eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LimanowaModernizacja dróg wewnętrznych (2025/2)



Ogłoszenie z dnia 2025-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg wewnętrznych (2025/2)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LIMANOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892363

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Matki Boskiej Bolesnej 18 B

1.5.2.) Miejscowość: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18/3372-252

1.5.8.) Numer faksu: 18/3371-337

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminalimanowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminalimanowa.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamowienia/6c372a2a-849f-44f8-8c3c-b5ec26214d84

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg wewnętrznych (2025/2)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d03bdd95-3453-4e36-91df-c08eedcfdcab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00417816

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00675692/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja dróg wewnętrznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00318097

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Drogi w miejscowościach Męcina i Pasierbiec
Zakres robót obejmuje wykonanie dwóch odcinków dróg:
1. Droga Nowe Rybie dz. 702/2 Zakres prac w km 0+000 – 0+190 obejmował będzie:
- roboty ziemne koparką,
- wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznych, grysowych,
- wykonanie zjazdów,
- poprawa poboczy,
- zabezpieczenie sieci gazowej.

2. Droga Młynne dz. 485
Zakres prac obejmował będzie:
- roboty ziemne koparką,
- mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanki mineralno – bitumicznej,
- wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym,
- roboty remontowe, cięcie piłą,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego warstwa górna,
- wykonanie nawierzchni z mieszanka mineralno-asfaltową,
-powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych,
- regulacja studzienek
Szczegółowy zakres robót i został wyszczególniony w załącznikach do SWZ – przedmiarze robót, STWiORB oraz umowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 939547,58 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Drogi dojazdowej w miejscowości Stara Wieś
Zakres robót obejmuje wykonanie trzech odcinków dróg:
1. Przebudowa drogi Stara Wieś dz. ew. nr 460/2, 454
Zakres prac w km 0+000 – 0+425 obejmował będzie:
- roboty ziemne koparką,
- roboty remontowe, frezowanie nawierzchni, cięcie piłą,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, warstwa dolna, warstwa górna,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznych, grysowych,
-powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych,
- wykonanie zjazdów,
- wymiana przepustów,
- poprawa poboczy.

2. Przebudowa drogi Stara Wieś dz. ew. nr 2353
Zakres prac w km 0+00 – 0+190 obejmował będzie:
- roboty ziemne koparką,
- roboty remontowe, frezowanie nawierzchni, cięcie piłą,
- mechaniczne oczyszczanie i skrapianie emulsją,
- wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznych, grysowych,
-powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych,
- regulacja studzienki
- wykonanie zjazdów,
- poprawa poboczy.



3. Przebudowa drogi Stara Wieś dz. ew. nr 2468
Zakres prac w km 0+000 – 0+125 obejmował będzie:
- roboty ziemne koparką,
- roboty remontowe, frezowanie nawierzchni, cięcie piłą,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego warstwa górna,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznych, grysowych,
-powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych,
- wykonanie zjazdów,
- poprawa poboczy,
- wykonanie narzutu kamiennego,
- betonowanie,
- zamontowanie barierek ochronnych stalowych.
Szczegółowy zakres robót i został wyszczególniony w załącznikach do SWZ – przedmiarze robót, STWiORB oraz umowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 399888,28 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Drogi w miejscowości Mordarka
1. Remont drogi Mordarka Kunówka
Zakres prac w km 0+000 – 1+500 obejmował będzie:
- roboty ziemne koparką,
- roboty remontowe, frezowanie nawierzchni, cięcie piłą,
- wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznych, grysowych,
-powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych,
- wykonanie zjazdów,
- poprawa poboczy
- rozebranie nawierzchni z płyt betonowych,
- wykonanie narzutu kamiennego,
- betonowanie,
- remont cząstkowy chodników z kostki kamiennej.

2. Przebudowa drogi Mordarka dz. ew. nr 1017/1
Zakres prac w km 0+000 – 0+200 obejmował będzie:
- roboty ziemne koparką,
- roboty remontowe, frezowanie nawierzchni, cięcie piłą,
- wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznych, grysowych,
-powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych,
- wykonanie zjazdów,
- poprawa poboczy,
- remont cząstkowy chodników z kostki kamiennej.
Szczegółowy zakres robót i został wyszczególniony w załącznikach do SWZ – przedmiarze robót, STWiORB oraz umowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 560896,15 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – Drogi w miejscowości Rupniów
1. Droga Rupniów do Sojki
Zakres prac w km 0+00 – 0+420 obejmował będzie:
- roboty ziemne i rozbiórkowe,
- roboty remontowe, frezowanie nawierzchni, cięcie piłą,
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – asfaltową,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznych, grysowych,
- powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych,
- wykonanie zjazdów,
- poprawa poboczy,
- remont cząstkowy chodników z kostki kamiennej.

2. Droga Rupniów koło Tartaku
Zakres prac w km 0+000 – 0+240 obejmował będzie:
- roboty ziemne koparką,
- roboty remontowe, frezowanie nawierzchni, cięcie piłą,
- wykonanie górnej warstwy podbudowy,
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – asfaltową,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznych, grysowych,
-powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych,
- wykonanie zjazdów,
- poprawa poboczy.
Szczegółowy zakres robót i został wyszczególniony w załącznikach do SWZ – przedmiarze robót, STWiORB oraz umowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 146015,62 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1299305,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1299305,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1299305,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firmę Handlowo-Usługową KADBUD Kazimierz Dudzik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 737-113-19-93

7.3.3) Ulica: Ogrodowa 10

7.3.4) Miejscowość: Mszana Dolna

7.3.5) Kod pocztowy: 34-730

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1299305,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369615,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 379230,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 369615,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Stanisław Tomaszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7371002238

7.3.3) Ulica: Stronie 167

7.3.4) Miejscowość: Przyszowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-604

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 369615,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 509999,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 548266,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 509999,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe „LIMDROG” sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7371878261

7.3.3) Ulica: Matki Boskiej Bolesnej 87

7.3.4) Miejscowość: Limanowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-600

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 509999,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144525,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153543,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144525,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Stanisław Tomaszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7371002238

7.3.3) Ulica: Stronie 167

7.3.4) Miejscowość: Przyszowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-604

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144525,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.