Ogłoszenie z dnia 2025-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00366466/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja istniejącego zaplecza sanitarno-szatniowego przy „Moim boisku – ORLIK 2012 w Choroszczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHOROSZCZ
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Choroszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dominikańska 2
1.5.2.) Miejscowość: Choroszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-070
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@choroszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://choroszcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5695894a-9afe-4240-a6b4-3517b9c39fd01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja istniejącego zaplecza sanitarno-szatniowego przy „Moim boisku – ORLIK 2012 w Choroszczy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5695894a-9afe-4240-a6b4-3517b9c39fd0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00418312
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00019852/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Choroszczy przy ul. Żółtkowskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00366466
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI – III.271.16.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie zadania pn. Modernizacja istniejącego zaplecza sanitarno-szatniowego przy „Moim boisku – ORLIK 2012” w Choroszczy, obejmującego kompleksową modernizację zaplecza sanitarno-szatniowego, badania instalacji wod.-kan., wymianę oświetlenia na boisku.
Zakres robót budowlanych do przeprowadzenia w ramach zamówienia określony został w protokole typowania robót.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w:
a) w Projektach budowlanych stanowiącym Załącznik Nr 9 do SWZ,
b) w Przedmiarach robót (stanowiących Załącznik Nr 10 do SWZ).
c) w Protokole typowania robót (stanowiącym Załącznik Nr 11 do SWZ)
d) w Dokumentacji fotograficznej (stanowiącej Załącznik Nr 12 do SWZ)
Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 825000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1469000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 825000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MONIKA KURZA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 966-121-42-11
7.3.3) Ulica: Ostrów Południowy 3
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Południowy
7.3.5) Kod pocztowy: 16-120
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 825000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w m. Moczydło na potrzeby zadania pn. Dzienny Dom Seniora+
- Przebudowa boiska sportowego w Złejwsi Małej - kontynuacja
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty c.o., gaz - paczka nr 2
- Przebudowa zespołu żywieniowego w Przedszkolu nr 370 przy ul. Umińskiego 11 w Warszawie w ramach zadania pn. "Modernizacja przedszkoli"
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej oraz realizację robót budowlanych dla zadania pn. "Budowa tras rowerowych do uprawiania sportów ekstremalnych oraz betonowego toru typu pumptrack"
- Rozbiórka i odbudowa budynku przy ul. Grębockiej 1 w Lubiczu Dolnym z przeznaczeniem na obiekt użyteczności publicznej
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





