Ogłoszenie z dnia 2023-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienia gorącego posiłku w 2023r. dla uczniów: Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1, Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2, Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 5 w Kluczborku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004502402
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa
1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ops.kluczbork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kluczbork.opsinfo.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienia gorącego posiłku w 2023r. dla uczniów: Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1, Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2, Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 5 w Kluczborku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48a1baca-5de0-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00418032
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00110795/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zapewnienie gorącego posiłku w 2023r. dla uczniów PSP nr 1 i ZSO nr 1 w Kluczborku, PSP nr 2 oraz PSP nr 5 w Kluczborku w Kluczborku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Ustalono z Dyrektorem Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Kluczborku, Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Kluczborku, Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 5 w Kluczborku, że w roku szkolnym 2023/24 firmą świadczącą usługę cateringu w w/w szkole będzie P. H. Kamelia, Aneta Tabisz, ul. Ossowskiego 24a, 46-203 Kluczbork. W związku z powyższym nie ma możliwości technicznych do realizacji usługi polegającej na przygotowaniu i wydaniu posiłków przez inną firmę.
Wprowadzenie kolejnej firmy wydającej posiłki uczniom posiadającym decyzje Ośrodka skutkowałoby stygmatyzacją dzieci jako biednych i niezaradnych. Takie rozwiązanie z pewnością doprowadziłoby do zróżnicowania pod względem jakościowym i ilościowym przygotowanych przez różne firmy posiłków dla uczniów jednej szkoły.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 51994,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zapewnienia gorącego posiłku dla uczniów: Publicznej Szkoły Podstawowej
Nr 1 w Kluczborku, Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 oraz Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 5 w Kluczborku w okresie w okresie od 05.09.2023 r. do 22.12.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56160 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56160 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56160 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H. Kamelia
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7510007884
7.3.3) Ulica: Ossowskiego 24a
7.3.4) Miejscowość: Kluczbork
7.3.5) Kod pocztowy: 46-203
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Tabisz Aneta Przedsiębiorstwo Handlowe "KAMELIA"
jakie przetargi wygrała firma
Tabisz Aneta Przedsiębiorstwo Handlowe "KAMELIA"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56160 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-12 do 2023-12-22INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Świadczenie całodobowego, czasowego schronienia na rzecz osób bezdomnych z gminy Kluczbork
- Dostawa samochodu dostawczego typu VAN, furgon brygadowy na potrzeby Zakładu Karnego w Kluczborku
- "Remont drogi powiatowej nr 1321O na odcinku o długości 800 m w miejscowości Unieszów-etap I"
- Wymiana podłogi wraz z instalacją wodno-kanalizacyjną na warsztatach szkolnych ZS 1 w Kluczborku
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie śniadań, dwudaniowych obiadów i kolacji wychowankom Internatu w roku szkolnym 2025/2026 i 2026/2027
- Świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 16 im. Fryderyka Chopina w Lublinie
- Wyżywienie dzieci w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wielmoży w roku szkolnym 2025/2026, Gmina Sułoszowa
- "Przygotowanie i dostawa posiłków dla Szkoły Podstawowej im. 100-lecia Niepodległości Polski w Kalinówce w roku szkolnym 2025/2026"
- Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie posiłków uczniom Szkoły Podstawowej nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Wieluniu
- Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie posiłków uczniom Szkoły Podstawowej nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstańców Śląskich w Wieluniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.