Ogłoszenie z dnia 2024-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00060760/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-23
- 2024/BZP 00089061/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Czermin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERMIN
1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Rolnictwa, Budownictwa i Ochrony Środowiska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854903
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 47
1.5.2.) Miejscowość: Czermin
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-304
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627416031
1.5.8.) Numer faksu: 627417324
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugczermin@czermin.wlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://czermin.wlkp.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8764311.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Czermin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51faff62-b5f6-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00418223
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047329/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa oraz modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Czermin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00060760
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RB.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: ”Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Czermin”.
Inwestycja polega na 1. budowie i przebudowie linii oświetlenia ulicznego/około 200 mb/ oraz przejścia dla pieszych w miejscowości Czermin. W ramach zadania zaplanowano łącznie montaż siedmiu słupów oświetleniowych z oprawami LED. Realizacja inwestycji wpłynie znacząco na poprawę bezpieczeństwa mieszkańców oraz turystów, gdyż lokalizacja inwestycji znajduje się w otoczeniu zabytkowego drewnianego kościoła, parku podworskiego a także w pobliżu Zespołu Szkół. Jest to miejsce niedoświetlone a często uczęszczane zarówno przez pieszych jak i kierowców. Zaplanowane do realizacji zadanie jest oczekiwane przez społeczność lokalną, która zgłasza ten problem podczas zebrań wiejskich. 2. Modernizacji infrastruktury oświetlenia ulicznego. Przedsięwzięcie zostanie przeprowadzone dla części infrastruktury znajdującej się na terenie Gminy Czermin. Celem modernizacji oświetlenia oświetlenia ulicznego jest obniżenie mocy zainstalowanych opraw oświetleniowych i jednocześnie podniesienie jakości oświetlenia dróg na naszym terenie. Ilościowo projekt przewiduje: demontaż i utylizację około 340 istniejących wyeksploatowanych i nieefektywnych opraw rtęciowych i sodowych i ich wymianę na nowoczesne ze źródłami światła typu LED. 3. Budowie i rozbudowie oświetlenia ulicznego. Zadanie przewiduje wdrożenie energooszczędnego oświetlenia ulicznego i oświetlenia miejsc niedoświetlonych dla mieszkańców w ramach którego powstanie około 4500 mb sieci oraz zamontowanych zostanie ponad 100 opraw typu LED w kilku miejscowościach na terenie gminy. Całość sieci zostanie wsparta inteligentnym systemem sterowania i zarządzania. Realizacja wyżej opisanej inwestycji wpłynie znacząco na podniesienie poziomu jakości życia społeczności lokalnej gminy Czermin – w której funkcjonowały zlikwidowane Państwowe Przedsiębiorstwa Gospodarki Rolnej. Dzięki realizacji projektu zwiększy się bezpieczeństwo ruchu kołowego i pieszego poprzez poprawę widoczności w godzinach nocnych i wieczornych. Ponadto dzięki realizacji inwestycji osiągnięte zostaną następujące korzyści: ograniczenie emisji dwutlenku węgla, - uzyskanie wymiernych oszczędności finansowych poprzez obniżenie mocy zainstalowanej urządzeń oświetleniowych, - obniżenie energochłonności całego systemu oświetlenia ulicznego gminy, - unowocześnienie oświetlenia oraz poprawa jego jakości i standardu, - poprawa wizerunku zewnętrznego gminy.
2) Zakres zadania obejmuje:
a) modernizacja oświetlenia ulicznego – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ wraz z wykazem ilościowym,
b) budowę linii oświetlenia ulicznego zgodnie z opracowanymi dokumentacjami projektowymi tj.:
• budowa i przebudowa kablowej linii oświetlenia ulicznego w m. Czermin,
• budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego w m. Żegocin,
• budowa i przebudowa kablowej linii oświetlenia ulicznego w m. Grab,
• budowa zasilania kablowego wraz z lokalizacją słupów i opraw oświetlenia ulicznego w ramach przebudowy istniejącego pasa drogi powiatowej w m. Skrzypnia,
• przebudowa drogi w zakresie oświetlenia zewnętrznego w m. Pieruchy, 46142 gm. Czermin, które stanowią odpowiednio załączniki od nr 2 do nr 5A,
c) zaprojektowanie i budowę sieci oświetlenia ulicznego zgodnie z Programem Funkcjonalno Użytkowym, który stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
3) Zamawiający określa następujące etapy realizacji zadania:
− etap I obejmuje modernizację oświetlenia ulicznego – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ, − etap II obejmuje realizację budów oświetlenia ulicznego, dla której Zamawiający posiada opracowaną dokumentację projektową zgodnie z załącznikami nr 2-5A, − etap III obejmuje realizację pozostałego zakresu zadania zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ w terminie do 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Uwaga! Zamawiający wymaga aby etap I został wykonany w terminie do 15.06.2024 r., natomiast pierwsza płatność może nastąpić po zrealizowaniu zakresu robót o wartości min. 52,44% wynagrodzenia brutto. Szczegóły płatności określa projekt umowy, który stanowi załącznik nr 8 do SWZ. 4) Ponadto Zamawiający informuje, że zamierza skorzystać w przedmiotowym postępowaniu z prawa opcji. Zamówienie podstawowe stanowi: cały zakres etapu I, cały zakres etapu II oraz część etapu III realizowanego w formule zaprojektuj i wybuduj tj: opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych dla lokalizacji: Broniszewice stacja 46071, Czermin stacja 460320, Grab stacja 43693 trasa nr 2, Grab stacja 43701, Grab stacja 43692, Pieruchy stacja 46196, Psienie – Ostrów stacja 46117, Psienie – Ostrów stacja 46142. Zamówienie dodatkowe stanowić będzie: pozostała część etapu III tj. opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót dla lokalizacji: Grab stacja 43693 trasa nr 3, Broniszewice stacja 46070 i 460084, Grab stacja 43678, Grab stacja 43693 trasa nr 1, Pieruchy stacja 46081, Czermin stacja 46227.
Zamawiający poinformuje Wykonawcę o realizacji zamówienia dodatkowego najpóźniej w terminie 2 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Zamówienie dodatkowe będzie podlegało realizacji równocześnie z zamówieniem podstawowym tj. do 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy. W przypadku realizacji zamówienia dodatkowego pierwsza transza wynagrodzenia, o której mowa w par. 10 ust. 4 pkt. a) będzie liczona względem całego wynagrodzenia (wynagrodzenie za zakres podstawowy oraz dodatkowy). Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji wybranych lokalizacji spośród wyszczególnionych w zamówieniu dodatkowym. Realizacja zadań objętych zamówieniem dodatkowym będzie prowadzona zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym, który stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
5) Zamawiający wymaga:
- zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji robót i przestrzegania przepisów BHP na terenie robót,
- zorganizowania zaplecza socjalno - technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji robót na terenie przekazanym przez Wykonawcę,
- prowadzenia robót bez zakłócania kontaktów międzyludzkich,
- utrzymania terenu wokół robót, który nie spowoduje utrudnień dla uczestników ruchu drogowego,
- wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego jak również z obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonywaniu,
- wszystkie osoby będące na placu budowy muszą posiadać kamizelki odblaskowe z informacją o Wykonawcy (m.in. nazwa firmy),
- użycia materiałów posiadających aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213 t.j.),
- zabezpieczenie terenu robót przed osobami postronnymi,
- w przypadku powstania odpadów selektywnego składowania odpadów i ich bieżąca utylizacja,
- uczestnictwa przedstawiciela Wykonawcy w co tygodniowych naradach,
- Uwaga! Ilekroć w niniejszej dokumentacji wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w w/w dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 6)Wykonawcy wymaga aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej z przedstawicielem Zamawiającego na terenie realizacji inwestycji – wizja lokalna odbędzie się w dn. 29.01.2024 r. w godzinach od 8:00 do 14:00 w obecności przedstawiciela urzędu gminy oraz OUiD w Kaliszu. Zainteresowani Wykonawcy winni stawić się w dn. 29.01.2024 r. o godz. 8:00 w siedzibie Urzędu Gminy Czermin – Sala Posiedzeń, gdzie nastąpi indywidualna rejestracja przedstawicieli Wykonawców. Oferta złożona przez Wykonawcę, który nie był obecny na wizji lokalnej podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 18. W trakcie wizji lokalnej nie udziela się odpowiedzi na pytania. W wizji lokalnej mogą jednocześnie uczestniczyć przedstawiciele kilku zainteresowanych Wykonawców. Wizja ma charakter otwarty i Zamawiający nie zapewnia poufności wizji lokalnej. Zamawiający zapewnia poufność danych rejestrowych. Zamawiający nie będzie ujawniał ani udostępniał informacji o podmiotach uczestniczących w wizji lokalnej. Wizja lokalna będzie miała charakter objazdowy po terenie gminy w lokalizacje objęte przedmiotem zamówienia. Odwołanie wizji lokalnej może nastąpić nie później niż na 1 dzień roboczy przed wyznaczonym dniem wizji lokalnej, z jednoczesnym wyznaczeniem kolejnego terminu wizji lokalnej, z zachowaniem wymogów właściwych dla zmiany SWZ. Na potwierdzenie udziału w wizji lokalnej przedstawiciela zainteresowanego Wykonawcy, Zamawiający przekaże odpowiednie zaświadczenie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1849176,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1849176,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1849176,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LIGHT ON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252968258
7.3.3) Ulica: ZYGMUNTA KRASIŃSKIEGO 18/97
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 01-581
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. PRACE ZIEMNE, MONTAŻ OPRAW OŚWIETLENIA ULICZNEGO - NAZWA PODWYKONAWCY NIEZNANA,
2. PRACE MONTAŻOWE PRZY WYMIANIE OPRAW -PPHU DAM - POWER INSTALACJE I SIECI ELEKTROENERGETYCZNE DAMIAN PÓŁROLNICZAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1849176,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI CZERMIN
- Poprawa jakości wychowania przedszkolnego na terenie Gminy Czermin
- Rozbudowa i przebudowa budynku OSP Ziempniów
więcej: przetargi CZERMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części pomieszczeń piwnicy budynku C na Archiwum Dokumentacji Medycznej SP ZOZ MSWiA w Lublinie
- PRZEBUDOWA KABINY HAMOWNIANEJ DUŻEJ MOCY W BUDYNKU NR 1
- Przebudowa istniejącej instalacji technologicznej w SUW Jeleń Gmina Lidzbark poprzez dostawienie II stopnia filtracji oraz modernizację systemu napowietrzania
- 156/Cir/25/KK_Częściowy remont dachu, gzymsu i obróbek blacharskich budynku KGP przy ul. Puławskiej 148/150 w Warszawie.
- Likwidacja barier architektonicznych dla klientów z niepełnosprawnością Urzędu Miejskiego w Człuchowie
- Przebudowa i wzmocnienie muru oporowego przy SP 6
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.