Og³oszenie z dnia 2023-09-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00496229/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-16
- 2023/BZP 00496223/01 - Wynik z dnia 2023-11-16
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont kapitalny budynku mieszkalno – us³ugowego wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Stawowej 2 w Miko³owie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zak³ad Gospodarki Lokalowej w Miko³owie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270547060
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Miko³ów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zgl.mikolow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zgl.mikolow.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont kapitalny budynku mieszkalno – us³ugowego wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Stawowej 2 w Miko³owie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-06d5fcac-5dcd-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00417327
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00021474/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Remont kapitalny budynku mieszkalno – us³ugowego wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Stawowej 2 w Miko³owie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zgl_mikolow3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zgl_mikolow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: WYMAGANIA TECHNICZNE I
ORGANIZACYJNE DOTYCZ¡CE KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ OPISANE ZOSTA£Y W REGULAMINIE
INTERNETOWEJ PLATFORMY ZAKUPOWEJ POD ADRESEM: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin ORAZ
INSTRUKCJI DLA WYKONAWCÓW DOSTÊPNEJ POD ADRESEM :
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view oraz Szczegó³owy opis wymagañ znajduje siê w Rozdziale XI SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. Administratorem danych osobowych zawartych w dokumentacji postêpowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego jest: Zak³ad Gospodarki Lokalowej z siedzib± w Miko³owie, przy ul. Kolejowej 2.
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych w nastêpuj±cy sposób:
pisemnie na adres siedziby Zamawiaj±cego,
poprzez pocztê elektroniczn± pod adresem e-mail: grzegorz.szymanski@mikolow.eu
3. Dane osobowe, o których mowa w pkt 1 przetwarzane s± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i wykonania umowy w sprawie zamówienia publicznego pn. Remont kapitalny budynku mieszkalno – us³ugowego wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Stawowej 2 w Miko³owie.
4. Odbiorcami danych osobowych, o których mowa w pkt 1 bêd±:
osoby lub podmioty, którym na ich wniosek udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z warunkami okre¶lonymi w przepisach o zamówieniach publicznych (w oparciu o art. 18 i art. 78 ustawy z dnia 11.09.2019 r.– Prawo zamówieñ publicznych, zwanej dalej „ustaw± Pzp”),
osoby upowa¿nione przez Administratora do przetwarzania danych osobowych (w szczególno¶ci pracownicy zatrudnieni u Administratora),
podmioty bêd±ce dostawcami systemów teleinformatycznych wykorzystywanych przez Administratora do przetwarzania danych i wspieraj±cych realizacjê jego zadañ z zakresu udzielania zamówieñ publicznych oraz ¶wiadcz±ce asystê i wsparcie techniczne przy korzystaniu z tych systemów w ramach zawartych z nimi umów.
5. Dane osobowe zawarte w dokumentacji postêpowania nie bêd± stanowi³y podstawy do podejmowania wzglêdem osób, których te dane dotycz± decyzji w sposób zautomatyzowany ani ich profilowania, stosownie do art. 22 RODO.
.....cd. w swz rozdz XXIII
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZGL/TP/06/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu kapitalnego budynku mieszkalno – us³ugowego wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Stawowej 2 w Miko³owie. zgodnie z decyzj± o pozwoleniu na budowê nr RDPB-487/2019 z dnia 23.05.2019, pozwoleniem ¦l±skiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach nr K/616/2019 z dnia 21.05.2019 , dokumentacj± techniczn±, przedmiarami robót ( które stanowi± jedynie rolê pomocnicz±), STWiOR oraz projektem technicznym w bran¿y budowlanej, instalacji sanitarnych oraz elektrycznej.
2. Zakres robót obejmuje:
a) Demonta¿ poszycia i konstrukcji dachu,
b) Czê¶ciowy demonta¿ istniej±cych ¶cian parteru,
c) Wykonanie nowo projektowanych fundamentów,
d) Wykonanie nowo projektowanych ¶cian parteru, zamurowanie otworów – zgodnie z projektem architektury,
e) Wykonanie nowych otworów i poszerzenie otworów okiennych na parterze,
f) Wykonanie konstrukcji stropu wraz z ¿elbetowymi belkami i nadpro¿ami, wykonanie wieñca obwodowego,
g) Wykonanie nowych ¶cian piêtra wraz z nadpro¿ami,
h) Wykonanie belek oraz stropu nad piêtrem,
i) Wykonanie ¶cian szczytowych oraz wieñca obwodowego w poziomie oparcia dachu,
j) Odtworzenie konstrukcji dachu,
k) Wykonanie obróbek blacharskich przy okapach,
l) Wykonanie poszycia wraz z warstwami spadkowymi,
m) Wykonanie prac wykoñczeniowych: ocieplenie stropu, warstwy wykoñczeniowe stropu, ocieplenie ¶cian zewnêtrznych, tynki zewnêtrzne i wewnêtrzne, ocieplenie, ¶ciany dzia³owe z G-K, i inne,
- Wykonanie wewnêtrznej instalacji elektrycznej
- Wykonanie instalacji o¶wietlenia awaryjnego
- Wykonanie instalacji odgromowej
- Wykonanie instalacji teletechnicznych
- Wykonanie instalacji kanalizacyjnej
- Wykonanie instalacji c.o.
- Wykonanie instalacji wody ciep³ej i zimnej
n) Wykonanie pozosta³ych robót zwi±zanych z przedmiotow± inwestycj±
Zakres robót nie obejmuje wykonania wêz³a cieplnego, Wykonawca wykona prace przy³±czeniowe.
Szczegó³owe okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, które pe³ni± rolê pomocnicz± , specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, pozwoleniu na budowê oraz pozwoleniu konserwatora zabytków, które stanowi± za³±czniki do SWZ.
3. Je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego Wykonawcê, dopuszcza siê zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oraz funkcjonalnych itp.
4. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku, Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
5. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
6. Wszelkie materia³y u¿ywane do wykonywania prac winny posiadaæ stosowne wymagane obowi±zuj±cymi przepisami prawa atesty, aprobaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Dokumenty potwierdzaj±ce powy¿sze Wykonawca przedstawi ka¿dorazowo na ¿±danie inspektora nadzoru.
7. Wykonawca w czasie realizacji prac bêdzie utrzymywa³ ³ad i porz±dek na terenie , na którym je wykonuje, a tak¿e zapewni warunki bezpieczeñstwa i p.po¿. okre¶lone w przepisach szczególnych.
8. Zamawiaj±cy informuje równie¿, i¿ przysz³emu Wykonawcy nakazuje siê zabezpieczyæ plac budowy przed dostêpem osób trzecich, utrzymywaæ ³ad i porz±dek w trakcie robót, oraz uporz±dkowaæ po ukoñczeniu robót.
9. Na wykonane przez siebie prace oraz zastosowane materia³y Wykonawca musi udzieliæ minimum 3 letniej gwarancji.
10. Na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca jest zobowi±zany przedstawiæ kopiê uprawnieñ budowlanych wraz z aktualnym za¶wiadczeniem o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby zawodowej, zgodnie z postawionymi warunkami udzia³u w postêpowaniu.
11. Zamawiaj±cy nie wymaga odbycia przez Wykonawcê wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia. Jednak¿e ze wzglêdu na rozliczenie rycza³towe Zamawiaj±cy w celu prawid³owego przygotowania oferty zaleca odbycie wizji w terenie.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 410 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
£±czna cena oferty brutto – 60 pkt. = 60%
Okres gwarancji – 30 pkt. = 30%
Rodzaj farb – 10 pkt = 10%
1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór:
C= CN/ CO x 60 pkt
Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Cena” wynosi 60 pkt.
1.2 Ocena kryterium „Okres gwarancji”
Punkty zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób:
za 3 letni okres gwarancji na wykonane prace i zastosowane materia³y uzyskuje 0 pkt.
za 4 letni okres gwarancji na wykonane prace i zastosowane materia³y uzyskuje 10pkt
za 5 letni okres gwarancji na wykonane prace i zastosowane materia³y uzyskuje 20pkt
za 6 letni i d³u¿szy okres gwarancji na wykonane prace i zastosowane materia³y uzyskuje 30 pkt
(okres gwarancji nale¿y podaæ w pe³nych latach)
W przypadku, gdy Wykonawca w Formularzu Ofertowym poda okres gwarancji krótszy ni¿ 3 lata Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca nie udzieli minimalnego wymaganego okresu gwarancji na wykonane prace i zastosowane materia³y bêd±ce przedmiotem zamówienia i odrzuci ofertê Wykonawcy jako niezgodn± z zapisami SWZ.
W przypadku, gdy Wykonawca w Formularzu Ofertowym nie wpisze okresu gwarancji Zamawiaj±cy przyjmie, jako podstawê do oceny, minimalny okres gwarancji na wykonane prace i zastosowane materia³y bêd±ce przedmiotem zamówienia, a oferta otrzyma w tym kryterium „0” punktów.
W tym kryterium mo¿na uzyskaæ maksymalnie 30 punktów, nawet je¶li wykonawca poda d³u¿szy okres gwarancji ni¿ 6 lat.
1.3.Ocena kryterium „Rodzaj farb”
Punkty zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób:
za zastosowanie farb wysokoprzepuszczalnych do malowania wnêtrz– 10 pkt
za zastosowanie farb zwyk³ych do malowania wnêtrz – 0 pkt
W przypadku, gdy Wykonawca w Formularzu Ofertowym nie wska¿e rodzaju farby, Zamawiaj±cy przyjmie, jako podstawê do oceny, zastosowanie farb zwyk³ych, a oferta otrzyma w tym kryterium „0” punktów.
W tym kryterium mo¿na uzyskaæ maksymalnie 10 punktów
W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane bêd± punkty
wed³ug nastêpuj±cej zasady:
CN/CO x 60 pkt + dodatkowa ilo¶æ pkt zwi±zana z kryterium poza cenowym, wg zasad przedstawionych powy¿ej = ............... punktów
Wyja¶nienia :
CN - cena oferty najtañszej
CO - cena oferty badanej
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Rodzaj farb
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Niniejszy warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
2.1) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie:
a) 1 robotê budowlan± zwi±zan± z remontem kapitalnym budynku zawieraj±cym w swoim zakresie wymianê dachu o konstrukcji drewnianej wraz z poszyciem oraz wymianê stropów (obejmuj±cego wszystkie bran¿e tj. ogólnobudowlan± , elektryczn± i instalacyjn±) o warto¶ci min. 1 000.000,00 z³ brutto
b) 1 robotê budowlan± na zabytkach lub w strefie urbanistycznej wpisanej do rejestru zabytków o warto¶ci min. 800.000,00 z³ brutto
2.2) dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadaj±cymi nastêpuj±ce kwalifikacje tj.:
a) dysponuje jedn± osob± posiadaj±c± aktualne uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeñ,
b) dysponuje jedn± osob± posiadaj±c± aktualne uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych c) dysponuje jedn± osob± posiadaj±c± aktualne uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i energetycznych
Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2023 poz.682 z pó¼n. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2023r.,poz.334 z pó¼n.zm.),
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli jeden z Wykonawców spe³ni warunek samodzielnie lub ³±cznie spe³ni± warunek.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ;
2.Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿
5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub
dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
2. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest
krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich
rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów
okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane
zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 5 do
SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ niezbêdnych do wykonania
zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami za³±cznik nr 6 do SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
a. Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;b. Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
c. o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ;
d. o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ;
Informacje zawarte w o¶wiadczeniach, o którym mowa w pkt c -d stanowi wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu i nie podlega wykluczeniu.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt c - d sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
e. Je¿eli Wykonawca wykazuj±c spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych
podmiotów – sk³ada tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby – zgodnie z za³±cznik nr 2A do SWZ.
f. zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 7 SWZ (je¿eli dotyczy);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia w ofercie sk³ada o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowieñ niniejszej umowy mo¿e nast±piæ w formie pisemnej przy zachowaniu wymogów ustawy z dn. 11 wrze¶nia 2019 Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605), zgodnie ze Specyfikacj± Warunków Zamówienia.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy, w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty, z zastrze¿eniem, ¿e zmiana umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie za zgod± obydwu Stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci, je¿eli s³u¿yæ bêdzie nale¿ytemu wykonaniu umowy.
3. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian postanowieñ zawartej umowy. W szczególno¶ci postanowienia umowy mog± ulec zmianie w nastêpuj±cym zakresie oraz na nastêpuj±cych warunkach:
1) Strony maj± prawo do przed³u¿enia terminu wykonania przedmiotu umowy, okre¶lonego w § 2 umowy, w razie jego niedotrzymania przez Wykonawcê z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê, okre¶lonych poni¿ej:
a) wyst±pi± opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechanie przez w³a¶ciwe organy: administracji pañstwowej, samorz±dowej, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ; w szczególno¶ci dotyczy to nastêpuj±cych sytuacji:
- opó¼nieñ w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp., do wydania których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa na dokonanie czynno¶ci,
- przed³u¿aj±cej siê bezczynno¶ci tych organów,
- odmowy wydania przez organy decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ na skutek b³êdów w dokumentacji projektowej;
b) wyst±pi± warunki atmosferyczne odbiegaj±ce od typowych dla danej pory roku, w szczególno¶ci nieprzewidziane warunki pogodowe uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeñ, dokonanie odbiorów (powodzie, d³ugotrwa³e ci±g³e opady atmosferyczne, klêski ¿ywio³owe i inne nietypowe dla danej pory roku anomalie pogodowe);
c) wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu niedopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy;
d) w razie zaistnienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami; (przez si³ê wy¿sz± nale¿y rozumieæ zdarzenie zewnêtrzne o charakterze niezale¿nym od Stron, którego Strony nie mog³y przewidzieæ przed zawarciem umowy, oraz którego Strony nie mog³y unikn±æ ani któremu nie mog³y zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci); za si³ê wy¿sz±, warunkuj±ca zmianê niniejszej Umowy nale¿y uznaæ w szczególno¶ci: powód¼, po¿ar i inne klêski ¿ywio³owe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, dzia³ania wojenne, nag³e za³amania warunków atmosferycznych, nag³e przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub ska¿enia, stan epidemii;
e) w razie konieczno¶ci zmiany wydanych decyzji administracyjnych, pozwoleñ lub wyst±pienia koniecznych zmian, które spowoduj± obni¿enie kosztów ponoszonych przez Zamawiaj±cego;
f) powstanie potrzeba przeprowadzenia dodatkowych badañ lub ekspertyz warunkuj±cych wykonanie niniejszej umowy, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w momencie zawarcia umowy;
g) projektant w trybie nadzoru autorskiego dokona zmian w projekcie budowlanym, na podstawie którego Wykonawca realizuje roboty budowlane, uniemo¿liwiaj±ce wykonanie umowy zgodnie z za³o¿onym harmonogramem;
h) wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych, o których mowa w § 1 ust. 4, w szczególno¶ci z powodu:
- uzasadnionych zmian, w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy, proponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, je¿eli zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego,
.....cd. w § 17 istotnych postanowieniach umowy stanowi±cych za³±cznik nr 4 do SWZ
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-16 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: za po¶rednictwem platformy https://platformazakupowa.pl/pn/zgl_mikolow
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-16 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-14
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1.Termin realizacji zamówienia wynosi: do 410 dni licz±c od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jednak nie d³u¿ej ni¿ do 20.12.2024r2. Dodatkowe obligatoryjne podstawy wykluczenia :
2.1. Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z 13.04.2022r. o szczególnych
rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego zwana dalej „UOBN”
2.2.Zgodnie z art. art. 7 ust. 1 UOBN z postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy wyklucza Wykonawcê:
1) wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UOBN;
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy
oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w
rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UOBN;
3) którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz.U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UOBN.
2.3. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 2 nastêpowaæ bêdzie na okres trwania ww. okoliczno¶ci. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 UOBN, Zamawiaj±cy odrzuca wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertê takiego wykonawcy lub uczestnika konkursu, nie
zaprasza go do z³o¿enia oferty wstêpnej, oferty podlegaj±cej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej,nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a tak¿e nie prowadzi z takim wykonawc± negocjacji lub dialogu,
odrzuca wniosek o dopuszczenie do udzia³u w konkursie, nie zaprasza do z³o¿enia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy
konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
2.4. Zamawiaj±cy bêdzie weryfikowa³ przes³ankê wykluczenia na podstawie:
1) Wykazów okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014,
2) Listy Ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych obejmuj±cej osoby i podmioty, wobec których s± stosowane ¶rodki, o których mowa w art. 1 UOBN
3) Wykonawca mo¿e zostaæ wykluczony przez Zamawiaj±cego na ka¿dym etapie postêpowania o udzielenie zamówienia.
3. Projekt jest wspó³finansowany zgodnie z umow± o dofinansowanie projektu pn. Wsparcie finansowe z Funduszu Dop³at w
ramach realizacji przez Bank Gospodarstwa Krajowego rz±dowego programu budownictwa komunalnego - umowa nr BSK/22/22/0002423 z dnia 12.05.2022 z Bankiem Gospodarstwa Krajowego - wysoko¶æ dofinansowania do 80 %
INNE PRZETARGI Z MIKO£OWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej - Przebudowa dachu wraz z nadbudow± budynku SP nr 7 w Miko³owie
- Zapewnienie dostêpno¶ci architektonicznej dla osób z niepe³nosprawno¶ciami na Centrum Przesiadkowym w Miko³owie - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 1 w Miko³owie w roku szkolnym 2025/2026.
- Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Przedszkola nr 2 w Miko³owie w roku szkolnym 2025/2026
- Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 7 w Miko³owie w roku szkolnym 2025/2026.
- Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 5 w Miko³owie w roku szkolnym 2025/2026.
wiêcej: przetargi w Miko³owie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodoci±gowej na terenie gminy Ko³biel
- "Utworzenie Izby Przyjêæ dla dzieci na potrzeby Ponadregionalnego O¶rodka Onkologii Dzieciêcej w Centrum Kliniczno - Dydaktycznym przy ul. Pomorskiej 251 w £odzi na potrzeby SP ZOZ CSK UM w £odzi"
- Modernizacja sali gimnastycznej i zaplecza w Szkole Podstawowej w Gniewoszowie-Etap II
- Dostawa i monta¿ agregatów pr±dotwórczych
- "Zwiêkszenie dostêpno¶ci toalet w Wawerskim Centrum Kultury"
- "Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej nr 108800L dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowo¶ci Chrzanów Czwarty"
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.