Ogłoszenie z dnia 2023-09-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00330643/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag z terenu Związku Międzygminnego „Gospodarka Komunalna”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY "GOSPODARKA KOMUNALNA"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 519625735
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 87 732 60 97
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zmgk@miasto.elk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://elk-ekomazury.bip-wm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dda1331b-2d1b-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag z terenu Związku Międzygminnego „Gospodarka Komunalna”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dda1331b-2d1b-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00417878
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047798/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00330643
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZMGK.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 295922,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru odpadów z działalności rolniczej tj. folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag (zwanymi dalej odpadami), z 4 Punktów Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów (zwanych dalej PDGO), obsługiwanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami „Eko-MAZURY” Sp. z o.o. w Siedliskach k. Ełku (zwane dalej PGO „Eko-MAZURY”) i zlokalizowanych w następujących miejscach:
1) Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych wraz z Punktem Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów w Siedliskach, Siedliska 77, 19-300 Ełk,
2) Stacja przeładunkowa wraz z Punktem Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów w Kośmidrach, Kośmidry 50, 19-500 Gołdap,
3) Stacja przeładunkowa wraz z Punktem Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów w Olecku, ul. Kościuszki 57, 19-400 Olecko,
4) Stacja przeładunkowa wraz z Punktem Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów w Białej Piskiej, ul. Parkowa 2, 12-230 Biała Piska, oraz poddanie ich procesowi odzysku lub unieszkodliwienia.
2. Związek Międzygminny „Gospodarka Komunalna” z siedzibą w Ełku (zwany dalej ZMGK) jest 100% udziałowcem Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami „Eko-MAZURY” Sp. z o.o. Gminy reprezentowane są w Zgromadzeniu Wspólników Spółki poprzez Zarząd Związku.
3. Odpady dostarczone będą przez posiadaczy odpadów (rolników) do ww. 4 Punktów Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów, z terenu 11 gmin należących do Związku Międzygminnego „Gospodarka Komunalna”: Gmina Ełk, Gmina Kalinowo, Gmina Prostki, Gmina Stare Juchy, Gmina Kowale Oleckie, Gmina Olecko, Gmina Świętajno, Gmina Wieliczki, Gmina Dubeninki, Gmina Gołdap, Gmina Biała Piska.
4. Uwaga!!! Prace związane z przedmiotem zamówienia, muszą być wykonywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 699 z późn. zm.).
5. Posiadacz odpadów (rolnik) będzie dostarczał frakcje odpadów własnym transportem, zapakowane, każda oddzielnie, w opakowania typu Big Bag lub luzem. Przez frakcje odpadów należy rozumieć:
1) folia rolnicza czarna, czarno-biała lub zielona tzw. folie twarde – po pryzmach, z tuneli itp.,
2) siatki do owijania balotów,
3) sznurek do owijania balotów,
4) folia rolnicza biała, niebieska, zielona po sianokiszonce (z balotów),
5) opakowania po nawozach,
6) opakowania typu Big Bag.
6. Odpady będą odbierane od posiadacza odpadów (rolnika) w podziale na 4 grupy:
1) folia rolnicza czarna, czarno-biała lub zielona tzw. folie twarde – po pryzmach, z tuneli itp. (wymienione odpady będą przekazywane pod kodem 02 01 04);
2) siatki do owijania balotów i sznurek do owijania balotów (wymienione odpady będą przekazywane pod kodem 02 01 04);
3) folia rolnicza biała, niebieska, zielona po sianokiszonce (z balotów) (wymienione odpady będą przekazywane pod kodem 02 01 04);
4) opakowania po nawozach i opakowania typu Big Bag (wymienione odpady będą przekazywane pod kodem 15 01 02).
7. Odpady dostarczone własnym pojazdem przez posiadacza odpadów (rolnika) do wszystkich PDGO wskazanych w pkt. 1., będą podlegały ścisłej ewidencji na stanowiskowej samochodowej wadze przejezdnej. Podczas wjazdu pojazdu rejestrowana będzie jego masa brutto oraz ustalany rodzaj wwożonych odpadów wg asortymentu cenowego i kodów odpadów. Masa netto przekazanych odpadów ustalana będzie podczas przejazdu pustego pojazdu przez wagę i będzie rejestrowana w dokumencie wagowym.
8. Z uwagi na brak możliwości tymczasowego magazynowania odpadów na terenie wszystkich PDGO wskazanych w pkt. 1 Wykonawca musi zapewnić:
1) Odpowiednią liczbę kontenerów lub/i pojazdów przeznaczonych do odbioru dostarczanych odpadów (wraz z zabezpieczeniem przed rozwiewaniem frakcji lekkiej) umożliwiających sukcesywny ich odbiór.
2) Niezbędny sprzęt do rozładunku i załadunku dostarczonych przez rolnika odpadów.
3) Niezbędne środki transportu do odbioru/wywozu dostarczonych odpadów.
4) Odpowiednią liczbę pracowników umożliwiających właściwe wykonanie niniejszego zamówienia, wraz z niezbędnym mobilnym zapleczem socjalnym.
9. Wymagania dotyczące miejsca wykonania umowy:
1) Nie dopuszcza się magazynowania odpadów odebranych od rolników na terenie wszystkich PDGO wskazanych w pkt. 1.
2) Wykonawca odpowiedzialny jest za bezpieczeństwo, należyty porządek, utrzymanie czystości i zabezpieczenie terenu przed rozwiewaniem odpadów.
3) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zasad określonych w „Regulaminie korzystania z usług publicznych świadczonych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami „Eko MAZURY" Sp. z o.o.", dostępny na stronie:
https://eko-mazury.elk.pl/wp-content/uploads/2021/12/Regulamin.pdf
4) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji niniejszego zadania w sposób nie zakłócający bieżącej pracy Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami „Eko-MAZURY" Sp. z o.o.", we wszystkich PDGO wskazanych w pkt. 1.
10. Harmonogram odbiorów odpadów przez Wykonawcę, z przewidywaną jednodniową ilością odebranych odpadów, uwzględniający bieżącą pracę Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami „Eko-MAZURY" Sp. z o.o.", we wszystkich PDGO wskazanych w pkt. 1, będzie ustalony pomiędzy stronami umowy i zaakceptowany przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami „Eko-MAZURY" Sp. z o.o.", przed rozpoczęciem realizacji zadania.
11. Rozliczenie ilości odebranych odpadów będzie odbywało się pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym i PGO „Eko-MAZURY” w następujący sposób:
1) stroną przekazującą odpady i wystawiającą Karty Przekazania Odpadów (zwanych dalej KPO) w systemie Baza Danych o Odpadach i Opakowaniach (zwanej dalej BDO) będzie PGO „Eko-MAZURY”, a odbierającą Wykonawca;
2) ilość odpadów odebranych i wywiezionych przez Wykonawcę, ustalana będzie na podstawie dokumentów wagowych odpadów wwożonych na teren PDGO przez posiadaczy odpadów (rolników).
12. Termin realizacji zadania:
1) odbiór odpadów przez Wykonawcę z 4 PDGO – od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2023 r.
2) poddanie odpadów o kodzie 02 01 04 i 15 01 02 procesowi odzysku lub unieszkodliwienia i przekazanie Zamawiającemu wygenerowanych z systemu BDO i poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii:
a) kart ewidencji odpadów potwierdzających przyjęcie odpadów przez prowadzącego zbieranie lub przetwarzanie odpadów w procesie odzysku lub unieszkodliwienia – do dnia 15.12.2023 r.
b) kart przekazania odpadów do docelowej instalacji (w statusie z potwierdzonym transportem) - do dnia 31.01.2024 r.,
c) dokumentów ewidencji odpadów potwierdzających ostateczne zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwienia lub odzysku – do dnia 30.06.2024 r.
3) sprawdzenie należytego wykonania zadania oraz podpisanie końcowego protokołu odbioru wykonania usług, sporządzonego w oparciu o przekazane przez Wykonawcę dokumenty wymienione w pkt. 12, ppkt 2) lit. a) - do dnia 22.12.2023 r.
13. Łączna waga odpadów z działalności rolniczej przekazanych przez Wykonawcę do procesów odzysku lub unieszkodliwienia nie może przekraczać wagą odpadów odebranych przez Wykonawcę z 4 PDGO.
14. Podstawą rozliczenia ilości odpadów poddanych procesom unieszkodliwienia lub odzysku i podpisania protokołu z odbioru wykonania usługi, będą kopie kart wymienionych w pkt 12 ppkt 2).
15. Zadeklarowana przez posiadaczy odpadów (rolników) ilość odpadów z działalności rolniczej:
1) do odbioru w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych wraz z Punktem Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów w Siedliskach, Siedliska 77, 19-300 Ełk:
a) folia rolnicza czarna, czarno-biała lub zielona tzw. folie twarde – po pryzmach, z tuneli itp. – 61,950 Mg;
b) siatka do owijania balotów i sznurek do owijania balotów– 24,020 Mg;
c) folia rolnicza biała, niebieska, zielona po sianokiszonce (z balotów)– 82,300 Mg;
d) opakowania po nawozach i opakowania typu Big Bag– 27,450 Mg.
2) do odbioru w Stacji przeładunkowej wraz z Punktem Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów w Olecku, ul. Kościuszki 57, 19-400 Olecko:
a) folia rolnicza czarna, czarno-biała lub zielona tzw. folie twarde – po pryzmach, z tuneli itp. – 32,670 Mg;
b) siatka do owijania balotów i sznurek do owijania balotów– 19,222 Mg;
c) folia rolnicza biała, niebieska, zielona po sianokiszonce (z balotów) – 54,260 Mg;
d) opakowania po nawozach i opakowania typu Big Bag – 17,750 Mg.
3) do odbioru w Stacji przeładunkowej wraz z Punktem Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów w Kośmidrach, Kośmidry 50, 19-500 Gołdap:
a) folia rolnicza czarna, czarno-biała lub zielona tzw. folie twarde – po pryzmach, z tuneli itp. – 5,130 Mg;
b) siatka do owijania balotów i sznurek do owijania balotów– 7,300 Mg;
c) folia rolnicza biała, niebieska, zielona po sianokiszonce (z balotów) – 23,900 Mg;
d) opakowania po nawozach i opakowania typu Big Bag – 1,880 Mg.
4) do odbioru w Stacji przeładunkowej wraz z Punktem Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów w Białej Piskiej, ul. Parkowa 2, 12-230 Biała Piska:
a) folia rolnicza czarna, czarno-biała lub zielona tzw. folie twarde – po pryzmach, z tuneli itp. – 45,050 Mg;
b) siatka do owijania balotów i sznurek do owijania balotów– 13,350 Mg;
c) folia rolnicza biała, niebieska, zielona po sianokiszonce (z balotów) – 23,400 Mg;
d) opakowania po nawozach i opakowania typu Big Bag – 26,950 Mg.
16. Łączna zadeklarowana przez posiadaczy odpadów (rolników) ilość odpadów z działalności rolniczej wynosi:
1) folia rolnicza czarna, czarno-biała lub zielona tzw. folie twarde – po pryzmach, z tuneli itp. (kod 02 01 04) – 144,800 Mg;
2) siatki do owijania balotów i sznurek do owijania balotów (kod 02 01 04) – 63,892 Mg;
3) folia rolnicza biała, niebieska, zielona po sianokiszonce (z balotów) (kod 02 01 04) – 183,860 Mg;
4) opakowania po nawozach i opakowania typu Big Bag (kod 15 01 02) – 74,030 Mg.
(...)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 262304,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 262304,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 262304,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REVOL Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521056537
7.3.3) Ulica: ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 106/10
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-341
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 262304,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Zakup i dostawa opału do szkół na terenie Gminy Ełk - oleju opałowego, węgla, pelletu i gazu płynnego propan na sezon grzewczy 2025/2026
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów oraz sprzętu komputerowego na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- PROJEKT BUDOWY DRÓG ROWEROWYCH W EŁKU, z podziałem na pięć części
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Związku Międzygminnego "Gospodarka Komunalna"
- Unowocześnienie i doposażenie 3 pracowni zawodowych do kształcenia w zawodzie technik analityk w ramach projektu Umiejętności drogą do sukcesu zawodowego uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Ełku cz. I.
- BUDOWA OŚWIETLENIA PODJAZDU WRAZ Z ILUMINACJĄ BUDYNKU PRZY UL. PIŁSUDSKIEGO 4 W EŁKU
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport i zagospodarowanie zmieszanych odpadów z budowy, remontów i demontażu innych niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03 (kod odpadu 17 09 04) (...)
- Usługa rozdrabniania odpadów wielkogabarytowych.
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Płośnica w 2025 roku
- Usługi w zakresie odbioru i zniszczenia ruchomości różnego rodzaju: zużytych składników majątku ruchomego oraz wyrobów tytoniowych
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 09 tj. - minerały (piasek, kamienie) wytworzonych w ZUOK w Płoszowie
- Uprzątanie i zapewnienie utylizacji zwłok zwierząt dziko żyjących na terenie m. st. Warszawy.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.