Ogłoszenie z dnia 2025-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00257115/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-30
 - 2025/BZP 00280592/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-16
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Roboty budowlane
            Poprawa dostępności szkół Powiatu Żyrardowskiego dla osób ze specjalnymi potrzebami    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Żyrardowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147828
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Limanowskiego 45
1.5.2.) Miejscowość: Żyrardów
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.7.) Numer telefonu: 46 856 61 68
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiat-zyrardowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-zyrardowski.ezamawiajacy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-zyrardowski.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa dostępności szkół Powiatu Żyrardowskiego dla osób ze specjalnymi potrzebami2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e821e42b-ffea-48f1-8edf-1a5fc9cf59bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00418237
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045500/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Poprawa dostępności szkół Powiatu Żyrardowskiego dla osób ze specjalnymi potrzebami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Regionalny Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00257115
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.5.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2972500,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2416666,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji w ramach projektu pn. „Poprawa dostępności szkół Powiatu Żyrardowskiego dla osób ze specjalnymi potrzebami”.Część I. Realizacja inwestycji w Liceum Ogólnokształcącym im. Czesława Tańskiego w Puszczy Mariańskiej (obejmuje: Zadanie 1 + Podzadanie 5a + Podzadanie 6a);
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42400000-0 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe oraz ich części
42410000-3 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe
42416100-6 - Windy
42416130-5 - Windy mechaniczne
42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów
45313100-5 - Instalowanie wind
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 826592,36 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji w ramach projektu pn. „Poprawa dostępności szkół Powiatu Żyrardowskiego dla osób ze specjalnymi potrzebami”.Część II.Realizacja inwestycji w Liceum Ogólnokształcącym im. Szarych Szeregów w Mszczonowie (obejmuje: Zadanie 2 + Podzadanie 5b + Podzadanie 6b);
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42400000-0 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe oraz ich części
42410000-3 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe
42416130-5 - Windy mechaniczne
42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów
45313100-5 - Instalowanie wind
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 853294,38 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji w ramach projektu pn. „Poprawa dostępności szkół Powiatu Żyrardowskiego dla osób ze specjalnymi potrzebami”.Część III. Realizacja inwestycji w Zespole Szkół nr 1 w Żyrardowie (obejmuje: Zadanie 3 + Podzadanie 5c + Podzadanie 6c)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42400000-0 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe oraz ich części
42410000-3 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe
42416000-5 - Wyciągi pionowe i pochyłe, wyciągi, schody ruchome i chodniki ruchome
42416100-6 - Windy
42416130-5 - Windy mechaniczne
42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów
45313100-5 - Instalowanie wind
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 726284,24 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji w ramach projektu pn. „Poprawa dostępności szkół Powiatu Żyrardowskiego dla osób ze specjalnymi potrzebami”.Część IV. Realizacja inwestycji w Zespole Szkół nr 3 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Wiskitkach (obejmuje: Zadanie 4 + Podzadanie 5d + Podzadanie 6d)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42400000-0 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe oraz ich części
42410000-3 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe
42416000-5 - Wyciągi pionowe i pochyłe, wyciągi, schody ruchome i chodniki ruchome
42416100-6 - Windy
42416130-5 - Windy mechaniczne
42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów
45313100-5 - Instalowanie wind
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 566329,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 971700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1180000,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 971700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Winda – Warszawa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521-012-47-45
7.3.3) Ulica: Surowieckiego 12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-784
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 971700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 971700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1236000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 971700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Winda – Warszawa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521-012-47-45
7.3.3) Ulica: Surowieckiego 12,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-784
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 971700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 836400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 953000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 836400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Winda – Warszawa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521-012-47-45
7.3.3) Ulica: Surowieckiego 12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-784
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 836400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 691260,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 916000,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 971700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Winda – Warszawa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521-012-47-45
7.3.3) Ulica: ul. Surowieckiego 12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-784
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 691260,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŻYRARDOWA
- Świadczenie usług w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z dróg znajdujących się na terenie Powiatu Żyrardowskiego i prowadzenie całodobowego parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów
 - Leasing operacyjny na dostawę nowego samochodu osobowego.
 - Dostawa i wdrożenie systemu bezpieczeństwa SIEM/SOAR w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
 - Wykonywanie robót w branży hydraulicznej w ramach konserwacji i napraw bieżących w budynkach gminnych i będących w posiadaniu Miasta oraz w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych
 - Termomodernizacja budynku administracyjnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej "Żyrardów" Sp. z o.o.
 - Dosprzętowienie i modernizacja wielospecjalistycznej przychodni ambulatoryjnej oraz nowopowstającego POZ - Doposażenie przestrzeni pacjenta i lekarza POZ
 
więcej: przetargi w Żyrardowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój i modernizacja infrastruktury onkologicznej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku - UTWORZENIE STREFY PACJENTA"
 - Remont poboczy na drodze powiatowej nr 2176E
 - Montaż i uruchomienie dźwigów osobowego i osobowo-towarowego w Szpitalu Powiatowym w Strzelcach Opolskich
 - Modernizacja drogi transportu rolnego Mykanów - Stary Cykarzew na działkach ew.nr 984, 1100/2, 1099/2 w miejscowości Stary Cykarzew, gm. Mykanów" część 2 obejmująca działki 1100/2, 1099/2
 - Roboty malarskie w pawilonach i w Budynku Głównym w Domu Pomocy Społecznej w Czernej w 2025 r
 - Roboty budowlane polegające na wykonaniu prac remontowych obejmujących część stolarki okiennej (część I - parter, I i II piętro) oraz architektury ogrodowej Zespołu Pałacowo-Parkowego w Ostromecku
 
więcej: Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe oraz ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





