eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskPrace remontowe w pomieszczeniach 210, 211 w budynku nr 12 Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej, przy ul. Gabriela Narutowicza 11/12 w Gdańsku.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace remontowe w pomieszczeniach 210, 211 w budynku nr 12 Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej, przy ul. Gabriela Narutowicza 11/12 w Gdańsku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Elektrotechniki i Automatyki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gabriela Narutowicza 11/12

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.weia@pg.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace remontowe w pomieszczeniach 210, 211 w budynku nr 12 Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej, przy ul. Gabriela Narutowicza 11/12 w Gdańsku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6bbe1832-05ee-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00418129

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00305281

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/74/014/R/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu prac remontowych w budynku nr 12 Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej w Gdańsku przy ul. Gabriela Narutowicza 11/12.
2. Zakres prac obejmuje:
POMIESZCZENIA 210, 211
a) wyniesienie wyposażenia pomieszczeń na czas remontu w miejsca wskazane przez Zamawiającego w tym samym budynku i wniesienie po zakończeniu prac - wyniesione oraz pozostawione wyposażenie należy zabezpieczyć folią osłonową oraz taśmą,
b) zabezpieczenie na czas remontu podłóg stolarki okiennej i drzwiowej oraz wyposażenia poprzez oklejenie folią,
c) zeskrobanie starych powłok malarskich, przecieranie tynków przygotowanie powierzchni, naprawa pęknięć, gruntowanie gruntem wzmacniającym, dwukrotne szpachlowanie, dwukrotne malowanie ścian
farbą akrylową lateksową wodorozcieńczalną wysokiej jakości przeznaczoną do malowania pomieszczeń w budynkach użyteczności publicznej, farba odporna na zmywanie, czyszczenie i szorowanie na mokro klasa 1 wg obowiązującej normy PN-EN 13300, trwałość powłoki i koloru w czasie, gęstość 1,40-1,60 kg/dm3, farba matowa, wydajność 8-10 m2 przy jednokrotnym malowaniu - kolor biały lub jasny pastelowy uzgodniony
z Zamawiającym z pełnej palety kolorów,
d) przygotowanie powierzchni, szlifowanie nierówności, uzupełnienie ubytków malowanie dwukrotne farbą olejną lub ftalową odporną na środki dezynfekujące i okresowy kontakt z wodą, przeznaczoną do stosowania w budynkach użyteczności publicznej odporną na temperaturę okien drewnianych i podokienników wewnętrznych,
e) przygotowanie powierzchni, szlifowanie nierówności, uzupełnienie ubytków malowanie dwukrotne farbą olejną lub ftalową odporną na środki dezynfekujące i okresowy kontakt z wodą, przeznaczoną do stosowania w budynkach użyteczności publicznej rur stalowych i kratek wentylacyjnych,
f) zeskrobanie starych powłok malarskich, przecieranie, przygotowanie powierzchni, naprawa pęknięć,
gruntowanie gruntem wzmacniającym, dwukrotne szpachlowanie, dwukrotne malowanie sufitów farbą akrylową wodorozcieńczalną wysokiej jakości przeznaczoną do malowania pomieszczeń w budynkach użyteczności publicznej, farba odporna na zmywanie, czyszczenie i szorowanie na mokro klasa 3 wg obowiązującej normy PN-EN 13300, trwałość powłoki i koloru w czasie, gęstość 1,40-1,60 kg/dm3, farba matowa, wydajność 8-10 m2 przy jednokrotnym malowaniu - kolor biały,
g) rozebranie wszystkich warstw posadzek do poziomu stropu: posadzki z parkietu wraz z listwami przypodłogowymi z oczyszczeniem deszczułek i powiązaniem w wiązki, warstwy wyrównawczej, izolacji z papy i płyty pilśniowej, wypełnienia z żużla - przyjęto ok. 20 cm grubości warstw wypełniających,
h) dwukrotne gruntowanie podłoża preparatem neutralizującym substancje toksyczne i neutralizującym zapach (pozostałości kleju do parkietu typu Subit) - dekontaminacja podłoża,
i) wykonanie nowych warstw posadzkowych - izolacja z folii z wywinięciem na ścianę, 2x styropian posadzkowy gr. 2x5 cm, podłoże z zaprawy betonowej gr. 5 cm zbrojone siatką stalową, posadzka z paneli podłogowych - klasa ścieralności AC6,
j) montaż listew przypodłogowych drewnianych oraz listwy progowej aluminiowej,
k) demontaż grzejnika płytowego na czas prowadzenia robót, montaż po zakończeniu prac,
l) demontaż opraw oświetleniowych świetlówkowych na czas prowadzenia robót, montaż po zakończeniu prac.
KORYTARZ
Dostawa i montaż pochwytu drewnianego z drewna liściastego twardego (dąb, buk) na płaskowniku stalowym zamocowanego w 3-ch miejscach w ścianie - długość ok. 400 cm.
3. Przedmiot zamówienia określa:
a) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, zwana dalej „STWiORB”,
b) Opis przedmiotu zamówienia,
c) Dokumenty dodatkowe.
Dokumentacja przedmiotu umowy oraz wskazane pozostałe dokumenty zawarto w folderze o nazwie: „DOKUMENTACJA PRZEDMIOTU UMOWY”, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

45410000-4 - Tynkowanie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72939,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 477000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79620,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TWÓJ DOM Daniel Selonke

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 220880143

7.3.3) Ulica: Długa 28

7.3.4) Miejscowość: Bolszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-239

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79620,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Termin realizacji zamówienia - 45 dni kalendarzowych, licząc od dnia protokolarnego przekazania placu budowy.
2. Zamówienie zostało ujęte w planie postępowań o udzielenie zamówień na rok 2024 r. dla PG w pozycji ROBOTY BUDOWLANE pod numerem 1.1.8 - plan postępowań zamieszczony w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 10.04.2024 r. - numer 2024/BZP 00036123/08/P.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.