotnie oferowanego przedmiotu zamówienia spowodowane np. wycofaniem oferowanego produktu produkcji lub sprzedaży;
b) dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia,
pod warunkiem, że zmiana, o której mowa w lit. a i b nie może prowadzić do zmiany charakteru umowy.
2. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
3. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt 2) lit. a), zostaną dokonane na podstawie dokumentów zawierających uzasadnienie zmian oraz wymagają sporządzenia aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności i mogą zostać wprowadzone, jeżeli obie Strony niniejszej umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności i wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia.
4. W przypadku wskazanym w ust. 1 pkt 2 lit. a) za dokument zawierający uzasadnienie zmian uważać należy pisemne oświadczenie producenta lub jego polskiego dystrybutora o wycofaniu towaru z produkcji (dystrybucji). Oświadczenie to powinno być datowane datą późniejszą niż dzień złożenia oferty przez Wykonawcę.
5. Zmiany, o których mowa w 1 pkt 2 lit. a) i b) mogą być dokonane jeżeli Wykonawca oświadczy, że sprzęt zamienny spełnia wymagania OPZ oraz posiada nie gorsze parametry techniczne i nie niższą wartość rynkową, niż towar pierwotnie zaoferowany. W wyniku przedmiotowych zmian oferowana przez Wykonawcę wartość towaru nie zostanie zmieniona.
6. Zmiana umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-19 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem portalu platformazakupowa.pl Sposób składania oferty został określony w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-19 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa płynów infuzyjnych, żywienia poza- i dojelitowego, koncentratów do dializy na 2 lata.
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej na podstawie umowy ramowej
- Świadczenie usługi przygotowywania i wydawania posiłków dla zatrzymanych w PDOZ: KMP Jelenia Góra, KPP Środa Śląska, KPP Polkowice.
- SZP/243-335/2025 Dostawa elektrodynamicznego wzbudnika z poziomym stolikiem wraz z akcesoriami dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Sprzątanie pomieszczeń: pokoje biurowe, sala operatorska, sala szkoleniowo-konferencyjna, korytarze, klatka schodowa, szatnie, zaplecze socjalne, pomieszczenia sanitarne, pomieszczenie piwniczne
- Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót sanitarnych wewnętrznych w placówkach oświatowych, Radach Osiedli oraz innych obiektach podległych Gminie Wrocław
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP SAMOCHODU RATOWNICZO ROZPOZNAWCZEGO ORAZ WYPOSAŻENIA OSOBISTEGO STRAŻAKÓW
- Zakup i dostawa wyposażenia dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w podziale na 5 części
- Dostawa sprzętu ratowniczego w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Wyposażenie powiatowego magazynu przeciwpowodziowego i zarządzania kryzysowego
- Zakup elementów infrastruktury, związanej z ochroną ludności i obroną cywilną, spełniających warunki określone w Wojewódzkim Programie Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na rok 2025
- Sukcesywna dostawa rękawic ochronnych z podziałem na części
więcej: Odzież przeciwdeszczowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





