eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługa promocji projektu POPC.02.04.00-00-0018/20 "WORKFLOW DO OPRACOWANIA PUBLIKACJI CYFROWYCH NA UCZELNI"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa promocji projektu POPC.02.04.00-00-0018/20 „WORKFLOW DO OPRACOWANIA PUBLIKACJI CYFROWYCH NA UCZELNI”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gabriela.slowik@uwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwr.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa promocji projektu POPC.02.04.00-00-0018/20 „WORKFLOW DO OPRACOWANIA PUBLIKACJI CYFROWYCH NA UCZELNI”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01c327f2-22c2-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00418215

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004921/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.32 Usługa promocji projektu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Workflow do opracowania publikacji cyfrowych na uczelni” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Osi Priorytetowa nr 2 „E-administracja i otwarty rząd”, Działania nr 2.4 „Tworzenie usług i aplikacji wykorzystujących e-usługi publiczne i informacje sektora publicznego”, nr POPC.02.04.00-00-0018/20

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00316819/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.8.2022.GS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 346486,78 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 195500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Rodzaj zamówienia: usługa.
2. Przedmiotem umowy jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług promocyjnych w dwóch etapach w zakresie następujących zadań:
a) Zadanie promocyjne 1: Reklama w Internecie w portalach opiniotwórczych i branżowych (np. banery, rectangle);
b) Zadanie promocyjne 2: Reklama w Internecie profilowana pod konkretne grupy odbiorców w serwisach społecznościowych Facebook, Instagram oraz Google AdWords;
c) Zadanie promocyjne 3: Mailing do grup docelowych z wykorzystaniem portali opiniotwórczych, popularyzatorskich itp.;
d) Zadanie promocyjne 4: Wykupienie modułów reklamowych w prasie branżowej i opiniotwórczej (ogólnopolskiej) w formie artykułów;
e) Zadanie promocyjne 5: Warsztaty popularyzatorskie;
f) Zadanie promocyjne 6: Amplifying w sieci, SEO;
g) Zadanie promocyjne 7: Produkcja i montaż tablicy pamiątkowej.
3. Zamawiający wyznacza dwa etapy realizacji zamówienia z uwzględnieniem następującej kolejności:
Etap 1:
· Zadanie promocyjne 3 - 2 Mailingi;
· Zadanie promocyjne 4 - 3 Zlecenia;
· Zadanie promocyjne 5 - 2 Warsztaty;
· Zadanie promocyjne 7 – w całości.
Etap 2:
· Zadanie promocyjne 1 – w całości;
· Zadanie promocyjne 2 – w całości;
· Zadanie promocyjne 3 - 1 Mailing;
· Zadanie promocyjne 4 - 2 Zlecenia;
· Zadanie promocyjne 5 - 2 Warsztaty;
· Zadanie promocyjne 6 – w całości.
4. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia, zawiera Załącznik nr 3 do SWZ.
5. Szczegółowy zakres obowiązków, wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe

79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158670,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158670,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158670,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IAR Technologies Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5223122754

7.3.3) Ulica: Powstańców Śląskich 103/1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-355

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158670,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.