eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrykówZagospodarowanie działek gminnych w Nowostawach Górnych i Zagłobie



Ogłoszenie z dnia 2025-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie działek gminnych w Nowostawach Górnych i Zagłobie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stryków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057833

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 27

1.5.2.) Miejscowość: Stryków

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-010

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 719 80 02

1.5.8.) Numer faksu: 42 719-81-93

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strykow@strykow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_strykow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1136132

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie działek gminnych w Nowostawach Górnych i Zagłobie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6295239-1ba9-4830-aa33-0557a43d1a36

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00417728

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029552/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Zagospodarowanie działek gminnych w Nowostawach Górnych i Zagłobie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00302783

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.19.2025.JZ.PZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 188000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - „Zagospodarowanie działki gminnej w Nowostawach Górnych”.
Planowana inwestycja znajduje się pod adresem Nowostawy Górne 22, dz. nr ewid. 145/3, obręb Nowostawy Górne, gm.
Stryków, powiat zgierski.
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie działki sołeckiej w miejscowości Nowostawy Górne w ogród rekreacyjnosportowy
z altaną oraz oświetleniem solarno-wiatrowym.
Wykonawca w ramach realizacji zadania zobowiązany jest do wykonania projektu zagospodarowania działki oraz robot
budowlanych, na które składają się następujące elementy:
- boisko do koszykówki,
- boisko do siatkówki,
- 2 lampy solarno-wiatrowe,
- altana,
- 2 stoły z ławkami,
- 2 budynki dla ptaków i owadów,
- nasadzenia krzewów.
Szczegółowe wymagania dotyczące zakresu zadania określa program funkcjonalno-użytkowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 108000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Zagospodarowanie działki gminnej w Zagłobie”.
Planowana inwestycja znajduje się pod adresem Zagłoba 13, dz. nr ewid. 121/1, obręb Ciołek, gm. Stryków, powiat zgierski.
Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie placu zabaw w urządzenia zabawowe i sensoryczne oraz zagospodarowanie
terenu poprzez wykonanie nasadzeń roślinnych na działce sołeckiej w miejscowości Zagłoba.
Wykonawca w ramach realizacji zadania zobowiązany jest do wykonania projektu zagospodarowania działki oraz
wyposażenia placu zabaw w ścieżkę sensoryczną składającą się z:
- gry „papier-kamień-nożyce”,
- gry „kółko i krzyżyk”,
- panelu „zegar”,
oraz następujących urządzeń zabawowych:
- karuzeli,
- stołu podwójnego do gry w szachy i chińczyka z ławkami,
- zestawu wieżowego,
- piramidy linowej stożek.
Szczegółowe wymagania dotyczące zakresu zadania określa program funkcjonalno-użytkowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 108.000,00 zł. Oferta z najniższą ceną znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty. Wobec tego Zamawiający zobligowany jest do unieważnienia postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176812,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393267,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77998,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 354129,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77998,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): FreeKids s.c. A. Gąsiorek Z. Andruszewski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Gąsiorek Artur Freekids, Andruszewski Zbigniew FreeKids,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021208968

7.3.3) Ulica: FreeKids s.c. A. Gąsiorek, Z. Andruszewski

7.3.4) Miejscowość: Trzęsowice

7.3.5) Kod pocztowy: 55-106

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77998,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.