eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów Lubelski › ,,Zakup wyposażenia w ramach projektu "Rewitalizacja terenu po dawnej Spółdzielni "Roztocze" przy ul. Bialskiej 69 w Janowie Lubelskim poprzez nadanie odnowionym obiektom nowych funkcji społecznych"."



Ogłoszenie z dnia 2023-09-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
,,Zakup wyposażenia w ramach projektu „Rewitalizacja terenu po dawnej Spółdzielni „Roztocze” przy ul. Bialskiej 69 w Janowie Lubelskim poprzez nadanie odnowionym obiektom nowych funkcji społecznych”.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT JANOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409206

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Zamoyskiego 59

1.5.2.) Miejscowość: Janów Lubelski

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatjanowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spjanowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-91314e27-35be-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Zakup wyposażenia w ramach projektu „Rewitalizacja terenu po dawnej Spółdzielni „Roztocze” przy ul. Bialskiej 69 w Janowie Lubelskim poprzez nadanie odnowionym obiektom nowych funkcji społecznych”.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91314e27-35be-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00418495

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059824/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup wyposażenia w ramach projektu ,,Rewitalizacja terenu po dawnej spółdzielni ,,Roztocze" przy ul. Bialskiej 69 w Janowie Lubelskim poprzez nadanie odnowionym obiektom nowych funkcji społecznych"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest dofinansowane ze środków EFRR w ramach RPO Województwa Lubelskiego 2014-2020, Oś priorytetowa 13 Infrastruktura społeczna, Działania 13.3 Rewitalizacja obszarów miejskich w ramach projektu pt. „Rewitalizacja terenu po dawnej Spółdzielni „Roztocze” przy ul. Bialskiej 69 w Janowie Lubelskim poprzez nadanie odnowionym obiektom nowych funkcji społecznych”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00345177

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: L-II.272.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego:
- stepper - 1 szt.,
- rower spinningowy - 1 szt.;
- hantle, ciężarki winylowe (zestaw: 6 kg, 2 kg, 1 kg, 0,5 kg po 2 sztuki) - 2 zestawy;
- ścienny wieszak na piłki gimnastyczne - 3 szt.;
- wioślarz do ćwiczeń - 1 szt.;
- step do ćwiczeń - 5 szt.;
- równoważnia z regulacją wysokości - 1 szt.;
- drabinki gimnastyczne (rehabilitacyjne) - 4 szt.;
- platforma wibracyjna z poręczami - 1 szt.;
- trampolina z poręczą - 2 szt.;
- cymbergaj - 1 szt.;
- hulajnoga amortyzowana - 4 szt.

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego wyposażenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta oraz nieuszkodzonych i nieobciążonych prawami osób trzecich.
2. Zakres zamówienia obejmuje transport, wniesienie, ustawienie, montaż, złożenie, podłączenie w miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3. Wyposażenie musi być przyjazne dla środowiska – energooszczędne i niskoemisyjne.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37442000-8 - Ciężarki i sprzęt do ćwiczeń na wytrzymałość

37441300-4 - Rowery stacjonarne

37452910-3 - Standardowe wyposażenie sali gimnastycznej do siatkówki

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

37441000-1 - Sprzęt do ćwiczenia aerobiku

37422000-2 - Drążki lub belki gimnastyczne

37442300-8 - Maszyny ćwiczące wytrzymałość dolnej i górnej części ciała

37441600-7 - Trampoliny

37460000-0 - Gry tarczowe i stołowe oraz wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 28151,36 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia sali doświadczania świata oraz sali integracji sensorycznej:
- drabina ledowa - 1 szt.;
- kurtyna światłowodów - 1 szt.;
- lustro akrylowe - 1 szt.;
- łóżko wodne - 1 szt.;
- gwieździste niebo - 1 szt.;
- projektor wraz z zestawem tarcz - 1 szt.;
- koc obciążający - 2 szt.;
- stół terapeutyczny z projektorem - 1 szt.;
- hamak ze stalowym stojakiem - 1 szt.;
- huśtawka terapeutyczna - konik - 1 szt.;
- platforma terapeutyczna - 1 szt.;
- huśtawka terapeutyczna ze stabilizatorem - 1 szt.;
- deskorolka terapeutyczna - 1 szt.;
- deska rotacyjna - 1 szt.;
- beczka - 1 szt.;
- równoważnia - 1 szt.;
- podwiesie - 1 szt.

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego wyposażenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta oraz nieuszkodzonych i nieobciążonych prawami osób trzecich.
2. Zakres zamówienia obejmuje transport, wniesienie, ustawienie, montaż, złożenie, podłączenie w miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3. Wyposażenie musi być przyjazne dla środowiska – energooszczędne i niskoemisyjne.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

37426000-0 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi

37524100-8 - Gry edukacyjne

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

33192150-8 - Łóżka terapeutyczne

4.5.5.) Wartość części: 41880,36 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34890,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39646,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34890,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JANUSZ RUSINEK POWERMAN SPORT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932094620

7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 9

7.3.4) Miejscowość: Bielany Wrocławskie

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34890,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59412,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEW LIFE PROPERTY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386354339

7.3.3) Ulica: ul. Nowogrodzka 64 lokal 43

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-014

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.