Ogłoszenie z dnia 2024-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00308647/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-30
- 2024/BZP 00312177/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-07
- 2024/BZP 00329348/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-17
- 2024/BZP 00345639/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-29
- 2024/BZP 00349559/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa ul. Kolejowej w Psarach " – w formule zaprojektuj i wykonaj.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY W PSARACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000537243
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Malinowicka 4
1.5.2.) Miejscowość: Psary
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-512
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@psary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psary.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/921798, oferty dodatkowe- https://platformazakupowa.pl/transakcja/9442621.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa ul. Kolejowej w Psarach " – w formule zaprojektuj i wykonaj.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df604ba9-061e-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00418527
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048987/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa ul. Kolejowej w Psarach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00308647
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.04.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
2.1. Opracowanie dokumentacji projektowej potrzebnej do wykonania robót budowlanych w zakresie wynikającym z Programu Funkcjonalno-Użytkowego a także dokumentacji projektowej stanowiącej uszczegółowienie rozwiązań zawartych w Programie Funkcjonalno – Użytkowym oraz sprawowanie nadzoru autorskiego w ramach zadania. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania wszelkich niezbędnych do realizacji inwestycji decyzji, opinii, uzgodnień itp. wraz z uzyskaniem decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej (ZRID) Ustawa z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (SPEC Ustawy drogowej) Dz.U.2024 nr 311 z późn. zm.).
2.2. Wykonanie robót budowlanych w zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej wykonanej przez Wykonawcę, o której mowa w punkcie 2.1. w szczególności wykonanie rozbudowy drogi ul. Kolejowej od skrzyżowania z ul. Wspólną do granicy między Psarami a Będzinem wraz z kanalizacją deszczowa oraz oświetleniem drogi.
W ramach zamierzenia inwestycyjnego przewiduje się:
a) Rozbudowę drogi od skrzyżowania z ul. Wspólną (długość całkowita: 1803,99 m) o nawierzchni bitumicznej:
• Budowę drogi o szerokości 5,0m (wraz z poszerzeniami na łukach poziomych do szerokości max. 5,6m) o spadku jednostronnym równym 2%, za wyjątkiem ostatniego odcinka, gdzie przewidziano spadek daszkowy równy 2%
• Przebudowę istniejących skrzyżowań w tym z ul. Irysów z wyniesioną tarczą skrzyżowań
• Budowę chodnika po północnej stronie jezdni, stanowiącego połączenie z chodnikiem wzdłuż drogi wojewódzkiej DW913 oraz pobocza na odcinku km 0+000,00 ÷ 0+047,65
• Budowę pobocza utwardzonego o szerokości 0,75m po stronie północnej od km 0+047,65 do końca opracowania
• Budowę chodnika jednostronnego, zlokalizowanego po południowej stronie jezdni, o szerokości 2,3m, spadku jednostronnym równym 2% w kierunku jezdni na odcinku od km 0+047,65 do końca opracowania
b) Budowę kanalizacji deszczowej grawitacyjnej na całej długości przedmiotowej drogi oraz budowę odcinka o długości 330m kanalizacji tłocznej z uwzględnieniem warunków hydrogeologicznych na nieruchomościach sąsiednich,
c) Budowę/przebudowę oświetlenia ulicznego w tym oświetlenie przejścia dla pieszych,
d) Przebudowę zjazdów do posesji prywatnych,
e) Podstawowe parametry drogi:
• Kategoria drogi: Gminna,
• Klasa drogi: dojazdowa D w terenie zabudowanym,
• Kategoria ruchu: KR2,
• Długość jezdni: 1803,99m,
• Szerokość jezdni: 5,0-5,6m
• Szerokość chodnika: 2,3m
f) Zabezpieczenie oraz przebudowa urządzeń niezwiązanych z ruchem drogowym zgodnie z uzyskanymi warunkami od gestorów sieci,
g) Oznakowanie poziome, pionowe oraz zabudowa urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
h) Przebudowę przepustów oraz urządzeń wodnych,
i) Humusowanie wraz z obsianiem mieszanką traw obszaru pasa drogowego, (obszar poza projektowanymi elementami budowlanymi),
j) Roboty wykończeniowe i porządkowe,
k) Rozbiórkę istniejących ogrodzeń z działek wydzielonych i przejętych pod drogę,
l) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej w tym inwentaryzacji geodezyjnej,
m) Dodatkowo na etapie prac projektowych należy przeprowadzić w uzgodnieniu z Zamawiającym konsultacje projektu z właścicielami działek dla których nastąpiła zmiana w projekcie w stosunku do materiałów które Zamawiający przekazał na etapie przetargu,
n) Wykonawca jest zobowiązany do współpracy z Wykonawcą realizującym na zlecenie Zakładu Gospodarki Komunalnej w Psarach Sp. z o.o. roboty budowlane związane z wykonaniem sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej w ciągu ul. Kolejowej w Psarach. Koordynacja prac ma na celu bezproblemową realizację obu zadań, zarówno na etapie prac projektowych oraz robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71315000-9 - Usługi budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45233262-3 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
34928470-3 - Elementy oznakowania
34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny
44130000-0 - Studzienki kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9592572,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14505697,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9592572,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Silesia Trans Service sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542784534
7.3.3) Ulica: Konwalii 32
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-748
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SILESIA TRANS SERVICE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SILESIA TRANS SERVICE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9592572,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI PSARY
więcej: przetargi PSARY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Robota budowlana - Adaptacja obiektu biurowo - administracyjnego dla potrzeb Wałbrzyskiej Delegatury Wojewódzkiego inspektora Ochrony Środowiska we Wrocławiu
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego socjalno-społecznego wraz wewnętrzną i zewnętrzną infrastrukturą techniczną na ternie działki 131/14 i 131/13 w miejscowości Dąbrówka Nowa, gmina Sicienko
- Modernizację pomieszczeń w obiekcie Centrum Rekreacyjno - Sportowego m.st Warszawy w Dzielnicy Bielany przy ul. Lindego 20.
- Remont wybranych pomieszczeń budynku Szkoły i Internatu ZSCKR w Bydgoszczy
- Opracowanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dla trzech zadań dotyczących budowy budynków mieszkalnych wielorodzinnych (nr4a) zlokalizowanych w miejscowości Gryfice.
- Przebudowa ul. Rzemieślniczej w Młyńcu Pierwszym.
więcej: Elementy oznakowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.