eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczWZPiFP-89-25 Zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie zmodernizowanych systemów monitoringu



Ogłoszenie z dnia 2025-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WZPiFP-89-25 Zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie zmodernizowanych systemów monitoringu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091362152

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 7

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-090

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@bg.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b5bfd90e-b66c-4b30-bb42-836ae325cc18

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WZPiFP-89-25 Zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie zmodernizowanych systemów monitoringu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5bfd90e-b66c-4b30-bb42-836ae325cc18

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00418256

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00139293/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie zmodernizowanych systemów monitoringu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00333878

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZPiFP-89-25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie zmodernizowanych systemów monitoringu w następujących lokalizacjach:
Zadanie nr 1: Lokalizacja - Komisariat Policji Bydgoszcz-Śródmieście przy ul. Ks. J. Poniatowskiego 5

2. Przedmiot zamówienia obejmuje prace projektowe oraz roboty budowlane w szczególności: urządzenia do nadzoru wideo, rejestratory obrazu wideo, Kamery wideo, Kamery bezpieczeństwa, Urządzenia bezpośredniego monitorowania, Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo, roboty budowlane wykończeniowe pozostałe , roboty instalacyjne elektryczne, instalowanie infrastruktury okablowania

3. Wykonawca w formularzu oferta wypełnia w Tabeli nr 2 kolumnę nr 2: nazwa producenta, modelu i symbolu proponowanego urządzenia, w celu umożliwienia Zamawiającemu identyfikacji oferowanego sprzętu.
4.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także wykonać projekt techniczno-instalacyjny systemu monitoringu dla poszczególnych lokalizacji oraz dostarczenie dokumentacji technicznej i dokumentacji obsługowej. Dokumentacja jak i pozostałe dokumenty muszą być w języku polskim.
5) Szczegółowy zakres robót określony został w:
a) Programie Funkcjonalno-Użytkowym z dokumentacją techniczną – załącznik nr 1 do SWZ,
b) Projektowanych Postanowieniach Umowy – załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

32333100-7 - Rejestratory obrazu wideo

32333200-8 - Kamery wideo

35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa

34971000-4 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania

51310000-8 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

4.5.5.) Wartość części: 162601,44 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie zmodernizowanych systemów monitoringu w następujących lokalizacjach:
Zadanie nr 2: Lokalizacja - Komisariat Policji Bydgoszcz-Fordon przy ul. Wyzwolenia 122

2. Przedmiot zamówienia obejmuje prace projektowe oraz roboty budowlane w szczególności: urządzenia do nadzoru wideo, rejestratory obrazu wideo, Kamery wideo, Kamery bezpieczeństwa, Urządzenia bezpośredniego monitorowania, Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo, roboty budowlane wykończeniowe pozostałe , roboty instalacyjne elektryczne, instalowanie infrastruktury okablowania

3. Wykonawca w formularzu oferta wypełnia w Tabeli nr 2 kolumnę nr 2: nazwa producenta, modelu i symbolu proponowanego urządzenia, w celu umożliwienia Zamawiającemu identyfikacji oferowanego sprzętu.
4.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także wykonać projekt techniczno-instalacyjny systemu monitoringu dla poszczególnych lokalizacji oraz dostarczenie dokumentacji technicznej i dokumentacji obsługowej. Dokumentacja jak i pozostałe dokumenty muszą być w języku polskim.
5) Szczegółowy zakres robót określony został w:
a) Programie Funkcjonalno-Użytkowym z dokumentacją techniczną – załącznik nr 1 do SWZ,
b) Projektowanych Postanowieniach Umowy – załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

32333100-7 - Rejestratory obrazu wideo

32333200-8 - Kamery wideo

35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa

34971000-4 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania

51310000-8 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151841,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151841,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151841,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROFER Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5521692434

7.3.3) Ulica: Bobrowa 4

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-316

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacja okablowania teletechnicznego


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151841,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59678,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59678,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59678,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROFER Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5521692434

7.3.3) Ulica: Bobrowa 4

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-316

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

instalacja okablowania teletechnicznego


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59678,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.